Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 19 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
player
steven
6 plaatsers

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van steven ma dec 26, 2011 8:17 pm

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]



    Beschrijving
    In deze opleiding gaan wij dieper in op het gebruik van de pelletkachel. Deze vorm van verwarmen leunt sterk aan bij de klassiek bekende toepassingen van open haarden of inbouwcassettes. De pelletkachel is een gebruiksvriendelijke toepassing met een minimum aan inspanning om deze kachel gedurende vele uren in werking te houden; Zelfs onze sanitaire warmwaterbehoefte kunnen wij met een pelletkachel invullen

    Programma
    Bespreking van duurzaam energiegebruik in Vlaanderen en Europa, pellets als brandstof, eigenschappen, voor- en nadelen, met pellets verwarmen, kostprijs, verschillende systemen, pellets in combinatie met zonne-energie, regelingen


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van player wo jan 11, 2012 9:53 pm

    Op basis van de omschrijving, is dit ongeveer hetzelfde wat jullie enkele jaren geleden bij Syntra West gevolgd hebben?
    Ik meen me te herinneren dat de reacties waren dat het allemaal nogal te simpel was?


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    flair
    flair
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 225
    Registration date : 12-03-11

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van flair wo jan 11, 2012 10:53 pm

    Eigenlijk was dit helemaal geen opleiding in mijn ogen. Ik heb er toch niks bruikbaars geleerd.Iets wat wel meer voorkomt bij cursussen van syntra.
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van steven wo jan 11, 2012 11:01 pm

    dat was niet wat ik er had van verwacht. heb er wel een reeks zaken van opgestoken.

    heb wel alle slides van de opleiding gekregen toen


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van Annejanne do jan 12, 2012 6:39 am

    Als je weet welke mensen les geven bij syntra dan weet je genoeg.


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van steven do jan 12, 2012 8:24 am

    Bij mij was dat iemand van Stroomop. Je kan moeilijk zeggen die er niets van kennen hé


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van Gast do jan 12, 2012 8:56 am

    Misschien willen ze het toegankelijk houden voor alle geïnteresseerden...even melden dat de cursus (eventueel een volgende cursus) wat meer uitgediept mag worden?

    Ik merk dat nog, mensen zijn al zo geïnteresseerd en enthousiast dat ze zelf al heel veel info vergaren en kennis opdoen. De verwachting van de cursus is dan vrij hoog en die kan meestal niet aan de verwachtingen voldoen.
    avatar
    atlasgust
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 100
    Leeftijd : 80
    Registration date : 01-01-09

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van atlasgust do jan 12, 2012 9:06 am

    Steven
    Beter ga je moeilijk vinden denk ik, Ludwig was bij mij van Kortrijk naar de Kempen gekomen voor mijn ketel.
    Na vijf minuten was hij al klaar (een luchtbel op de circulatiepomp iets waar de monteur overheen had gekeken)
    flair
    flair
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 225
    Registration date : 12-03-11

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van flair do jan 12, 2012 12:00 pm

    ik vond gans die cursus eerder 1 grote reclame voor het pelletgebeuren dan echt een opleiding. Je zou toch tenminste verwachten dat er eens een kachel gedemonteerd werd om te zien hoe alles in elkaar zit.
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3082
    Registration date : 06-12-11

    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van Fleur do jan 12, 2012 12:10 pm

    ware het niet beter een degelijk technisch boek te maken en op de markt te brengen.dan heeft iedereen die interresse heeft er wat aan.
    en op de boekenbeurs uthrex laten ondertekenen .. Rolling Eyes


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________

    Gesponsorde inhoud


    Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets Empty Re: Opleiding in Limburg: verwarmen met pellets

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 12:15 pm