Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 44 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 44 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Op zoek naar een degelijke pelletkachel

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Op zoek naar een degelijke pelletkachel Empty Op zoek naar een degelijke pelletkachel

    Bericht van Gast za feb 11, 2012 1:56 am

    Hoi mijn naam is Maud en ik ben volop informatie aan het inwinnen over pelletkachels, dus is het vrij logisch dat ik hier ook is een kijkje kom nemen Smile
    Ik heb al 1 in gedachte en ben vandaag is naar Van Haesendonck BVBA te Eppegem om is een kijke te nemen naar de RIKA Topo. Natuurlijk niet de goedkoopste in het gamma, dus hoor ik graag jullie mening omtrent de prijs/kwaliteit, andere suggesties zijn ook steeds welkom.
    Groetjes
    Maud
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Op zoek naar een degelijke pelletkachel Empty Re: Op zoek naar een degelijke pelletkachel

    Bericht van Gast za feb 11, 2012 7:32 am

    Een collega bij mij op het werk heeft ook een dergelijke kachel. Hij is er, als enige verwarming, zeer tevreden van. Een groot voordeel, in mijn ogen dan, is de grootte pelletvoorraad die je erin kan doen (ik geloof een 3tal zakjes van 15kg).

    Wij verwarmen met een mcz toba en zijn daar zelf zeer tevreden van. In tegenstelling tot de Rika zitten wij wel met ventilatoren (zowel voor als nadeel, sneller warm, maar meer lawaai).
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Op zoek naar een degelijke pelletkachel Empty Re: Op zoek naar een degelijke pelletkachel

    Bericht van steven za feb 11, 2012 8:30 am

    degelijke pelletkachel


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    cuypersmarc
    cuypersmarc
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 274
    Leeftijd : 60
    Registration date : 29-11-10

    Op zoek naar een degelijke pelletkachel Empty Re: Op zoek naar een degelijke pelletkachel

    Bericht van cuypersmarc za feb 11, 2012 8:56 am

    onder rubriek zoeken ( RIKA topo ) invoeren en je komt al heel wat te weten

    mvg
    marc
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3082
    Registration date : 06-12-11

    Op zoek naar een degelijke pelletkachel Empty Re: Op zoek naar een degelijke pelletkachel

    Bericht van Fleur za feb 11, 2012 9:47 am

    wat is een degelijke pelletkachel ???...wat uitleg graag


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Op zoek naar een degelijke pelletkachel Empty Re: Op zoek naar een degelijke pelletkachel

    Bericht van Gast za feb 11, 2012 9:48 am

    @Maud Rika Topo laten plaatsen in het najaar 2011. Nog maar enkele maanden dus, maar zeer tevreden over. Belangrijkste troeven: een van de weinige met een zeer moderne uitstraling, neemt weinig plaats in wegens de geringe diepte van de kachel, grote pelletvoorraad, gemakkelijke bediening (geen geknoei met een afstandsbediening die ook niet altijd naar behoren werkt zoals je hier en daar over een bepaald merk kunt lezen op het forum), de stilste onder alle pelletkachels, blaast de warmte niet maar gezellige stralingswarmte, gemakkelijk onderhoud. Kunnen er de hele benedenverdieping mee verwarmen van een groot huis. Niet goedkoop, maar zijn geld waard.

    Gesponsorde inhoud


    Op zoek naar een degelijke pelletkachel Empty Re: Op zoek naar een degelijke pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 12:01 am