Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

Cerutti, patricvds


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Nog maar eens Edilkamin

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nog maar eens Edilkamin Empty Nog maar eens Edilkamin

    Bericht van Gast wo feb 15, 2012 5:12 pm

    Na diverse slechte ervaringen met mijn Edilkamin Ecoidro gaande van te weinig vermogen (op voorhand gezegd tegen verkoper ) tot meer dan een maand wachten op herstelling onder waarborg hebben we nu weer een frats aan de hand.

    Een siersteen van de kachel is gesneuveld en het branderpotje was gebarsten.

    Omdat de befaamde 5 jaar waarborg op het branderpotje geweigerd werd door de invoerder (ik had het magisch nummer niet meer dat achter op de handleiding zou staan en de factuur van de levering telde niet !!!) bestelde ik deze onderdelen bij een verdeler die hier regelmatig iedereen overstelpd met goede raad...

    Uiteraard zou ik deze betalen.

    Half november vorig jaar besteld en tot op de dag van vandaag niet geleverd.

    Inmiddels is het branderpotje in duigen gevallen.


    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    Nog maar eens Edilkamin Empty Re: Nog maar eens Edilkamin

    Bericht van francky wo feb 15, 2012 6:14 pm

    Naam van de verdeler ?
    Blijkbaar goed pech ...
    Brandpot zit zeker in de garatie 5 jaar is uit gietstaal


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nog maar eens Edilkamin Empty Re: Nog maar eens Edilkamin

    Bericht van Gast wo feb 15, 2012 6:33 pm

    Degene die mij indertijd de kachel verkocht is hier door mij indertijd meermaals vernoemd.

    De branderpot is uiteraard waarborg maar bij Edilkamin moet je het nummer opgeven dat vanachter op je handleiding staat.
    Zoniet geen waarborg...

    Ik heb nochtans de factuur maar dat nemen die apen bij de importeur niet aan.

    De handleiding was indertijd in alle talen behalve Nederlands en toen ik na zwaar aandringen een vertaalde Nederlandstalige versie kreeg heb ik de anderstalige rommel weggesmeten....

    Nu wil ik die branderpot wel betalen maar die is sinds november besteld.(bij verdeler in Limburg)

    Heel dat pelletkachel boeltje kan voor mij de boom in , ik ben het meer dan beu.

    Die verkopers liggen hier op de site maar wijze raad te geven maar de beste raad geven ze niet.....
    NIET KOPEN die brol !!!

    Een andere verdeler ,hier op de site veel aanwezig, ging mij een cv-pelletkachel tonen voor mijn nieuw adres en dat is ook al maanden geleden...(ging mij verwittigen als de kachel binnen was)

    Dat ze het allemaal maar stillekes zo laten , men, heeft hier maandag een mooie gietijzeren houtkachel geleverd en...

    Hetgeen ik hier altijd beweert heb , die ruit word vrijwel niet vuil vanwege speciale voorziening.
    Bij een dure pelletkachel lukt dat blijkbaar niet !!!
    Ik hoor het ze nog zeggen , "normaal dat die ruit vuil word , je stookt wel hout hé ".

    Kom maar eens kijken naar m'n houtkachel.
    Keteltje
    Keteltje
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 55
    Registration date : 15-01-12

    Nog maar eens Edilkamin Empty Re: Nog maar eens Edilkamin

    Bericht van Keteltje wo feb 15, 2012 7:28 pm

    Wat een pech! Tja, iedere verkoper beweert altijd het perfecte product te hebben.
    Maar een houtkachel waar de ruit niet van vuil gaat worden wil ik ook nog wel eens zien.
    Ikzelf heb hier ook een Flam staan, waar de verkopers van claimen dat de ruit niet vuil kan worden.
    Maar de realiteit wijst toch wel wat anders uit!
    Niet moeilijk om in een toonzaal een zuivere ruit te houden als ze die elke dag zuiver maken en tijdens de dag stoken met speciaal geselecteerd hout en steenkolen.
    Ik wens je in ieder geval meer succes met deze aankoop en hoop dat ik van al dit leed bespaard blijf. Wink
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nog maar eens Edilkamin Empty Re: Nog maar eens Edilkamin

    Bericht van Gast wo feb 15, 2012 7:37 pm

    Komen kijken in Trois-Points het is net een tv.

    Efel Stanford 12 ... en dan is ons brandhout nog niet 100%.

    Bij onze pelletkachel werd de ruit vuil na een paar uurtjes.
    Toen de technieker (???!!!) van de importeur de kachel "heel goed afgesteld had " was hij nog niet achter de hoek en de boel werd moorzwart.

    De mensen die ons huis kochten in Limburg hebben terug de oorspronkelijke leverancier gecontacteerd en deze had enkele weken geleden de kachel "gratis !!" afgesteld...
    Ik kwam daar omdat er nog iets moest gebeuren in het huis en de ruit was moorzwart...

    Ongelooflijke bende knoeiers !!!
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    Nog maar eens Edilkamin Empty Re: Nog maar eens Edilkamin

    Bericht van francky wo feb 15, 2012 9:09 pm

    Nr die op de handleiding staat ? voor waarborg.
    Wat voor een zever is dit van edelkamin OF van de verkoper.
    Ge had nog geen Nederlandse handleiding !
    En dan nog ....
    Denk dat ze u goed bij u pi.... hebben gehad.
    Jammer voor u, maar er zijn toch veel mensen die wel tevreden zijn over hun kachel.
    Ik sta je bij in jou mening.
    Grt


    _________________
    Edelkamin funny 11kw
    zibro carmen 11 kw
    lava
    Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Nog maar eens Edilkamin Empty Re: Nog maar eens Edilkamin

    Bericht van Gast do feb 16, 2012 9:34 am

    Rik,

    Ikzelf heb ook serieuze fratsen meegemaakt met de leverancier van mijn cv op pellets. Tot op heden heb ik er nog niets mee voorgehad dat onder garantie zou kunnen vallen maar ik hou mijn hart vast tot het moment dit wel zou voorvallen. Ik heb deze laten installeren en afstellen door een onafhankelijke installateur. Deze had niet de grootste kennis over deze cv aangezien hij meestal okofen doet maar hij heeft zijn best gedaan en knap werk afgeleverd. Ik sta je inderdaad bij dat de leveranciers dikwijls te wensen overlaten...

    Gesponsorde inhoud


    Nog maar eens Edilkamin Empty Re: Nog maar eens Edilkamin

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 7:54 pm