Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 14 gasten

korando, Lou


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
Fleur
ss
6 plaatsers

    SS-MOTORFIETS en welke GPS?


    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Aantal berichten : 904
    Registration date : 29-10-08

    SS-MOTORFIETS en welke GPS? - Pagina 2 Empty Re: SS-MOTORFIETS en welke GPS?

    Bericht van Uthrex do maa 29, 2012 6:05 pm

    Proficiat met de aankoop. Véél véél veilige kilometers toegewenst!

    Mvg,
    Uthrex
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    SS-MOTORFIETS en welke GPS? - Pagina 2 Empty Re: SS-MOTORFIETS en welke GPS?

    Bericht van ss vr maa 30, 2012 12:20 pm

    Merci he jongen, vandaag ga ik hem ophalen! Heb aan mijn echtgenote je email doorgegeven, als ik met mijn kop tegen een paal rij omdat ik de weg niet vond op die Tripy, ze zich tot jou kan wenden voor uitleg!!! Rolling Eyes Laughing
    Spijtig dat het weer hier nu weer helemaal aan het veranderen is, koud en geen zon te bekennen Crying or Very sad
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    SS-MOTORFIETS en welke GPS? - Pagina 2 Empty Re: SS-MOTORFIETS en welke GPS?

    Bericht van Uthrex wo apr 11, 2012 11:10 pm

    En? Het is wel typisch Belgisch weer (mooi als je moet werken en balen als je thuis bent), maar hoe zit het? Al tijd gehad om iets te testen? Je hebt toch zeker de laatste updates al? Ben eigenlijk een beetje benieuwd. Want niet zoveel mensen nemen de stap om te kiezen voor het avontuurlijke van bol/pijl (digitaal wel te verstaan). Al een roadbook kunnen rijden ofzo? Hopelijk geraak ik van de zomer tot die kanten. Dan spreken we ne keer af om een ritje te doen. Drinken op Uthrex zijn kosten. Die kanten kom ik niet zoveel. Anderhalf uur rijden om te kunnen starten. En voor 200km start ik mijn Truus niet Wink

    Uthrex


    _________________
    Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
    ss
    ss
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 2085
    Leeftijd : 70
    Registration date : 22-11-10

    SS-MOTORFIETS en welke GPS? - Pagina 2 Empty Re: SS-MOTORFIETS en welke GPS?

    Bericht van ss do apr 12, 2012 2:29 pm

    Bah, strontweer en nog geen km gereden, behalve naar onze winkel... Zal niet voor morgen zijn die trip, kleine zelfstandige he... Werk 6 op 7!!!Als ge in de buurt zijt, kom maar af, je weet me wel te bereiken...

    Gesponsorde inhoud


    SS-MOTORFIETS en welke GPS? - Pagina 2 Empty Re: SS-MOTORFIETS en welke GPS?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 10, 2024 4:46 pm