Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring? Empty Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring?

    Bericht van Gast vr nov 02, 2012 11:44 am

    Ik ben een nieuw lid, via Google op het forum gekomen, meerdere buren hebben reeds pelletkachels, zij hebben mij(ons) enthousiast gemaakt.
    Naast de sfeerverhoging is natuurlijk de besparing op gas interessant, maar dit kan natuurlijk tegenvallen als je het verbruik,afschrijving en onderhoudskosten in ogenschouw neemt.
    Nu overwegen wij de aanschaft van een Flexa, ik denk dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is en de strakke vormgeving spreekt mij erg aan!
    Is dit toestel een aanrader of juist niet?
    Alvast dank voor de info.

    Hoop spoedig een kachel te kunnen installeren.

    gr,
    Lucien
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring? Empty Re: Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring?

    Bericht van pedro vr nov 02, 2012 1:18 pm

    Lucien kroon,

    welkom hier!!

    Als je de zoekfunctie gebruikt en Flexa intikt,dan zal je al heel wijzer worden!!

    Mvg,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring? Empty Re: Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring?

    Bericht van steven vr nov 02, 2012 2:54 pm

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] hier maar eens


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring? Empty Re: Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring?

    Bericht van Gast vr nov 02, 2012 7:26 pm

    Hi Steven
    Super handig al die info, ben wel even bezig om eea door te nemen,maar heel handig voor maken van een keuze.
    Dank voor info en tip.

    Gesponsorde inhoud


    Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring? Empty Re: Aankoop Edilkamin Flexa, advies, gebruikers ervaring?

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 5:19 am