Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 46 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 44 gasten

polle90


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+9
erwin
Dan12
Maggy
stef123
Annejanne
steven
Fleur
nick1
kenzo229
13 plaatsers

    italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ??


    Maggy
    Pellet
    Pellet


    Aantal berichten : 134
    Registration date : 19-05-10

    italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ?? - Pagina 2 Empty Re: italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ??

    Bericht van Maggy za 8 dec 2012 - 12:27

    @cantadea: Je hebt groot gelijk. Maar mijn vroegere docent Grieks en Latijn die met misplaatste trots over de bakermat van onze cultuur sprak, heeft mij hiervoor allergisch gemaakt. Ga alsjeblief niet uit van de juistheid van het lemma [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] op de overlegpagina staat de nodige kritiek hierop, alsmede een uitgebreide litteratuurlijst.

    Als ik mij niet vergis zijn er al diverse mensen geweest die op dit forum gemeld hebben dat hun branderbakje niet het eeuwige leven bleek te hebben. Het plaatwerk in de verbrandingsruimte van mijn eigen kachel vertoont binnen 2 jaar al lichte roestvlekjes.

    @dicktwist: ik snap niet wat je aan mijn bericht niet serieus neemt. Ik verwacht juist even als jij dat onze kachels uit zichzelf heus geen verwachte levensduur van 20 jaar hebben. Maar er zijn nog heel wat mensen die een koelkast en/of wasmachine van meer dan 20 jaar oud in huis hebben. Niet verstandig want zuinig omspringen met energie, daar hadden de ontwerpers van die apparaten nog niet van gehoord.

    Wat mij betreft gaat mijn kachel mij wel overleven.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ?? - Pagina 2 Empty Re: italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ??

    Bericht van Gast za 8 dec 2012 - 15:08

    Mijn Italiaanse kachel brand perfect ,Is het onderhoud niet ook gewoon heel belangrijk voor een lange levensduur ? Deze verkoopster heeft waarschijnlijk nooit begrepen dat als je iets wil verkopen vooral andere merken niet moet afkraken .
    Maar ja er zijn altijd mensen die daar toch gevoelig voor zijn .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ?? - Pagina 2 Empty Re: italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ??

    Bericht van Gast zo 9 dec 2012 - 17:37

    Ikzelf ben plaatser en heb bij me 2 "italianen". Heeel tevreden mee... en gene kou Wink
    Anonymous
    Gast
    Gast


    italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ?? - Pagina 2 Empty Re: italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ??

    Bericht van Gast di 11 dec 2012 - 22:20

    het belangrijkste is volgens mij op de eerste plaats de na service ,ital,duits china,.... je mag de beste kachel kopen maar als uw techneut niet deugd ........heb je toch kou ,als je het zelf niet kan oplossen.
    grts eric

    Gesponsorde inhoud


    italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ?? - Pagina 2 Empty Re: italiaanse kachels bij voorbaat slechte kachels ??

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo 12 mei 2024 - 20:52