Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 12 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 12 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    palladio scozia - afstandsbediening

    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast wo dec 26, 2012 7:00 pm

    goedenavond iedereen,kan iemand mij vertellen of je een afstandsbediening meegeleverd krijgt bij een palladio scozia pelletkachel ?Ik dacht van wel maar heb geen gehad.Niet dat het zo'n ramp is maar toch.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast wo dec 26, 2012 7:05 pm

    Deze zou standaard met AB geleverd moeten worden evenals een NL-handleiding.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast wo dec 26, 2012 8:38 pm

    Dicktwist,bedankt voor de snelle reactie maar ik heb geen van beide gehad,alleen een italiaanse handleiding waar ik niks van snap. Crying or Very sad
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31512
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van erwin wo dec 26, 2012 8:44 pm

    dan moet je dringend eens achter de verkoper zijn veren gaan zitten Smile


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast wo dec 26, 2012 9:58 pm

    Heb bij mijn Palladio ook geen afstandsbediening gehad.
    Een nederlandstalige handleiding zat er ook niet bij.
    Die had de installateur zelf niet. Niet elke installateur
    is even betrouwbaar. Ik stel mij zelfs vragen bij de bekwaamheid
    van de installateur. Kent er iemand een betrouwbare installateur
    van de palladio familie regio limburg?
    trigger
    trigger
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 45
    Registration date : 27-09-11

    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van trigger do dec 27, 2012 9:07 am

    Bepaalde verkopers houden de afstandsbediening van de Palladio Scozia achter. Als je er naar vraagt krijg je die wel. Die dingen zijn (voor hun) zeer goedkoop. Je zal ze echter weinig gebruiken.
    Een vuile, snel zwarte ruit, komt ofwel inderdaad door je schouw, ofwel door het soort pellets dat je gebruikt.
    De ruit kan je gewoon afborstelen met een verfborstel.


    _________________
    Palladio Scozia
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31512
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van erwin do dec 27, 2012 10:26 am

    ik snap de reden niet waarom een verkoper een afstandsbediening uit de doos haalt en ergens "bijhoud", gelukkig verkopen ze geen tvs Shocked


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast do dec 27, 2012 10:30 am

    Misschien apart te koop als accessoire bij de categorie verkopers die op de kleintjes let? In de advertenties die ik van die kachel heb gezien staat inclusief afstandbediening.
    trigger
    trigger
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 45
    Registration date : 27-09-11

    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van trigger do dec 27, 2012 11:05 am

    Mijn verkoper gaf als redenen dat hij ze er niet bij gaf omdat hij zo de prijs laag kon houden.
    Die dingen kosten een paar euro's, maar worden waarschijnlijk door deze verkoper duur verkocht.


    _________________
    Palladio Scozia
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast do dec 27, 2012 10:27 pm

    trigger , klopt bij mijn kachel ging er ook een afstandbediening bij zijn , deze zouden 25euro kosten .
    omdat ze meer problemen veroorzaakte verminderde hij de prijs .
    missen doe ik het niet,dus voor mij geen erg .grtjs
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast do dec 27, 2012 11:43 pm

    afstands bediening is toch wel praktisch vind ik zeker als ik na een hard labeur dag, in men zetel lig 1druk op de knop 2graden warmer zonder recht te staan !
    een must vind ik (bij mij was het in de prijs echter zonder batterij die moest ik zelf maar zoeken ook voltage wisten ze niet maar nu vind ik dat normaal gezien mijn vorige perikelen met
    jetflam
    grts eric


    Laatst aangepast door ericgtc op do dec 27, 2012 11:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : aanpassing)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast zo dec 30, 2012 3:08 pm

    Bjorn snoekx:het is precies of je dezelfde verkoper hebt als ik,geen AB en geen NL handleiding.Mijn kachel staat hier nu een week en is al 4 keer in storing gevallen,Dan moet ik eerst helemaal af zetten en dan gewoon weer opstarten, de oorzaak? Ik zou het niet weten omdat ik geen italiaans kan lezen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast zo dec 30, 2012 3:11 pm

    Ik herhaal het advies van Erwin in bericht 4, de verkoper benaderen dat hij zijn werk doet en dat is de kachel fatsoenlijk installeren en compleet afleveren met de juiste papieren.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast za jan 19, 2013 5:56 pm

    @ pedro,hoe kom ik aan je mail adres voor een nl handleiding van een palladio scozia ?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast za jan 19, 2013 6:03 pm

    Via de PM functie kun je bij admin Pedro de handleiding aanvragen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast za jan 19, 2013 6:11 pm

    en hoe werkt die functie ? of ben ik echt zo lomp?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast za jan 19, 2013 6:18 pm

    Valt mee, als je even een bericht van admin Pedro opzoekt, bijv. in Welkom, zie je naast zijn naam in zijn avatar een pijltje naar beneden staan. Als je dat aanklikt zie je een blauw envelopje met Privebericht en daar kun je een PM maken.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gast za jan 19, 2013 6:20 pm

    B E D A N K T !

    Gesponsorde inhoud


    palladio scozia - afstandsbediening Empty Re: palladio scozia - afstandsbediening

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu do mei 02, 2024 7:46 pm