Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 40 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 40 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
erwin
jc
6 plaatsers

    kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:02 pm

    kan iemand mij zeggen waarom mijn kachel harder brandt na een geaarde aansluiting ??
    ik wel als u het weet laat maar horen dan ! 1 virtuele fles champagne bent u uit de buurt een echte !
    grts eric
    jc
    jc
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 213
    Leeftijd : 55
    Registration date : 05-10-10

    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van jc di jan 22, 2013 10:05 pm

    volgens mij heb je al een fles leeg gemaakt lol!


    _________________
    <br>
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:07 pm

    Smile neen toch niet morgen de vroege ! en het antwoord is zo simpel!
    grts eric
    jc
    jc
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 213
    Leeftijd : 55
    Registration date : 05-10-10

    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van jc di jan 22, 2013 10:11 pm

    spijtig ander als ik bij menne kameraad kwam in sint katelijne had ik ze kome leeg maken Laughing
    antw: donkere pellets


    _________________
    <br>
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:17 pm

    het is u gegund maar wat is de reden ???????en het is zo simpel en te vinden op dit forum!
    grts eric ik hoor precies hersens kraken zot
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van erwin di jan 22, 2013 10:30 pm

    als het antwoord op het forum staat, zal het wel ergens bij die wormfopper en de grote vlam staan vermoed ik, alhoewel de bevroren bruine agricon pellets ook in aanmerking komen ...


    Laatst aangepast door erwin op di jan 22, 2013 10:34 pm; in totaal 2 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:32 pm

    Ik denk dat de stroom dan komt tegen een gemiddelde van 30 per uur
    lol!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:36 pm

    zou kunnen,maar ook elders staat het! 1 fles chapagne van roger manceaux waarde +- 4 zakken pellets dit loopt tot 23.00 uur
    grts eric daarna is het een fles spuitwater!


    Laatst aangepast door ericgtc op di jan 22, 2013 10:39 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:37 pm

    golfpaal bijna !
    om 23 u zal ik het uit de doeken doen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:48 pm

    73 gebruikers op dit moment ! niemand weet het?? nog 13 minuten om een kwaliteits fles champagne te winnen !
    grts eric
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:55 pm

    5...4...3 alee waar zijn de slimmerikken hier ???????????????2300awel ik vertel het morgen ik ga nu doke doen de vroege e erwin weet de oplossing,maar ik weet niet of hij die lost,?mischien voor..een fles champagne !
    grts eric


    Laatst aangepast door ericgtc op di jan 22, 2013 11:02 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:59 pm

    frequentie van de stroom is verhoogd
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 10:59 pm

    lol!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 11:03 pm

    fout mozes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 11:04 pm

    Dju, alee, verlos ons
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 11:04 pm

    Spanning is met 10 Volt verhoogd ?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 11:07 pm

    nop niks met spanning te maken in tegendeel!,hint wat doe je als je gps,ebook,oid blijft hangen !dit heeft mijn kachel gedaan !denk denk
    grts eric
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van erwin di jan 22, 2013 11:08 pm

    ga maar slape erictg, we doen er nog een dagje bij Smile


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast di jan 22, 2013 11:15 pm

    Als ik iets moet resetten zorg ik dat de vrouw dit niet meer in haar handen krijgt. Laughing
    ponneke
    ponneke
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Vrouw Aantal berichten : 550
    Leeftijd : 67
    Registration date : 23-09-12

    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van ponneke wo jan 23, 2013 12:36 am

    Djuuuu, mis ik die fles bubbels bounce
    Als ge de stekker er uithaalt en terug inplugt is er een reset van de instellingen volgens mij? scratch
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast wo jan 23, 2013 5:11 am

    mozes goed geraden maar helaas te laat inderdaad de kachel heeft iets langer dan een half uur van de stroom gelegen toen ik ze weer op zette stond ze terug naar fabrieks instellingen daarom terug hevige vlam zoals in het begin ponneke veel te laat e maar niet getreurd ik zal aan jullie denken als ik de fles zal nuttigen !
    grts eric
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van nick1 wo jan 23, 2013 7:08 am

    Allesbehalve normaal te noemen. Stekker is hier gans de zomer uitgetrokken geweest en de parameters stonden bij het opnieuw inpluggen nog steeds zoals ingesteld. Bijkomend probleem dus op je kachel Eric, toch santé gewenst met je glaasje bubbels!


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gast wo jan 23, 2013 3:03 pm

    dit schreef verkse: Als je de kachel van de stroom haalt er terug aan zet dan geeft de display een "bank nr(8-1)" aan dit is je standaard database instelling van de kachel.(of 8-0 of 8-2)

    Normaal gezien gaat de kachel na deze handeling terug in fabrieksinstelling gaan werken, nu hoef je enkel nog (afhankelijk van soort pellets) de eco waarde iets te minderen, dus terug naar UT04 > A9 dan PR6 en deze waarde verminderen.(calor 85)
    dus blijkbaar niet zo abnormaal ik had de vraag aan instalateur gesteld ,moet de kachel op de stroom blijven ,hij zee ja want er zit een backup batterij in maar die gaat maar +- 30 minuten mee daarna moet je klok en kachel terug instellen ,bel mij dan maar zegde hij er nog bij!maar dat kennen we ondertussen al .
    grts eric
    bvernail
    bvernail
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 30
    Registration date : 11-11-12

    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van bvernail wo jan 23, 2013 3:11 pm

    zou het niet kunnen dat het batterijtje leeg is op het moederbord?


    _________________
    Edilkamin Rio vanaf 21-11-2012
    Plospan pellets
    jeanhup
    jeanhup
    verkoper


    Man Aantal berichten : 1556
    Registration date : 18-11-09

    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van jeanhup wo jan 23, 2013 3:13 pm

    Even een kleine opmerking: een pelletkachel moet ALTIJD geaard aangesloten zijn! Een ongeaarde pelletkachel zal statische electriciteit opbouwen en deze kan de besturingsmodules beschadigen.


    _________________
    met vriendelijke groet,

    Jean - importeur/installateur/gebruiker van pelletkachels en pelletketels

    In eigen gebruik:
    Pasian Bijou pelletkachel
    Adler Firecube pelletkachel
    Ariterm Biomatic pelletketel
    Gebruikte pellets: momenteel zeer content met Piron belgische pellets

    Gesponsorde inhoud


    kachel gaat harder na aansluiting aarding  ?? Empty Re: kachel gaat harder na aansluiting aarding ??

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 6:37 pm