Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 38 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 37 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw

    remi8
    remi8
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 24
    Registration date : 09-01-13

    inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw Empty inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw

    Bericht van remi8 za 9 feb 2013 - 22:17

    Is het mogelijk zonder al te veel breekwerk om een Barbas inbouwcassete (72B 57H) weg te nemen en een inbouw pelletkachel +/- 8 kw erin te zetten.
    Beschikbare diepte is 62 cm.
    Ben al bij 2 installateurs geweest maar kreeg telkens het antwoord van, het is misschien wel mogelijk maar niet met onze modellen die wij verkopen.
    Dus nu richt ik mij tot jullie pelletforum


    _________________
    Ecoforest Vigo 9.5kw
    Anonymous
    Gast
    Gast


    inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw Empty Re: inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw

    Bericht van Gast za 9 feb 2013 - 22:49

    hoi remi8,ik had tot verleden jaar (januari) een inbouwcassette van Barbas en heb ze vervangen door een inbouw pelletkachel van het merk Quadra-Fire.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw Empty Re: inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw

    Bericht van Gast zo 10 feb 2013 - 12:38

    Op de website van de meeste fabrikanten staan de inbouwdieptes vermeld. Even googlen zou ik zeggen.
    remi8
    remi8
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 24
    Registration date : 09-01-13

    inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw Empty Re: inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw

    Bericht van remi8 ma 11 feb 2013 - 16:45

    Het zal batibouw worden waar ik mijn neus ga opsteken.
    Zeker de stand van Quadra fire eens bezoeken tof
    Grtz


    _________________
    Ecoforest Vigo 9.5kw
    Anonymous
    Gast
    Gast


    inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw Empty Re: inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw

    Bericht van Gast ma 11 feb 2013 - 16:48

    Beste,

    Met de beschikbare diepte die U heeft mag dat eigenlijk nooit geen probleem vormen en bent U zeker niet enkel beperkt tot de modellen van Quadra fire. Edilkamin en Mcz zijn bij U ook perfect mogelijk.

    Gesponsorde inhoud


    inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw Empty Re: inbouwcassette Barbas ombouwen naar inbouw Pelletkachel 8kw

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 26 apr 2024 - 20:44