Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


4 plaatsers

    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van steven za jan 17, 2009 6:46 pm

    Merken en prijzen pellets: staan op de website

    Adres: Neerhovenstraat 31/1
    T: 089/853566‎
    Email: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    Website: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Levering is mogelijk mits extra transportvergoeding op basis van afstand.


    Laatst aangepast door Steven op zo nov 15, 2009 9:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van player di mei 05, 2009 8:19 am

    "de prijs van onze houtpellets ( GRANILUX of BADGER ) is 4.5 euro per zak van 15 kg en bij afname per palet ( 65 * 15 of 66 * 15 algelang het merk ) is het 4 euro per zak incl. btw , afgehaald. Levering is mogelijk mits transportvergoeding op basis van afstand.
    Onze merken zijn beide DIN+ genormeerd en daardoor van de hoogste kwaliteit ! ( hoge verbrandingswaarde, laag asgehalte, stofvrij ... ). Ze bevatten geen bindmiddel en bestaan uit zuiver hout ( geen schors )."

    Reactie afgelopen week verkregen


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Gast ma okt 19, 2009 9:19 pm

    player schreef:"de prijs van onze houtpellets ( GRANILUX of BADGER ) is 4.5 euro per zak van 15 kg en bij afname per palet ( 65 * 15 of 66 * 15 algelang het merk ) is het 4 euro per zak incl. btw , afgehaald. Levering is mogelijk mits transportvergoeding op basis van afstand.
    Onze merken zijn beide DIN+ genormeerd en daardoor van de hoogste kwaliteit ! ( hoge verbrandingswaarde, laag asgehalte, stofvrij ... ). Ze bevatten geen bindmiddel en bestaan uit zuiver hout ( geen schors )."

    Reactie afgelopen week verkregen

    Is het Granilux of Badger wat ze bij Agro tuin verkopen? Ben op zoek naar Granilux voor een schappelijke prijs Smile
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van steven ma okt 19, 2009 9:24 pm

    Wesp,

    Vorig stookseizoen was het beide.

    Kijk eens op de pelletdatabase: KLIK


    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Gast ma okt 19, 2009 9:49 pm

    Steven schreef:Wesp,

    Vorig stookseizoen was het beide.

    Kijk eens op de pelletdatabase: KLIK


    Mvg,


    Steven

    Ik kan niet zo goed aan die lijst uit, kzie de winkel er niet tussen staan..maar ik ga er mss zelf eens kijken, dan weet ik ook meteen welk merk ze nu verkopen, hier in de buurt is het Badger..maar we willen de granilux ook eens proberen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Gast di okt 20, 2009 3:24 pm

    Ik heb getelefoneerd naar die Aveve en volgens die man beginnen ze vanaf volgende week met een eigen merk (aveve) Din+ pellets, ze zouden kwalitatief de granilux evenaren. Kostprijs zou volgens die man 4.50/zak of 4 euro/zak als je een pallet kocht..
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Gast zo sep 26, 2010 1:01 pm

    zij verkopen nu ook Clean-fire pellets. 253 euro per pallet (ca. 65 zakken)

    Hun website: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Gast zo sep 26, 2010 5:16 pm

    Raf schreef:zij verkopen nu ook Clean-fire pellets. 253 euro per pallet (ca. 65 zakken)

    Hun website: [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    Goedkoop is anders...
    Geert
    Geert
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 334
    Leeftijd : 51
    Registration date : 02-12-08

    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Geert zo sep 26, 2010 7:46 pm

    je moet maar eens praten met goede techniekers, hoe een kachel eruit ziet die goede pellets gebrand of slechte, dan geef je dadelijk iets meer uit aan de goede soort


    _________________
    Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Gast zo sep 26, 2010 9:46 pm

    Geert schreef:je moet maar eens praten met goede techniekers, hoe een kachel eruit ziet die goede pellets gebrand of slechte, dan geef je dadelijk iets meer uit aan de goede soort

    zo? licht je ons ook eens in a.u.b., volgens mij (hoop ik) heb ik nog geen slechte pellets gestookt, enkel in slechte kachels. Maar ik wil toch het verschil nu weten tussen slechte en goede gestookte pellets. Ik zou zeggen de een (hard houten) geven meer stof de andere (zacht houten) ietsie pietsie minder warmte maar een pakje minder stof? ben ik mis?
    graag uw mening, evenuteel op een nieuwe ander topic "techniekers over gebrande pellets"...

    dit wordt intressant ...
    (vermoed ik)...
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van player ma sep 27, 2010 7:27 am

    Hun prijs voor een pallet badger lijkt me dan wel interessant, toch? (3.9€/zak)


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Gast ma sep 27, 2010 11:02 am

    Als je zelf de palet gaat halen, dan is € 3.90 gewoon de prijs voor Badger...
    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]
    player
    player
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 359
    Leeftijd : 42
    Registration date : 04-02-09

    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van player ma sep 27, 2010 11:26 am

    Owla, ik heb natuurlijk geen weet van de prijzen in W-Vl. maar hier in Limburg heb ik toch ook al badger's gezien > 4€/zak indien een pallet.


    _________________
    Edilkamin pellbox | Piveteau pellets
    Uthrex
    Uthrex
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 904
    Leeftijd : 55
    Registration date : 29-10-08

    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Uthrex ma sep 27, 2010 11:40 am

    4€ voor Badger is, tot ieders ergernis, een vrij normale prijs. Uitzonderlijk vind je ze voor 3,90. Ze zullen wellicht veel uitvoeren ofzo, want hier in de buurt ken ik niemand die nog zulk een prijs wil betalen.

    Uthrex

    Gesponsorde inhoud


    Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670) Empty Re: Agro-Tuin, Meeuwen-Gruitrode (3670)

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 12:15 am