Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 29 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    display MCZ face niet meer zichtbaar

    Anonymous
    Gast
    Gast


    display MCZ face niet meer zichtbaar  Empty display MCZ face niet meer zichtbaar

    Bericht van Gast ma maa 11, 2013 8:25 pm

    Vandaag stopte mijn display ermee ,het aan en uitzetten wordt wat lastig
    iemand hier ook ervaring mee en wat te doen ?? monteur laten komen of resetten als dat kan ??
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31513
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    display MCZ face niet meer zichtbaar  Empty Re: display MCZ face niet meer zichtbaar

    Bericht van erwin ma maa 11, 2013 8:27 pm

    kontroleer de bedrading en de connectoren, als dat goed is denk ik dat je beter de installateur kontakteert..


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    display MCZ face niet meer zichtbaar  Empty Re: display MCZ face niet meer zichtbaar

    Bericht van Gast di maa 12, 2013 8:29 pm

    Probleem gevonden ,bij het vullen van het reservoir kun je als deze te vol is het stekkertje mee naar beneden drukken ,eigenlijk een minpuntje van de mzc face .
    Anonymous
    Gast
    Gast


    display MCZ face niet meer zichtbaar  Empty Re: display MCZ face niet meer zichtbaar

    Bericht van Gast wo maa 27, 2013 7:48 pm

    Mijn display was van het begin af niet te programeren en heb na heeeeeeeeeeeeel veel moeite en tijd (9maanden) + aangetekend schrijven EN eigenlijk pas na tussenkomst van importeur een vervanging gekregen die tot op heden nog goed werkt.

    De stekker zit inderdaad wat ongeluk geplaatst. wat?
    Anonymous
    Gast
    Gast


    display MCZ face niet meer zichtbaar  Empty Re: display MCZ face niet meer zichtbaar

    Bericht van Gast do jan 15, 2015 8:26 pm

    Na 1 jaar reageerde de "nieuwe" display ook al niet meer, dus weer een andere. Nadien werkte de worm niet meer goed en... ruitje kapot.
    Kachel omgeruild en nu heb ik sinds een week een Italiana Camini Chip die stukken beter werkt en warmt!!

    Gesponsorde inhoud


    display MCZ face niet meer zichtbaar  Empty Re: display MCZ face niet meer zichtbaar

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr mei 03, 2024 2:47 am