Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 7 gasten

gaspar1000, SICCO


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Even voorstellen Rob

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Rob Empty Even voorstellen Rob

    Bericht van Gast vr maa 15, 2013 3:00 pm

    Beste allemaal,

    Ik ben Rob Dekker en heb een bedrijf dat enkele producten importeert en distribueert in de Benelux.

    Ik ben overigens een verdwaalde Hollander in het mooie Vlaamse Pajottenland.
    Mijn hobbies: mijn hoeve verbouwen, recreatief paardrijden en sport.


    Laatst aangepast door Rob Dekker op vr maa 15, 2013 3:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van Gast vr maa 15, 2013 3:07 pm

    Rob,
    welkom op het forum. Gelieve geen reclame te maken, zie forumregels. Als je als verkoper wilt opteren dan graag even aangeven en vooral de spelregels voor verkopers goed doorlezen.
    M.v.g.,
    Dick
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van Gast vr maa 15, 2013 3:20 pm

    Beste Dirk,

    Ik wilde geen reclame maken, dan had ik wel mooie wervende tekst geschreven en links geplaatst Cool .

    Ik heb me gewoon voorgesteld en verteld wat we doen. Wat ik doe is voor een groot deel wie ik ben Smile .

    Ik moet wel eerlijk zijn en kwam op het forum om ons merk opgenomen te laten worden in de merkenlijst van het forum.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van Gast vr maa 15, 2013 3:31 pm

    Je mag 1 link naar je site plaatsen in het daartoe bestemde veld in je profiel.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van Gast vr maa 15, 2013 3:36 pm

    Beste Dirk,

    Ik heb het profiel aangepast. Het rare is overigens dat ik mijn e-mailadres niet kan wijzigen in het profiel. Er staat namelijk een typefout in. Hij zegt: ongeldig e-mailadres als ik het corrigeer.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31524
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van erwin vr maa 15, 2013 6:32 pm

    uw email is gewijzigd, roib is rob geworden, dat was toch het probleem vermoed ik.

    u bent importeur, dat is 1 ding,
    maar er komt nog een heleboel bij kijken toch: plaatsing, afstelling, naservice, garantie, wisselstukken, onderhoud.

    verder is het niet de bedoeling dat ieder merk dat op de markt is, hier een eigen merktopic krijgt, dit komt er pas na voldoende leden met zo een kachel, wij zijn immers een forum van gebruikers.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van Gast za maa 16, 2013 7:56 am

    Beste Erwin,

    We hebben een netwerk van nu 18 dealers (worden er elke week meer) die de pelletketels plaatsen, onderhouden en de garantie waarborgen. We verkopen via dit netwerk redelijk wat toestellen en wilden de gebruikers een platform geven om ervaringen en vragen te delen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van Gast za maa 16, 2013 8:07 am

    We verkopen via dit netwerk redelijk wat toestellen en wilden de gebruikers een platform geven om ervaringen en vragen te delen.

    Zoals gezegd zijn het merk en de gebruikers ervan hier nog niet bekend .
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van steven za maa 16, 2013 6:03 pm

    er wordt het merk Thermoflux bedoeld.

    Het merk kan wel opgenomen worden in de merkenlijst








    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31524
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van erwin za maa 16, 2013 9:16 pm

    @ rob dekker

    vorig jaar februari registreerde u zich hier reeds onder de naam "Pellet-kachel.info" als verkoper van Eurostek, dus echt nieuw bent u hier denkelijk niet...

    mag ik u erop wijzen dat dubbele accounts hier niet toegelaten zijn Evil or Very Mad

    indien u hier verder wil gaan gelieve 1 van beide accounts uit te schrijven, zoniet dan zal dit gebeuren door het beheer voor beide accounts..


    Laatst aangepast door erwin op di maa 19, 2013 1:42 am; in totaal 3 keer bewerkt


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van Gast ma maa 18, 2013 4:10 pm

    Beste Erwin,

    Ik had geprobeerd om in te loggen onder het eerdere account. Zoals boven al geschreven lukte dat niet. ook mijn eerdere berichten waren weg. Om toch nog een bericht te kunnen schrijven heb ik een nieuw account aangemaakt.

    Ik heb vorig jaar inderdaad Eurostek kachels geïmporteerd. Uiteindelijk bleek het toch lastig vanwege de taalproblemen. De techniker sprak alleen maar Frans en Italiaans en op de Eurstekfabriek sprak men alleen Italiaans en eigenlijk geen Engels. Hierdoor waren er veel communicatieproblemen en heb ik besloten om afstand te nemen van Eurostek.

    Ik importeer nu Thermoflux pelletketels, waarmee de communicatie zeer eenvoudig in het Duits verloopt. Voor de ondersteuning en verkoop het ik een dealernetwerk opgebouwd van serieuze installatiebedrijven, zodat plaatsing, garantie en onderhoud gewaarborgd zijn.

    Ik wil dolgraag dat ik 1 goed werkend account heb.



    Laatst aangepast door erwin op ma maa 18, 2013 7:50 pm; in totaal 5 keer bewerkt
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31524
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van erwin ma maa 18, 2013 7:11 pm

    Rob,

    Ik heb je eerdere account verwijdert, dat leek me de eenvoudigste en meest logische werkwijze.
    Je hebt nu 5 berichten, dan is de PM functie automatisch aktief.

    Verder heb ik Thermoflux toegevoegd aan de merkenlijst (bij kachels en ketels) en zijn er enkele standaardtopics aangemaakt voor beide (bereikbaar via zoekknop en zoeken op thermoflux)


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van Gast di maa 19, 2013 12:22 am

    Beste Erwin,

    Heel hartelijk bedankt!

    Gesponsorde inhoud


    Even voorstellen Rob Empty Re: Even voorstellen Rob

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 06, 2024 2:50 pm