Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 25 gasten

marnic


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    gratis parameter en opstart instellingen

    Dan12
    Dan12
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 201
    Registration date : 18-12-11

    gratis parameter en opstart instellingen Empty gratis parameter en opstart instellingen

    Bericht van Dan12 vr okt 04, 2013 12:07 am

    Vandaag de folder van een bouwmarkt (Janssen in Mopertingen) in de brievenbus.
    pelletkachel Zibro "Fiorina 74" euro 1749,-

    inclusief gratis parameter en opstartinstelling.

    gratis verplichte controle door de installatiediensten van Zibro voor de garantie van het toestel en de instelling van de parameters.
    Indien gewenst kan de installatie ook door de diensten van Zibro gebeuren met een totale korting van 200,-euro op de volledige installatieprijs.

    scheelt toch weer een aantal aanvragen tav de parameters op het forum Pedro...Laughing


    _________________
    Mvg. Dan12



    edilkamin atlanta pelletketel CV
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    gratis parameter en opstart instellingen Empty Re: gratis parameter en opstart instellingen

    Bericht van pedro vr okt 04, 2013 2:41 pm

    haha,idd Dan12,

    vraag is natuurlijk wat ze verstaan onder gratis parameter en opstartinstelling...

    De koper alle parameters meegeven lijkt me not done...
    En als je dan achteraf dan problemen zou hebben dan kan ik al raden wat hun antwoord zou zijn:u hebt zelf aan de parameters geknoeid,dan vervalt de garantie lol! bloot gat 


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    gratis parameter en opstart instellingen Empty Re: gratis parameter en opstart instellingen

    Bericht van Gast vr okt 04, 2013 3:12 pm

    Gratis de "parameters en de opstart instellingen" doen lijkt mij een logische zaak bij aanschaf van een kachel.

    Maar dat is inderdaad iets heel anders dan de klant toegang geven tot alle instellingen.
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4416
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    gratis parameter en opstart instellingen Empty Re: gratis parameter en opstart instellingen

    Bericht van krusty vr okt 04, 2013 3:23 pm

    Ook bij gamma dezelfde kachel en mogelijkheden


    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
    Anonymous
    Gast
    Gast


    gratis parameter en opstart instellingen Empty Re: gratis parameter en opstart instellingen

    Bericht van Gast vr okt 04, 2013 3:45 pm

    Meneer Janssen brengt de lezer van zijn folder in verwarring door het laten ontbreken van een -.

    De tekst had moeten luiden "inclusief gratis parameter- en opstartinstelling" waardoor de betekenis anders wordt.

    Ik heb de betreffende folder doorgebladerd en we gaan er maar vanuit dat hij van zijn produkten meer verstand heeft dan van taal.
    Dan12
    Dan12
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 201
    Registration date : 18-12-11

    gratis parameter en opstart instellingen Empty Re: gratis parameter en opstart instellingen

    Bericht van Dan12 za okt 05, 2013 10:42 pm

    Belangrijk is dat kopers van deze kachel zich bewust zijn van de gevolgen van verkeerde parameterinstellingen, en later geen problemen krijgen tgv van ondeskundig gebruik inzake verhoudingen pellet en lucht- toevoer/verminderen.
    (alhoewel ze nog altijd naar de basisinstellingen terug kunnen, met de gegevens die zij hebben).

    De vraag om parameters te verkrijgen is hier duizend maal gesteld op het forum.
    En altijd heb ik me afgevraagd of het wel zo verstandig is, dat Jan en Alleman met deze gegevens aan de slag gaat met zijn kachel/ketel.
    Best is om e.e.a steeds eerst te bevragen/bespreken met je installateur. (in samenspraak dus).


    _________________
    Mvg. Dan12



    edilkamin atlanta pelletketel CV
    Anonymous
    Gast
    Gast


    gratis parameter en opstart instellingen Empty Re: gratis parameter en opstart instellingen

    Bericht van Gast zo okt 06, 2013 11:21 am

    vind dat je als klant altijd de parameters moet hebben, als de verkoper de kachel komt installeren heeft hij altijd zijn eigen merk pellets bij en wordt de kachel afgesteld op deze pellets, maar dan beginnen de mensen allerlei pellets te testen met als gevolg dat de kachel niet goed werkt, daarom moet de verkoper niet alleen mondelings de mensen uitleggen hoe de kachel werkt maar ook een handleiding van de parameters geven , heb dat hier ook ondervonden in het begin toen ik pellets aan testen was , moest toen ook de parameters constant bij regelen tot dat ik de pellets vond die goed waren voor de kachel ,

    ps: vind dat de pelletkachels een opmars maken in de doe het zelf zaken, Smile 

    Gesponsorde inhoud


    gratis parameter en opstart instellingen Empty Re: gratis parameter en opstart instellingen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 12:13 pm