Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 46 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 45 gasten

povi1


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
pedro
costerke
6 plaatsers

    gratis Lampris energieverlengkabel

    costerke
    costerke
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 195
    Leeftijd : 62
    Registration date : 30-10-12

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van costerke ma apr 01, 2013 11:36 am

    Lampiris introduceert gratis energiedeling met de energieverlengkabel. Smile

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    Dankzij onze revolutionaire energieverlengkabel kan u nu meegenieten van de zonnepanelen van uw buren. Onze speciale verlengkabel met aan elk uiteinde een mannelijke stekker zorgt ervoor dat uw buurman het overschot aan energie van zijn zonnepanelen rechtstreeks met u kan delen.

    Het ene uiteinde van de kabel steekt u in een stopcontact van uw buurman, de stekker aan het andere uiteinde stopt u in een stopcontact in uw eigen woning. Zo vloeit de stroom van de zonnepanelen van uw buurman rechtstreeks bij u binnen.

    U koopt de stroom aan een gunstig tarief rechtstreeks van uw buurman en deze ontvangt er een faire prijs voor om het inkomstenverlies van de dalende certificaten te compenseren. Zo hoeft geen van beiden leverancierskosten of netwerkbeheerkosten te betalen. Lampiris zorgt ervoor dat zowel u als uw buurman een correcte afrekening krijgen


    Groeten Rudy.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van Gast ma apr 01, 2013 1:19 pm

    Welke dag zijn we vandaag ???
    Anonymous
    Gast
    Gast


    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van Gast ma apr 01, 2013 1:30 pm

    paasmaandag? lol!
    costerke
    costerke
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 195
    Leeftijd : 62
    Registration date : 30-10-12

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van costerke ma apr 01, 2013 2:03 pm

    Voor alle duidelijkheid, ik weet wel welke dag het is vandaag. Razz

    Groeten Rudy.
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van pedro ma apr 01, 2013 2:12 pm

    Groepsaankoop Energieverlengkabels weldra verkrijgbaar op het pelletforum bloot gat


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van Gast ma apr 01, 2013 2:35 pm

    Voor mij de draadloze .
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van erwin ma apr 01, 2013 3:02 pm

    levensgevaarlijk dat ding met aan twee kanten een mannetjesstekker, een kind moet maar eens de stekker aan uw kant uittrekken...

    lijkt me ook leuk als aan 1 van beide kanten een kortsluiting of lek optreed, en aan beide kanten de zekeringen afvallen, net als de buurman of jij een week met vakantie bent.



    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van nick1 ma apr 01, 2013 3:08 pm

    Ik tak al jaren stroom af bij de buur geek


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van Gast ma apr 01, 2013 3:44 pm

    ik s'avonds van de straatverlichting cheers
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4416
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van krusty ma apr 01, 2013 4:46 pm

    T'is nu wel 1 april , maar anderzijds zulke verlengdraad met 2 mannelijke stekkers werkt wel!
    Zal het effe uitleggen!!!

    Naast mij staat een klein huisje ,daar woont een vrijgezel van ongev. 50 jaar , is op invaliditeit en heeft een zeer klein inkomen met veel gezondheidsproblemen.
    Verbruikt weinig electriciteit , maar ook dit is nog teveel voor zijn budget!
    Wegens verwarming en koken op gas heeft hij dus maar enkele spaarlampen en kijkt zeer veel TV, op electriciteit.

    Als hij nu zijn hoofdschakelaar afzet en ik geef hem electriciteit via zo één kabel die ik achter in de tuin over de muur werp en die hij in een stopcontact inplugt.....dan werkt dit wel !!!!!!
    De kabel moet wel 2x 2,5mm³ + aarding zijn en geen zware toestellen op aansluiten!

    Dit kan alleen in de zomer zolang als ik overproductie heb!
    Want overproductie wordt niet vergoed door de netbeheerder en ben ik dus zeker kwijt!
    En aangezien ik het toch kwijt ben , mag hij hem nog gratis hebben ook !!
    Anders moet je er nog een energiemeter van 20€ tussensteken.

    Maar ja dat moet je niet aan de electrabelklok hangen!!

    Anonymous
    Gast
    Gast


    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van Gast ma apr 01, 2013 4:52 pm

    Krusty,
    even off-topic maar kijk eens naar de link, ben er zelf naar aan het kijken. Je levert niets aan het net, hoogstens trek je uit het net als je te kort komt.
    Eilandconstructie
    M.v.g.,
    Dick
    krusty
    krusty
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 4416
    Leeftijd : 74
    Registration date : 19-11-11

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van krusty ma apr 01, 2013 5:06 pm

    Een eilandconstructie , dat is wel iets anders hé !

    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van erwin ma apr 01, 2013 7:01 pm

    met een eilandconstructie zijn er geen subsidies/GSC..


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van Gast ma apr 01, 2013 7:08 pm

    Betreft de situatie hier te lande, als je stroom produceert en levert ben je bedrijf hoe klein ook. Dat betekent rompslomp, subsidie, vergoeding en wat dies meer zij. Voor de mensen die daar geen zin in hebben is deze constructie ontworpen, eigen stroom ook als het net uitvalt en geen heen en weer gereken met alle administratieve toestanden.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31529
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van erwin di apr 02, 2013 1:58 pm

    die gratis kabels waren gisteren wel handig geweest:

    [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Block
    Block
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Aantal berichten : 407
    Registration date : 01-01-09

    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van Block di apr 02, 2013 9:18 pm

    Klopt krusty, Je kan al aardig wat toestellen in bedrijf houden met één kring van 16 ampere. Vroeger ook zo een tijdje een stacaravan gevoed.


    _________________
    Premium pellets
    26x180 Watt

    Gesponsorde inhoud


    gratis Lampris energieverlengkabel Empty Re: gratis Lampris energieverlengkabel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu di mei 07, 2024 6:57 pm