Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    afstandsbediening p956 keyboard locked

    Anonymous
    Gast
    Gast


    afstandsbediening  p956 keyboard locked Empty afstandsbediening p956 keyboard locked

    Bericht van Gast vr dec 27, 2013 9:23 am

    hoi iedereen,
    Eergisterenavond  toen we gingen slapen hebben we onze kachel uitgezet omdat het hier vrij warm was. kampvuur 
    Toen ik gisterenmorgen de kachel terug wou opstarten kwam er "keyboard locked" op het scherm.
    Nu ben ik al van gisteren aan het zoeken hoe ik dat kan unlocken maar vind er nergens iets van terug.  No 
    Misschien kijk ik er steeds over maar ik ben zowat zot gekeken op die handleiding  study   zot 
    Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen, ik zou je eeuwig dankbaar zijn   tof 
    groetjes,
    Tamarah
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    afstandsbediening  p956 keyboard locked Empty Re: afstandsbediening p956 keyboard locked

    Bericht van nick1 vr dec 27, 2013 10:06 am

    Op de afstandsbediening naast de knop om de kachel aan en uit te zetten staat er nog een knop, hou die knop eens een vijftal seconden ingedrukt.


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    afstandsbediening  p956 keyboard locked Empty Re: afstandsbediening p956 keyboard locked

    Bericht van Gast vr dec 27, 2013 10:24 am

    ja,het is gelukt! We hadden dat al geprobeerd maar we moesten gewoon wat langer drukken.
    Zo een 10 seconden en dan verscheen er eindelijk unlocked keyboard.
    Bedankt he!!!   heel happy

    Gesponsorde inhoud


    afstandsbediening  p956 keyboard locked Empty Re: afstandsbediening p956 keyboard locked

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 06, 2024 6:04 pm