Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 28 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 28 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    bediening nieuwe P956

    Anonymous
    Gast
    Gast


    bediening nieuwe P956 Empty bediening nieuwe P956

    Bericht van Gast ma mei 20, 2013 9:39 am

    Goede morgen,

    Ik heb sinds vrijdagavond een piazetta p956 kachel laten installeren
    nu moet ik wel serieus leren wennen aan het gebruik ervan alsook aan de afstandsbediening

    Ik weet niet of mijn verbruik normaal is maar met de buitentemperatuur van vrijdag en zaterdag +/- 12 a15 graden en zondag 15 a 20 graden heb ik er al 3 zakken doorgedraaid van mijn pellets, deze stond overdag uit en enkel 's avonds aan, zaterdag avond sinds +/- 22u tot zondagmorgen +/- 8u30 heeft hij 15 kilo opgebrand, terwijl hier binnen 24 graden op de thermometer stond

    Ik weet niet juist hoe ik mijn pellet kachel economischer kan laten werken of hoe ik de afstandsbediening juist instel enz om het meest economische verbruik te verkrijgen,

    zijn er ervaren mensen met dit soort type kachel die dit intussen onder de knie hebben en mij wat meer uitleg zouden willen of kunnen geven aub?

    mijn gewenste kamertemperatuur zou 21 a 22 graden zijn,

    de eerste dag al kon ik er niet echt wijs uit en belde de leverancier op om mijn probleem ( de eerste avond na 20u) eens uit te leggen, ik kreeg de temp niet naar omlaag en het vuur bleef branden, hij vertelde mij dat ik in de overdrive fase zat, wat doe ik om dit te voorkomen want ik denk dat mijn pellet reservoir hierdoor vrij snel leegbrand,

    Als ik de commentaren hier lees is dat bij jullie soms heel anders en hebben jullie dit toestel iets meer onder controle gekregen zodat het naar jullie luisterd, dat zou ik ook eens willen bekomen ;o)

    jullie mogen ook privé mailen op xxxxxxxx (liefst met piazetta of zo in de onderwerpregel) dan bekijk ik deze eerst ;o)

    alvast bedankt

    hopend op vele goede reacties
    warme groetjes
    johan
    kampvuur
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    bediening nieuwe P956 Empty Re: bediening nieuwe P956

    Bericht van Annejanne ma mei 20, 2013 10:17 am

    @mailmaster: géén mailadres in je berichten plaatsen. Je kan ook pm ontvangen via het forum.


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Anonymous
    Gast
    Gast


    bediening nieuwe P956 Empty Re: bediening nieuwe P956

    Bericht van Gast ma mei 20, 2013 10:30 am

    Gewijzigd en de PM-functie werkt na 5 berichten geplaatst te hebben.
    ivanhoed
    ivanhoed
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 40
    Registration date : 10-04-13

    bediening nieuwe P956 Empty Re: bediening nieuwe P956

    Bericht van ivanhoed ma mei 20, 2013 11:09 am

    das in het begin wat zoeken heb daar ook wat last van gehad en de afstands bediening
    lijkt ingewikkeld maar eens je daar mee wegbent is het vrij simpel zoveel mogelijk
    met spelen
    grtz

    Gesponsorde inhoud


    bediening nieuwe P956 Empty Re: bediening nieuwe P956

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 8:53 am