Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 34 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 34 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    moet een nieuwe pellet kachel ingeregeld worden?

    Anonymous
    Gast
    Gast


    moet een nieuwe pellet kachel ingeregeld worden? Empty moet een nieuwe pellet kachel ingeregeld worden?

    Bericht van Gast zo feb 02, 2014 7:23 pm

    Als je een nieuwe pellet kachel koopt moet die dan nog ingeregeld worden? Ik heb een verkoper gehad die het erover had?
    het maken van een gat in de muur en het plaatsen van een schoorsteen kan ik zelf wel maar ik vond de prijzen van zijn rookkanaal vrij hoog.
    Die zijn op internet veel goedkoper en ik heb het idee dat de kachel die ik uitgezocht had de seven van edelkamien ook aan de hoge kant is hier bij hem in Nederland.

    Kan ik dan niet beter naar Belgie voor een leveranchier of kom ik dan in de problemen met het installeren en het onderhoud wat jaarlijks moet gebeuren of kun je dat zelf?

    Ik hoop dat daar iemand een antwoord op heeft groetjes Jean-Louis
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31490
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    moet een nieuwe pellet kachel ingeregeld worden? Empty Re: moet een nieuwe pellet kachel ingeregeld worden?

    Bericht van erwin zo feb 02, 2014 7:26 pm

    3 X goede raad:

    -een pelletkachel moet ingeregeld worden op de schouw.
    -begin niet aan een avontuur om een kachel honderden kms verderop te kopen.
    -de seven is een goede kachel maar voor je hem ergens koopt, vraag naar ervaringen met de verkoper op het forum of lees zijn verkoperstopic.


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

      Het is nu za apr 27, 2024 2:26 am