Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 33 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 33 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden Empty Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden

    Bericht van Gast do apr 05, 2012 1:18 pm

    Ik heb gezien toen ik aan het rondkijken was voor een pelletkachel dat er op verschillende plaatsen een glasplaat of dergelijke onder de pelletkachel lag, is dit nodig of is dit enkel voor de vloer te beschermen???

    Grtzzzz,
    Ronny
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden Empty Re: Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden

    Bericht van pedro do apr 05, 2012 1:20 pm

    is enkel om in sommige gevallen de vloer te beschermen!Kan mss in sommige gevallen ook met het zicht te maken hebben,sommige mensen kunnen dit mooier vinden...

    Grtzzzzzzz


    Laatst aangepast door pedro op do apr 05, 2012 1:30 pm; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden Empty Re: Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden

    Bericht van Gast do apr 05, 2012 1:20 pm

    Ronny,

    is niet nodig want de kachel wordt onderaan niet warm, is meer voor de sier en ter voorkoming dat er tijdens het schoonmaken as op de vloer(bedekking) valt.

    M.v.g.,
    Dick
    Fleur
    Fleur
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 3082
    Registration date : 06-12-11

    Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden Empty Re: Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden

    Bericht van Fleur do apr 05, 2012 7:59 pm

    met kleine kinderen is het interressant een dikke tegel onder de kachel te plaatsen ,die enkele centimeter erbuiten komt.
    zo rijden ze niet tegen de kachel met kleine fietsjes of dergelijk speelgoed.


    _________________
    _________________________________________
    HOE MEER JE WEET HOE MEER JE VERGEET
    HOE MEER JE VERGEET HOE MINDER JE WEET
    HOE MINDER JE WEET HOE MINDER JE VERGEET
    HOE MINDER JE VERGEET HOE MEER JE WEET
    _________________________________________
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden Empty Re: Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden

    Bericht van Gast za apr 14, 2012 1:21 am

    Ik heb een grote metalen plaat onder de kachel liggen. ik heb deze zelf grijs gespoten met speciale kachelverf. Bij het schoonmaken beschermt deze wel mijn houten vloer. ik zou je adviseren iets onder je kachel te leggen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden Empty Re: Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden

    Bericht van Gast wo apr 25, 2012 7:59 pm

    normaal kwam onze kachel op laminaat te staan , men heeft ons aangeraden de ondergrond brandveiliger te maken
    dus hebben we gekozen voor een blauwe steen
    nick1
    nick1
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 835
    Leeftijd : 62
    Registration date : 22-11-11

    Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden Empty Re: Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden

    Bericht van nick1 wo apr 25, 2012 8:47 pm

    Onze kachel voelt niet warm aan onderaan maar misschien dat dit niet bij alle pelletkachel zo is.


    _________________
    Piazzetta P955 (11/01/2012)
    MCZ Cute (2014)

    Gesponsorde inhoud


    Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden Empty Re: Moet er onder de pelletkachel iets gelegd worden

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 2:58 am