Kreeg ik een ganse uitleg te horen waar ik moest uit afleiden dat er afspraken gemaakt zijn tussen invoerder en installateurs de codes zeker niet meer te geven , het is dus wel degelijk de bedoeling telkens er iets moet verandert worden aan de parameters dat de installateur dit komt doen , zodoende telkenmale een zeker bedrag uit je zakken te zuigen
Zo is 't gemakkelijk om de 2 jaar een nieuwe mercedes te kopen
Ik werd daar gewoon kakken gestuurd , de kachel is verkocht en trek uwe plan.
Ik heb hem ook op de werkwijze van de firma desmet gewezen .dat is het volgende ;
Het T stuk werd geplaatst met nog een stukje buis een goeie stielman past dat aan met de hand en soms spant dat een beetje DAN WORDT ER ZEKER NIET OP GEKLOPT MET EEN HAMER , resultaat mijn crome buis is vol blutsen , t' echt schoon om zien !!!!!En dat noemt zich installateur, had het mijn zoon geweest hij kreeg een paar lappen rond zijn oren .
Dus enkele conclusies voor de toekomst !!!!!!
1) ja voor een pelletkachel , maar dan een zonder codes (als die bestaat) indien met codes dan moeten die op de bestelbon staan of er wordt niets gekocht!!
2) Mijn volgende pelletkachel zal zeker niet van bij PAUL DE SMET komen uit Geraardsbergen (ophasselt) wegens het niet nakomen van gemaakte afspraken . reeds meerdere keren getelefoneerd ; men ging terugbellen , tot nu geen enkele reactie
Veel wind maken kan iedereen maar service geven dat is een ander probleem
3) Voor de klantvriendelijkheid van FERO in Audenaarde wordt het ook een O op 10