EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 
steven
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 
pedro
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 
krusty
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 
Fleur
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 
ss
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 
jeanhup
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 
Philip
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 
Annejanne
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 
Maryline
EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_lcapEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_voting_barEDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 I_vote_rcap 

 

 EDILKAMIN Marea Speksteen

Ga naar beneden 
+4
speedy
Jef
steven
pellbox
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyvr dec 11, 2009 5:42 pm

Fleur,

Wij hebben ons huis 15 jaar geleden gebouwd, er zit geen isolatie in de muren maar de binnenmuren zijn gemaakt uit een dikke isolatieblok (Poro+ 20 cm dik). 5 Buitenramen waarvan 1 groot schuifraam, allen dubbele beglazing.

De ruimte die we verwarmen is ongeveer 930 m³

Groetjes,

Doin spring
Terug naar boven Ga naar beneden
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 338
Registration date : 26-11-09

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyvr dec 11, 2009 5:52 pm

Doin schreef:
Fleur,

Wij hebben ons huis 15 jaar geleden gebouwd, er zit geen isolatie in de muren maar de binnenmuren zijn gemaakt uit een dikke isolatieblok (Poro+ 20 cm dik). 5 Buitenramen waarvan 1 groot schuifraam, allen dubbele beglazing.

De ruimte die we verwarmen is ongeveer 930 m³

Groetjes,

Doin spring
lees ik goed 930 kubieke meter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyvr dec 11, 2009 7:38 pm

Doin schreef:
Fleur,

Wij hebben ons huis 15 jaar geleden gebouwd, er zit geen isolatie in de muren maar de binnenmuren zijn gemaakt uit een dikke isolatieblok (Poro+ 20 cm dik). 5 Buitenramen waarvan 1 groot schuifraam, allen dubbele beglazing.

De ruimte die we verwarmen is ongeveer 930 m³

Groetjes,

Doin spring

zal 93 kubiek zijn zeker doin lxbxh / interressant om weten /ik zit dan ook met een regelmatig verbruik / 1 zak per dag voor 200 kubiek ,na 18 u wordt de veranda niet meer verwarmt dus dan nog 150 kubiek.
bedankt voor de info doin



gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyzo dec 13, 2009 2:23 am

Fleur,

Ik weet niet hoe die 930 m³ erop gekomen is (waarscijnlijk te fel doorgedronken aan mijn Duvel) drunken De ruimte die we verwarmen is 142 m³ groot.

Bedoel je een zak van 15 kg of eentje van 20 kg?
Hoelang heb jij je kachel al? en ben je er nog steeds tevreden van?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyzo dec 13, 2009 12:31 pm

Doin schreef:
Fleur,

Ik weet niet hoe die 930 m³ erop gekomen is (waarscijnlijk te fel doorgedronken aan mijn Duvel) drunken De ruimte die we verwarmen is 142 m³ groot.

Bedoel je een zak van 15 kg of eentje van 20 kg?
Hoelang heb jij je kachel al? en ben je er nog steeds tevreden van?



doin

ik verbruik 1 zak van 15 kg per dag voor 200kubiek (veranda inbegrepen) na 18.00h gaat de veranda dicht en verwarm ik nog 150kubiek.

bij koude maar zonnige dagen zoals vandaag brandt de kachel van 7 tot 10 h --door de zon in de veranda en de grote vensters in huis hou ik het tot 16.00h op 24 graden met de kachel uit. als er geen zon is brandt de kachel gans de dag op een laag pitje
zo zie je maar dat vriesweer met zon niet altijd nadelig is ---




gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyzo jan 09, 2011 9:52 pm

Gast schreef:
even melden dat onze kachel opnieuw werd afgesteld en dat ze nu perfect brandt, geen rook meer in de living en nog maar een beetje bij de opstart buiten. Nu zijn we zeer tevreden pellets-kachel-gebruikers.

groeten
Heidi


Hallo dag Heidi,

Ik lees dat u nu heel tevreden bent met uw pellet kachel en ook van uw instalateur, zoveel te beter natuurlijk,
nu ik ben ook van plan een pellet kachel te plaatsen, waar heeft u die van u gekocht?
Alvast bedankt en nog veel pellet warmte in deze koude dagen.

mvgr. Polle Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy
Pellet
Pellet
avatar


Aantal berichten : 70
Registration date : 21-02-09

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyzo feb 06, 2011 2:08 pm

Vandaag bij het schoonmaken van de kachel gezien dat mijn 2de brandkorfje op 2jaar tijd gebarsten is. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn. ze barsten iedere keer tussen de gaatjes onderaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31781
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyzo feb 06, 2011 4:32 pm

speedy schreef:
Vandaag bij het schoonmaken van de kachel gezien dat mijn 2de brandkorfje op 2jaar tijd gebarsten is. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn. ze barsten iedere keer tussen de gaatjes onderaan.

laten vervangen onder garantie,
fabricagefout bij het gieten, een luchtbel is voldoende om een zwakke plek te krijgen

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy
Pellet
Pellet
avatar


Aantal berichten : 70
Registration date : 21-02-09

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyzo feb 06, 2011 9:21 pm

erwin123 schreef:
speedy schreef:
Vandaag bij het schoonmaken van de kachel gezien dat mijn 2de brandkorfje op 2jaar tijd gebarsten is. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn. ze barsten iedere keer tussen de gaatjes onderaan.

laten vervangen onder garantie,
fabricagefout bij het gieten, een luchtbel is voldoende om een zwakke plek te krijgen

erwin dit is reeds het 2 de korfje per stook seizoen barst er eentje. En ze zijn altijd op dezelfde plaats gebarsten. Misschien dat de hitte te groot is voor het korfje. Het barst iedere keer mooi in het midden tussen de gaten van de verluchting in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyzo feb 06, 2011 9:36 pm

speedy schreef:
Vandaag bij het schoonmaken van de kachel gezien dat mijn 2de brandkorfje op 2jaar tijd gebarsten is. Iemand een idee wat de oorzaak kan zijn. ze barsten iedere keer tussen de gaatjes onderaan.



als het buiten garantie is zou het eigenlijk geen hinder kunnen zijn een barst,zolang het onderaan de vuurkorf is ,komt misschien omdat de gaatjes te dicht bij elkaar zijn. study
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31781
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyzo feb 06, 2011 10:12 pm

speedy schreef:

erwin dit is reeds het 2 de korfje per stook seizoen barst er eentje. En ze zijn altijd op dezelfde plaats gebarsten. Misschien dat de hitte te groot is voor het korfje. Het barst iedere keer mooi in het midden tussen de gaten van de verluchting in.

waarschijnlijk de hitte te groot op dat punt, enof de gaatjes te kort op mekaar, maar daar kan jij niks aan doen

ieder jaar een nieuw aanvragen dan want op ieder nieuw korfje herbegint de garantie Smile

wat ik me afvraag:
edilkamin geeft 5j garantie op het gietijzer en 2j op de rest,
is die 5j ook op de branderpot, of op welke onderdelen geld deze 5j garantie

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy
Pellet
Pellet
avatar


Aantal berichten : 70
Registration date : 21-02-09

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyma feb 07, 2011 8:54 pm

Vandaag bijde verkoper geweest,hij vond het niet nodig mijn korfje te vervangen. Heb aanhem gevraagd waarom de garantie dan eigenlijk dient. Vind deze service alles behalve. Wel kwam hij met een voorstel om mijn brandkorfje te wisselen tegen een oud vuil en beroest exemplaar dat er vele malen erger uitzag dan het mijne. Heb ze danmaar bedankt voor hun diensten.Ga de firma hier niet posten mawie het wil weten stuur maar pb en ik antwoord erop.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31781
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyma feb 07, 2011 9:03 pm

speedy schreef:
Vandaag bijde verkoper geweest,hij vond het niet nodig mijn korfje te vervangen. Heb aanhem gevraagd waarom de garantie dan eigenlijk dient. Vind deze service alles behalve. Wel kwam hij met een voorstel om mijn brandkorfje te wisselen tegen een oud vuil en beroest exemplaar dat er vele malen erger uitzag dan het mijne. Heb ze danmaar bedankt voor hun diensten.Ga de firma hier niet posten mawie het wil weten stuur maar pb en ik antwoord erop.

en heb je gevraagd hoe het komt dat ze alletwee op zelfde plaats een barst hadden,



_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin123 op ma feb 07, 2011 10:33 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyma feb 07, 2011 9:38 pm

speedy schreef:
Vandaag bijde verkoper geweest,hij vond het niet nodig mijn korfje te vervangen. Heb aanhem gevraagd waarom de garantie dan eigenlijk dient. Vind deze service alles behalve. Wel kwam hij met een voorstel om mijn brandkorfje te wisselen tegen een oud vuil en beroest exemplaar dat er vele malen erger uitzag dan het mijne. Heb ze danmaar bedankt voor hun diensten.Ga de firma hier niet posten mawie het wil weten stuur maar pb en ik antwoord erop.



speedy,heb je al een emailtje gedaan met de invoerder ?
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31781
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyma feb 07, 2011 10:41 pm

speedy schreef:
Vandaag bijde verkoper geweest,hij vond het niet nodig mijn korfje te vervangen. Heb aanhem gevraagd waarom de garantie dan eigenlijk dient. Vind deze service alles behalve. Wel kwam hij met een voorstel om mijn brandkorfje te wisselen tegen een oud vuil en beroest exemplaar dat er vele malen erger uitzag dan het mijne. Heb ze danmaar bedankt voor hun diensten.Ga de firma hier niet posten mawie het wil weten stuur maar pb en ik antwoord erop.

speedy

dit is de garantie die edilkamin geeft:

5 jaar garantie op het gietijzer van de kachel, aspotje inbegrepen.
Op het toestel zelf is er garantie van 2 jaar.


_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy
Pellet
Pellet
avatar


Aantal berichten : 70
Registration date : 21-02-09

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptydi feb 08, 2011 9:39 pm

@fleur nee momenteel is de vrouw zwanger en heb het superdruj.Zo snel ik tijd hebga ik een mailtje sturen.


@erwin ja had het hun gevraagd en het antwoord was door de gtote hitte in het midden van het korfje.Ze zeiden dat ik 5 jaar garantie had en dat ik dan nog 3 jaar tijd heb moest het potje feller stuk gaan.Dit noemen ze dan service. Als je gaat voor een nieuwe kachel dragen ze je op handen. Bij het eerste potje ook op mijn strepen moeten staan om een nieuw te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
bart b
verkoper
avatar


Man Aantal berichten : 223
Leeftijd : 46
Registration date : 06-02-09

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptydi feb 08, 2011 9:42 pm

@ speedy

Zou zeggen ga eens tot bij mijn verkoper Ecolutions te Zepperen.

Deze verkoopt ook Edilkamin.

Mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bbpellets.eu
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptydi feb 08, 2011 9:51 pm

hkybmw,

als dat niet zijn installateur is, dan levert dan niet veel op

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
bart b
verkoper
avatar


Man Aantal berichten : 223
Leeftijd : 46
Registration date : 06-02-09

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptydi feb 08, 2011 10:00 pm

@steven

Als zijn dealer hem niet helpt .!!
Kan je bij een andere verkoper van dit merk gerust gaan vragen om hulp.

Mvg
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bbpellets.eu
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptywo apr 06, 2011 8:52 am

Onze Marea speksteen valt sinds gisteren uit op de fout "No expulsion". In de handleiding staat hiervoor de volgende uitleg "uitdoving doordat de toerentalsensor van de rookafvoermotor een afwijking registreert". Ik heb de kachel opzij opengedaan en zie dat de rookgasafvoermotor stil valt van zodra deze fout op de display komt. Iemand enig idee? zou de toerentalsensor stuk zijn? Kan die ook gewoon vuil zijn? Kan ik die eventueel kuisen? zou het ook kunnen dat de motor zijn toerental niet meer haalt?

Mvg,

Doin
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31781
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptywo apr 06, 2011 12:42 pm

Doin schreef:
Onze Marea speksteen valt sinds gisteren uit op de fout "No expulsion". In de handleiding staat hiervoor de volgende uitleg "uitdoving doordat de toerentalsensor van de rookafvoermotor een afwijking registreert". Ik heb de kachel opzij opengedaan en zie dat de rookgasafvoermotor stil valt van zodra deze fout op de display komt. Iemand enig idee? zou de toerentalsensor stuk zijn? Kan die ook gewoon vuil zijn? Kan ik die eventueel kuisen? zou het ook kunnen dat de motor zijn toerental niet meer haalt?

Mvg,

Doin

Doin,
in mijn handleiding staat: H2 No expulsion: beschadigde rookafvoermotor

Je kachel is van dec2009 dus nog onder garantie, ik zou daarom de installateur kontakteren

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptywo apr 06, 2011 4:08 pm

Dag Erwin123,

Ik heb de installateur gecontacteerd en hij komt vrijdag kijken. Maar omdat ik zag dat de motor bij opstart toch nog draait, was ik gewoon nieuwsgierig. Maar zoals je aangeeft, er is nog garantie op dus best overlaten aan de installateur.

Mvg,

Doin
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31781
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptywo apr 06, 2011 4:21 pm

Doin schreef:
Dag Erwin123,

Ik heb de installateur gecontacteerd en hij komt vrijdag kijken. Maar omdat ik zag dat de motor bij opstart toch nog draait, was ik gewoon nieuwsgierig. Maar zoals je aangeeft, er is nog garantie op dus best overlaten aan de installateur.

Mvg,

Doin

ok hou ons op de hoogte wat er aan de hand was

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyvr apr 08, 2011 11:10 pm

Vandaag is Frank van Ecolutions een nieuwe rookafvoermotor komen plaatsen en de kachel is weer vertrokken. Hij is nu meteen ook veel stiller. De lagers waren blijkbaar naar de vaantjes.
Alles is onder garantie gemaakt en in plaats van iets te moeten betalen kreeg ik nog drie zakken pellets om uit te proberen. Als dat geen service is.

Groetjes,

Doin
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31781
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyvr apr 08, 2011 11:31 pm

Doin schreef:
Vandaag is Frank van Ecolutions een nieuwe rookafvoermotor komen plaatsen en de kachel is weer vertrokken. Hij is nu meteen ook veel stiller. De lagers waren blijkbaar naar de vaantjes.
Alles is onder garantie gemaakt en in plaats van iets te moeten betalen kreeg ik nog drie zakken pellets om uit te proberen. Als dat geen service is.

Groetjes,

Doin

zoals steeds goed opgelost door frank tof

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Emptyzo maa 18, 2012 8:51 pm

beste collega's
kam mij iemand helpen naar de handleiding van de edilkamin marea in het nederlands alvast bedankt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: EDILKAMIN Marea Speksteen   EDILKAMIN Marea Speksteen - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
EDILKAMIN Marea Speksteen
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» edilkamin marea
» 2de hands edilkamin marea 9Kw
» Edilkamin Marea defect

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pelletkachels :: Edilkamin-
Ga naar: