Mvg,
Steven
Er zijn in totaal 34 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 34 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
ze vergelijken altijd naar dezelfde kwaliteit dwz colruyt verkoopt heiz pellets dus vergelijken ze de prijs met heiz pellets en niet met bv. domopellets.ik kan het weten ik werk daar als nog iemand vragen heeft met prijsvergelijkingen kan je altijd bij mij terecht,want ik lees hier soms dingen die helemaal niet juist zijn mvg erikDrieske schreef:Ik vraag me dan wel af met wie of wat ze hun pellets vergelijken.Zowat alle andere merken van pellets zijn gewoon goedkoper da die 4.39 euro.En op hoeveel plaatsen verkopen ze heiz ?
Als ze vergelijken met om het even welke pellet dan moeten ze continu onder de 3.40 blijven want je hebt overal wel ergens een pellet die in reclame staat.
En Krusty heeft gelijk, in de zomer pellets kopen.
dat is nu zo, maar als er in de omgeving van colruyt een andere winkel ook heiz verkoopt zullen ze hun prijzen aanpassen.verhoogt die andere zijn prijs dan doet colruyt dat ook.Drieske schreef:dat is natuurlijk wel gemakkelijk zo, colruyt is zowat de enige die heiz pellets verkoopt , er valt dus niks te vergelijken.
pedro schreef:Diego,inj Ieper aan het station,in het benzinestation,verkopen ze ook Heiz-Profi,aan 3,90€/zak.Dus als ze in de colruyt meer staan dan 3,90 kan je eigenlijk de rode telefoon raadplegen e....
Welke brandt je nu Diego?De lichte of de donkere?Bij de donkere(goedkoopste) ga je wss uwe extractiemotor ietsje moeten verhogen omdat er bij die meer kans is op slakvorming.
Allez,we horen graag je ervaringen in het topic van Hogramix
Grtz,
Pedro
pedro schreef:da weet ik nie Fleur,dr lagen maar een 3tal zakskes buiten met als vermelding 'beste pellets'