Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 27 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 27 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+12
kvkkvkkvk
Geert
noizz
patricvds
Annejanne
Block
Uthrex
Philip
biezoe
krista
pedro
steven
16 plaatsers

    pellets Heizprofi


    steven
    Moderator


    Aantal berichten : 5473
    Registration date : 29-10-08

    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van steven do dec 10, 2009 12:15 am

    pellets gaan nog duurder worden, net zoals vorig jaar is gebeurt.


    Mvg,


    Steven
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast do dec 10, 2009 9:30 am

    In colruyt avelgem verleden week vrijdag 3.99 per zak nu 4.08 wanneer ik nu 1 pallet bestel komt het op 3.90 en voor 2 stuks op 3.70 per zak wat denken jullie kan ik een zaak doen
    Mvg
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast do dec 10, 2009 10:12 am

    Wanneer je ze kon kopen aan 2,88 € zoals ik ze de eerste week gekocht heb ,dat is een zaak doen , maar niet aan 3,70 €

    Als je er nog liggen hebt ..............best wachten !!!
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4778
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van pedro do dec 10, 2009 10:14 am

    Zoals Krusty zegt,aan 3,70€ doe je geen zaak!En dannog es 2pal. moeten afnemen,wachten of goed uitkijken zou ik zeggen...

    Grtzzzzzzz


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast do dec 10, 2009 7:50 pm

    Volg de reclame van makro, ze reageren op die prijzen. Christel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 11:07 am

    ik word er onnozel van. Er is sprake van 3.14, ik heb reeds gekocht aan 3.99 en vorige week aan 4.39, mijn eigen fout, ik ging uit van 3.99.

    Ze vergelijken inderdaad wel regionaal maar uiteindelijk is dat een verschil van 1.25 totaal, daar wil ik gerust een paar km extra voor rijden !

    mijn respect voor groep Colruyt daalt zienderogen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 11:33 am

    @raf
    Als je nu nog je winterstock moet inslaan ben je wel telaat en de volle pot moeten betalen niet alleen bij colruyt , ook bij anderen!!!!!

    Een goeie raad , koop nu alleen uw voorraad voor een week en vind je ergens per toeval eens eentje die een beetje promotie geeft , doe dan je slag en voor volgend jaar doe dan je winterstock in , in de maand sept/okt of hou tijdens de grote vacantie de reklamefolders in het oog .
    Meestal geeft een beetje verder denken dan de neuslengte een voordeel.!!!!!


    Een toe te passen trukje bij colruyt om er het maximm uit te halen , eerst en vooral leest het ticket boven het product , meestal heb je een korting per aankoop van 3 zakken , koop er 3 ga ze in de auto leggen ga er terug 3 halen , terug naar de auto enz, enz ......telkens heb je er een paar cent korting want leg je meteen bijvoorb 10 zakken of meer op de kar heb je alleen maar 1 x de korting voor de eerste 3 zakken en vergeet ook je speciale extrakortingkaart niet !!!!! Ik moet eerlijk toegeven , momenteel zijn ze DUUR dus laten liggen als je kunt!!!


    Ik heb nog ongeveer 100 zak liggen gekocht in het begin aan 2,89 en 3,14 €
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 11:51 am

    Hallo,
    Ben gisteren Colryt geweest in Bornem.Prijs pellets 4.39 euro.Heb hen gezegd waarom verschillende prijzen in Colryt,steeds hetzelfde antwoord in een straal van 15km zijn ze her goedkoopst.Is het niet mogelijk om via het forum contact op te nemen met Colryt en overal in elke winkel dezelfde prijzen te kunnen aanbieden? Of anders via de pers enkele voorbeelden geven van verschillende prijzen die ze toepassen.Terwijl ze zeggen steeds de beste prijzen te maken.

    groetjes,

    01 Michel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 12:02 pm

    Ja ze vergelijken met de concurentie in een straal van 15 km

    En verder zullen we er niks aan kunnen veranderen, ze gebruiken nu eenmaal de trukken van vraag en aanbod of van de commerce !

    Waarschijnlijk is er in de nabijheid van de colruyt waar u geweest bent geen ander grote center zoals carrefour , GB of andere

    Doe eens een test en ga naar een colruyt waar andere grote namen in de onmiddelijke nabijheid liggen en je zult zien dat de colruytprijzen merkelijk lager zullen liggen !!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 12:11 pm

    Ik vraag me dan wel af met wie of wat ze hun pellets vergelijken.Zowat alle andere merken van pellets zijn gewoon goedkoper da die 4.39 euro.En op hoeveel plaatsen verkopen ze heiz ?
    Als ze vergelijken met om het even welke pellet dan moeten ze continu onder de 3.40 blijven want je hebt overal wel ergens een pellet die in reclame staat.
    En Krusty heeft gelijk, in de zomer pellets kopen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 12:16 pm

    Colruyt vergelijkt meestal met MAKRO !!!vraag me niet waarom want ik weet het niet !!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 12:27 pm

    ik denk het te weten
    testaankoop doet haar inkopen in de winkels met de laagste prijzen en zo komen ze als beste en goedkoopste in testaankoop wat? klop



    groeten fleur
    kvkkvkkvk
    kvkkvkkvk
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 341
    Registration date : 26-11-09

    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van kvkkvkkvk wo dec 16, 2009 2:18 pm

    Drieske schreef:Ik vraag me dan wel af met wie of wat ze hun pellets vergelijken.Zowat alle andere merken van pellets zijn gewoon goedkoper da die 4.39 euro.En op hoeveel plaatsen verkopen ze heiz ?
    Als ze vergelijken met om het even welke pellet dan moeten ze continu onder de 3.40 blijven want je hebt overal wel ergens een pellet die in reclame staat.
    En Krusty heeft gelijk, in de zomer pellets kopen.
    ze vergelijken altijd naar dezelfde kwaliteit dwz colruyt verkoopt heiz pellets dus vergelijken ze de prijs met heiz pellets en niet met bv. domopellets.ik kan het weten ik werk daar als nog iemand vragen heeft met prijsvergelijkingen kan je altijd bij mij terecht,want ik lees hier soms dingen die helemaal niet juist zijn mvg erik
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 4:10 pm

    dat is natuurlijk wel gemakkelijk zo, colruyt is zowat de enige die heiz pellets verkoopt , er valt dus niks te vergelijken.
    kvkkvkkvk
    kvkkvkkvk
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Man Aantal berichten : 341
    Registration date : 26-11-09

    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van kvkkvkkvk wo dec 16, 2009 5:23 pm

    Drieske schreef:dat is natuurlijk wel gemakkelijk zo, colruyt is zowat de enige die heiz pellets verkoopt , er valt dus niks te vergelijken.
    dat is nu zo, maar als er in de omgeving van colruyt een andere winkel ook heiz verkoopt zullen ze hun prijzen aanpassen.verhoogt die andere zijn prijs dan doet colruyt dat ook.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast wo dec 16, 2009 8:48 pm

    Vandaag colruyt Liedekerke prijs op etiket 3,99 € prijs per 3 zakken 3,78 €
    Ik heb ze laten liggen net zoals andere klanten want er lagen nog 20 zakken !!!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 10:01 am

    krusty, winterstock of gene winterstock, de verschillen zijn gewoon groot.

    ps : dit topic over colruyt heiz pellets is opgestart in oktober ... toen had ik ook al een voorraad ingedaan.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 11:45 am

    ze staan in reclame in de makro toch of nie ik brand ook die heinz profi heb als in reclame stonden heb ik ook 70 zakken gekocht heb er nog een zak of 20 liggen ik vind als je ze brand dat er veel zwarte rook uit de schouw komt ik ga ze nie meer kopen ben nu de hogramix aan het testen de 2 soorten en ik moe zeggen die geven veel warmte en roken niet zwart en ik werk ook bij de colruyt en ze volgen zekers de prijs van de makro heb het gevraagt vanmorgen aan de gerante maar in de omtrek van 30km rond de makro gr diego
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4778
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van pedro do dec 17, 2009 12:32 pm

    Diego,inj Ieper aan het station,in het benzinestation,verkopen ze ook Heiz-Profi,aan 3,90€/zak.Dus als ze in de colruyt meer staan dan 3,90 kan je eigenlijk de rode telefoon raadplegen e....
    Welke brandt je nu Diego?De lichte of de donkere?Bij de donkere(goedkoopste) ga je wss uwe extractiemotor ietsje moeten verhogen omdat er bij die meer kans is op slakvorming.
    Allez,we horen graag je ervaringen in het topic van Hogramix
    Grtz,
    Pedro Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 12:37 pm

    pedro schreef:Diego,inj Ieper aan het station,in het benzinestation,verkopen ze ook Heiz-Profi,aan 3,90€/zak.Dus als ze in de colruyt meer staan dan 3,90 kan je eigenlijk de rode telefoon raadplegen e....
    Welke brandt je nu Diego?De lichte of de donkere?Bij de donkere(goedkoopste) ga je wss uwe extractiemotor ietsje moeten verhogen omdat er bij die meer kans is op slakvorming.
    Allez,we horen graag je ervaringen in het topic van Hogramix
    Grtz,
    Pedro Laughing


    pedro

    misschien nog goedkoper per pallet daar in ieper ?





    gr fleur
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4778
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van pedro do dec 17, 2009 12:41 pm

    da weet ik nie Fleur,dr lagen maar een 3tal zakskes buiten met als vermelding 'beste pellets' Laughing


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 1:00 pm

    pedro schreef:da weet ik nie Fleur,dr lagen maar een 3tal zakskes buiten met als vermelding 'beste pellets' Laughing




    of zouden ze die gekocht hebben in de colruyt aan 3.14 euro,t zou me niet verwonderen hoor,maar ja.....da s commercie hè.




    gr fleur
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4778
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van pedro do dec 17, 2009 1:03 pm

    ja,das ook een mogelijkheid!!!


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 1:15 pm

    pedro zijn die met opschrift Hogramix moet zeggen zeer weinig as zeeer mooie verbranding daarnet mn kachel uit gekuist en niets van vuil in mn slak de andere liggen klaar om morgen te testen dat zijn gewoon witte zakken met niets op ( als ze in ieper in het tank station verkopen aan 3.90 zeker een rode telefoon doen je zal je geld van je telefoon terug betaalt krijgen ) zeker doen ik moet geen meer hebben vindt dat ze te zwart roken en je ruit komt helemaal vuil aanslag zwarte spetter gelijk en denk dat ook nie goe is voor de kachel en de inox buizen ik blijf testen met verschilende soorten tot ik de beste vind prijs kwaliteit g diego
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4778
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van pedro do dec 17, 2009 3:34 pm

    Nochtans vind ik de heiz-profi heel dicht aanleunen tegen de Hogramix hoor......


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gast do dec 17, 2009 3:42 pm

    zijn veel bleker zie foto bij mij Eigenschappen Hogramix
    heinz zijn zuiver hard hout en je ruik dat ook gr diego

    Gesponsorde inhoud


    pellets Heizprofi - Pagina 12 Empty Re: pellets Heizprofi

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo sep 29, 2024 5:38 am