heinz zijn zuiver hard hout en je ruik dat ook gr diego
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
Wie is er online?
Er zijn in totaal 16 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 15 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
+12
kvkkvkkvk
Geert
noizz
patricvds
Annejanne
Block
Uthrex
Philip
biezoe
krista
pedro
steven
16 plaatsers
pellets Heizprofi
Gast- Gast
- Bericht nummer 301
Re: pellets Heizprofi
zijn veel bleker zie foto bij mij Eigenschappen Hogramix
Gast- Gast
- Bericht nummer 302
Wat zij nu zoal de actuele prijzen? Gelieve ook de regio te vermelden aub.
Gast- Gast
- Bericht nummer 303
Vandaag 7/1/10 colruyt Liedekerke per zak 4,39€ - per 5 zakken 4,09 €
Er lagen nog 10 zakken
Er lagen nog 10 zakken
Gast- Gast
- Bericht nummer 306
diego-joke schreef:ze staan zo duur omdat de vooraad op is zeggen ze
slim gezien hè ,dergelijke uitleg
Gast- Gast
- Bericht nummer 307
De voorraad op hahahaha.........laat mij lachen , vandaag 3,99 € , geen kortingen , ongeveer 50 zakken in stock ..........,en ze blijven liggen, niemand wil ze !!!!!
Gast- Gast
- Bericht nummer 308
Heiz Profi
In Colruyt te Kortrijk vandaag ook 3.99.
Dat Colruyt verschillende prijzen heeft vind ik niet kunnen
voor een dergelijke onderneming.
Zou Carrefour of Delhaize ook zo werken?
Dat Colruyt verschillende prijzen heeft vind ik niet kunnen
voor een dergelijke onderneming.
Zou Carrefour of Delhaize ook zo werken?
Block- Pelletkacheltje
- Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09
- Bericht nummer 309
Ze staan nu in de folder van colruyt aan 3.99 is een actieprijs. Ik verschiet ook wel van de hoge prijzen die colruyt hanteert.
- Aantal berichten : 345
Registration date : 26-11-09
- Bericht nummer 310
wat bedoelt u met hoge prijzen.colruyt kijkt altijd naar de andere winkels.ik werk bij colruyt u kan altijd met vragen bij mij terecht.Block schreef:Ze staan nu in de folder van colruyt aan 3.99 is een actieprijs. Ik verschiet ook wel van de hoge prijzen die colruyt hanteert.
Gast- Gast
- Bericht nummer 311
Ja KVKKVK hier direct een vraag ,en to the point
Hoeveel, waar en aan welke laagste prijs kun je ons pellets bezorgen
kvkkvkkvk- Pelletkacheltje
- Bericht nummer 312
colruyt verkoopt maar 1 soort pellets.staan de heizprofi goedkoper elders dan zakt de prijs ook.In iedere winkel.hebben ze geen stock in de winkel reserveer dan een pallet.krusty schreef:Ja KVKKVK hier direct een vraag ,en to the point
Gast- Gast
- Bericht nummer 313
Ik dacht aan uw uitleg , dat gij da ging kunnen arrangeren
Gast- Gast
- Bericht nummer 314
Als kvkkvk nu eens een goeie prijs kon maken , konden we meteen onze winterstock bestellen en misschien ook deze van volgend jaar al, ik heb toch plaats genoeg!
- Bericht nummer 315
wat bedoelt u met arrangerenkrusty schreef:Ik dacht aan uw uitleg , dat gij da ging kunnen arrangeren
- Bericht nummer 317
voor mij hoeft het niet meer mvg groetenkrusty schreef:dialect voor in orde maken
Gast- Gast
- Bericht nummer 318
Hallo, werk ook bij colruyt. Heb in november een rode telefoon gedaan toen de pellets bij makro aan 3.14 stonden en colruyt heeft toen zijn prijs aangepast. Heb toen 2 palletten besteld. Het enige wat er kan gedaan worden is een rode telefoon. Sommige winkels hebben wel een kleine stock, halve pallet.
Zou zeggen blijven reageren via rode telefoon, Christel
Gast- Gast
- Bericht nummer 319
dany10 schreef:Hallo, werk ook bij colruyt. Heb in november een rode telefoon gedaan toen de pellets bij makro aan 3.14 stonden en colruyt heeft toen zijn prijs aangepast. Heb toen 2 palletten besteld. Het enige wat er kan gedaan worden is een rode telefoon. Sommige winkels hebben wel een kleine stock, halve pallet.
Ik heb het met de laatste makro promotie ook gedaan en heb ze toen ook aan de makro prijs gekregen
grtz.
Block- Pelletkacheltje
- Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09
- Bericht nummer 320
kvkkvkkvk schreef:wat bedoelt u met hoge prijzen.colruyt kijkt altijd naar de andere winkels.ik werk bij colruyt u kan altijd met vragen bij mij terecht.
Ik bedoel maar dat pellets duur zijn in colruyt tov bijv. makro
- Bericht nummer 321
doe gewoon een rode telefoon en je hebt ze aan dezelfde prijs.Block schreef:kvkkvkkvk schreef:wat bedoelt u met hoge prijzen.colruyt kijkt altijd naar de andere winkels.ik werk bij colruyt u kan altijd met vragen bij mij terecht.
Ik bedoel maar dat pellets duur zijn in colruyt tov bijv. makro
Gast- Gast
- Bericht nummer 322
Heiz Profi colruyt Veurne
vandaag 3 zakken gekocht aan € 3.99
hoop dat ze toch eens goedkoper worden.
hoop dat ze toch eens goedkoper worden.
Gast- Gast
- Bericht nummer 323
ja ik ook gekocht aan 3.99 in Zedelgem vind ze ook wat duur maar ze geven wel zeer veel warmte af hoop ook dat ze goedkoper worden .
Gast- Gast
- Bericht nummer 324
Vandaag voor de vierde keer in twee weken naar colruyt Liedekerke geweest in de hoop nog enkele zakken heiz profi pellets mee te brengen maar ...........nada,noppes, niks, er zouden naar het schijnt geen meer binnenkomen ......ik ben dus naar de zelfbouwmarkt Ninove geweest en 20 zakken Bioflam aan 3,5 € in de wagen als noodoplossing (veel stof en lange pellets tot 6,2 cm in de zak)
Gast- Gast
- Bericht nummer 325
Heiz profi gebruikers, heb goed nieuws. Mijn collega en ik hebben een rode telefoon gedaan ivm de prijs van de heiz profi pellets, makro 3.40 euro. Hebben als antwoord gekregen dat het afhangt van de gerant van de winkel. In Asse kunnen we ze kopen aan 3.40 euro. Voor andere winkels vraag steeds naar de gerant en geef mee dat ze bij makro aan 3.40 euro staan en dat ze bij de rode telefoon het aan de gerant overlaten. Laat jullie niet afschepen en zeg gerust dat ze in Asse wel die prijs volgen. Nog een puntje, ze zijn terug beschikbaar vanaf 10/03.
Nog een prettige avond allemaal, Christel.
noizz- Pellet
- Aantal berichten : 194
Leeftijd : 55
Registration date : 01-12-08
- Bericht nummer 326
dany10 schreef:Heiz profi gebruikers, heb goed nieuws. Mijn collega en ik hebben een rode telefoon gedaan ivm de prijs van de heiz profi pellets, makro 3.40 euro. Hebben als antwoord gekregen dat het afhangt van de gerant van de winkel. In Asse kunnen we ze kopen aan 3.40 euro. Voor andere winkels vraag steeds naar de gerant en geef mee dat ze bij makro aan 3.40 euro staan en dat ze bij de rode telefoon het aan de gerant overlaten. Laat jullie niet afschepen en zeg gerust dat ze in Asse wel die prijs volgen. Nog een puntje, ze zijn terug beschikbaar vanaf 10/03.
Dan moet er wel een Makro in de buurt van uw eigen Colruyt zijn anders zult ge daar wel naar kunnen fluiten...