pellets Heizprofi - Pagina 13 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 76 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 76 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 
steven
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 
pedro
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 
krusty
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 
Fleur
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 
ss
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 
jeanhup
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 
Philip
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 
Annejanne
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 
Maryline
pellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 13 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 13 I_vote_rcap 

 

 pellets Heizprofi

Ga naar beneden 
+12
kvkkvkkvk
Geert
noizz
patricvds
Annejanne
Block
Uthrex
Philip
biezoe
krista
pedro
steven
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptydo dec 17, 2009 3:42 pm

zijn veel bleker zie foto bij mij Eigenschappen Hogramix
heinz zijn zuiver hard hout en je ruik dat ook gr diego
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyma jan 04, 2010 2:53 pm

Wat zij nu zoal de actuele prijzen? Gelieve ook de regio te vermelden aub.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptydo jan 07, 2010 7:58 pm

Vandaag 7/1/10 colruyt Liedekerke per zak 4,39€ - per 5 zakken 4,09 €
Er lagen nog 10 zakken confused
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptydo jan 07, 2010 8:48 pm

In Lommel 3,99
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr jan 08, 2010 8:23 pm

ze staan zo duur omdat de vooraad op is zeggen ze
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr jan 08, 2010 8:41 pm

diego-joke schreef:
ze staan zo duur omdat de vooraad op is zeggen ze





slim gezien hè ,dergelijke uitleg amai
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptydo feb 04, 2010 5:27 pm

De voorraad op hahahaha.........laat mij lachen , vandaag 3,99 € , geen kortingen , ongeveer 50 zakken in stock ..........,en ze blijven liggen, niemand wil ze !!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Heiz Profi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptydo feb 04, 2010 8:08 pm

In Colruyt te Kortrijk vandaag ook 3.99.
Dat Colruyt verschillende prijzen heeft vind ik niet kunnen
voor een dergelijke onderneming.
Zou Carrefour of Delhaize ook zo werken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptydo feb 04, 2010 9:32 pm

Ze staan nu in de folder van colruyt aan 3.99 is een actieprijs. Ik verschiet ook wel van de hoge prijzen die colruyt hanteert.

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 341
Registration date : 26-11-09

pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr feb 05, 2010 10:55 am

Block schreef:
Ze staan nu in de folder van colruyt aan 3.99 is een actieprijs. Ik verschiet ook wel van de hoge prijzen die colruyt hanteert.
wat bedoelt u met hoge prijzen.colruyt kijkt altijd naar de andere winkels.ik werk bij colruyt u kan altijd met vragen bij mij terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr feb 05, 2010 11:23 am

Ja KVKKVK hier direct een vraag ,en to the point lachen

Hoeveel, waar en aan welke laagste prijs kun je ons pellets bezorgen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 341
Registration date : 26-11-09

pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr feb 05, 2010 1:33 pm

krusty schreef:
Ja KVKKVK hier direct een vraag ,en to the point lachen

Hoeveel, waar en aan welke laagste prijs kun je ons pellets bezorgen lol!
colruyt verkoopt maar 1 soort pellets.staan de heizprofi goedkoper elders dan zakt de prijs ook.In iedere winkel.hebben ze geen stock in de winkel reserveer dan een pallet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr feb 05, 2010 2:21 pm

Ik dacht aan uw uitleg , dat gij da ging kunnen arrangeren geek
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr feb 05, 2010 2:31 pm

Als kvkkvk nu eens een goeie prijs kon maken , konden we meteen onze winterstock bestellen en misschien ook deze van volgend jaar al, ik heb toch plaats genoeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 341
Registration date : 26-11-09

pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr feb 05, 2010 3:10 pm

krusty schreef:
Ik dacht aan uw uitleg , dat gij da ging kunnen arrangeren geek
wat bedoelt u met arrangeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr feb 05, 2010 3:35 pm

dialect voor in orde maken
Terug naar boven Ga naar beneden
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 341
Registration date : 26-11-09

pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyvr feb 05, 2010 3:36 pm

krusty schreef:
dialect voor in orde maken
voor mij hoeft het niet meer mvg groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyza feb 06, 2010 6:42 pm

Hallo, werk ook bij colruyt. Heb in november een rode telefoon gedaan toen de pellets bij makro aan 3.14 stonden en colruyt heeft toen zijn prijs aangepast. Heb toen 2 palletten besteld. Het enige wat er kan gedaan worden is een rode telefoon. Sommige winkels hebben wel een kleine stock, halve pallet.
Zou zeggen blijven reageren via rode telefoon, Christel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyzo feb 07, 2010 5:45 am

dany10 schreef:
Hallo, werk ook bij colruyt. Heb in november een rode telefoon gedaan toen de pellets bij makro aan 3.14 stonden en colruyt heeft toen zijn prijs aangepast. Heb toen 2 palletten besteld. Het enige wat er kan gedaan worden is een rode telefoon. Sommige winkels hebben wel een kleine stock, halve pallet.
Zou zeggen blijven reageren via rode telefoon, Christel

Ik heb het met de laatste makro promotie ook gedaan en heb ze toen ook aan de makro prijs gekregen Smile

grtz.
Terug naar boven Ga naar beneden
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyzo feb 07, 2010 10:13 am

kvkkvkkvk schreef:
wat bedoelt u met hoge prijzen.colruyt kijkt altijd naar de andere winkels.ik werk bij colruyt u kan altijd met vragen bij mij terecht.

Ik bedoel maar dat pellets duur zijn in colruyt tov bijv. makro

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 341
Registration date : 26-11-09

pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyzo feb 07, 2010 4:34 pm

Block schreef:
kvkkvkkvk schreef:
wat bedoelt u met hoge prijzen.colruyt kijkt altijd naar de andere winkels.ik werk bij colruyt u kan altijd met vragen bij mij terecht.

Ik bedoel maar dat pellets duur zijn in colruyt tov bijv. makro
doe gewoon een rode telefoon en je hebt ze aan dezelfde prijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Heiz Profi colruyt Veurne   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyma feb 08, 2010 9:00 pm

vandaag 3 zakken gekocht aan € 3.99
hoop dat ze toch eens goedkoper worden. cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptydi feb 09, 2010 3:47 pm

ja ik ook gekocht aan 3.99 in Zedelgem vind ze ook wat duur maar ze geven wel zeer veel warmte af hoop ook dat ze goedkoper worden .
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptydi maa 02, 2010 11:30 pm

Vandaag voor de vierde keer in twee weken naar colruyt Liedekerke geweest in de hoop nog enkele zakken heiz profi pellets mee te brengen maar ...........nada,noppes, niks, er zouden naar het schijnt geen meer binnenkomen ......ik ben dus naar de zelfbouwmarkt Ninove geweest en 20 zakken Bioflam aan 3,5 € in de wagen als noodoplossing (veel stof en lange pellets tot 6,2 cm in de zak)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyzo maa 07, 2010 7:20 pm

Heiz profi gebruikers, heb goed nieuws. Mijn collega en ik hebben een rode telefoon gedaan ivm de prijs van de heiz profi pellets, makro 3.40 euro. Hebben als antwoord gekregen dat het afhangt van de gerant van de winkel. In Asse kunnen we ze kopen aan 3.40 euro. Voor andere winkels vraag steeds naar de gerant en geef mee dat ze bij makro aan 3.40 euro staan en dat ze bij de rode telefoon het aan de gerant overlaten. Laat jullie niet afschepen en zeg gerust dat ze in Asse wel die prijs volgen. Nog een puntje, ze zijn terug beschikbaar vanaf 10/03.

Nog een prettige avond allemaal, Christel. heel happy
Terug naar boven Ga naar beneden
noizz
Pellet
Pellet
noizz


Man Aantal berichten : 194
Leeftijd : 55
Registration date : 01-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Emptyma maa 08, 2010 4:58 pm

dany10 schreef:
Heiz profi gebruikers, heb goed nieuws. Mijn collega en ik hebben een rode telefoon gedaan ivm de prijs van de heiz profi pellets, makro 3.40 euro. Hebben als antwoord gekregen dat het afhangt van de gerant van de winkel. In Asse kunnen we ze kopen aan 3.40 euro. Voor andere winkels vraag steeds naar de gerant en geef mee dat ze bij makro aan 3.40 euro staan en dat ze bij de rode telefoon het aan de gerant overlaten. Laat jullie niet afschepen en zeg gerust dat ze in Asse wel die prijs volgen. Nog een puntje, ze zijn terug beschikbaar vanaf 10/03.

Nog een prettige avond allemaal, Christel. heel happy


Dan moet er wel een Makro in de buurt van uw eigen Colruyt zijn anders zult ge daar wel naar kunnen fluiten... Sad

_________________
Saey Neema Mandi,Baltwood,Lava,Olimp en Makro-pellets
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pellets Heizprofi
Terug naar boven 
Pagina 13 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kenmerken Heizprofi pellets
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» NRW pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Heizprofi-
Ga naar: