pellets Heizprofi - Pagina 14 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 7 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 
steven
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 
pedro
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 
krusty
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 
Fleur
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 
ss
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 
jeanhup
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 
Philip
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 
Annejanne
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 
Maryline
pellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_lcappellets Heizprofi - Pagina 14 I_voting_barpellets Heizprofi - Pagina 14 I_vote_rcap 

 

 pellets Heizprofi

Ga naar beneden 
+12
kvkkvkkvk
Geert
noizz
patricvds
Annejanne
Block
Uthrex
Philip
biezoe
krista
pedro
steven
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
AuteurBericht
noizz
Pellet
Pellet



Aantal berichten : 194
Registration date : 01-12-08

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyma maa 08, 2010 4:58 pm

dany10 schreef:
Heiz profi gebruikers, heb goed nieuws. Mijn collega en ik hebben een rode telefoon gedaan ivm de prijs van de heiz profi pellets, makro 3.40 euro. Hebben als antwoord gekregen dat het afhangt van de gerant van de winkel. In Asse kunnen we ze kopen aan 3.40 euro. Voor andere winkels vraag steeds naar de gerant en geef mee dat ze bij makro aan 3.40 euro staan en dat ze bij de rode telefoon het aan de gerant overlaten. Laat jullie niet afschepen en zeg gerust dat ze in Asse wel die prijs volgen. Nog een puntje, ze zijn terug beschikbaar vanaf 10/03.

Nog een prettige avond allemaal, Christel. heel happy


Dan moet er wel een Makro in de buurt van uw eigen Colruyt zijn anders zult ge daar wel naar kunnen fluiten... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydo maa 11, 2010 11:35 pm

Aléé er waren vandaag nog vier (4) zakskes in de colruyt aan de welbekende prijs ondertussen
4,39 € en het waren niet eens bruine zoals gewoonlijk maar BIJNA RODE maar ook zonder stof in de zakken ( ondanks de prijs zijn het toch altijd al goeie geweest)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyvr maa 12, 2010 4:18 pm

ROOD t'is ne keer iets anders

pellets Heizprofi - Pagina 14 Heizprofi001
pellets Heizprofi - Pagina 14 Heizprofi002

En ze zijn iets dikker !!!!

pellets Heizprofi - Pagina 14 Heizprofi003
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyvr maa 12, 2010 4:53 pm

Krusty, je beseft toch dat salami in je stoofke vetplekken ga veroorzaken he??? Laughing Rolling Eyes Crying or Very sad Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyvr maa 12, 2010 5:55 pm

daar zal duidelijk veel tropisch zaagmeel inzitten (let op krusty ...kan giftig zijn hè.....en juist in pensioen. niet goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyvr maa 12, 2010 6:08 pm

fleur schreef:
daar zal duidelijk veel tropisch zaagmeel inzitten (let op krusty ...kan giftig zijn hè.....en juist in pensioen. niet goed

Ik weet dat 4 jaar geleden, toen in nog in de zagerij gerelateerde branche zat, de zagerijen/schaverijen al betaald werden voor hun wit zaagmeel (veelal dennen), en moesten betalen voor het rood zaagmeel (tropisch: merantie,..).
Vandaar dat ze ook allemaal apparte containers hadden staan voor het stof in te blazen, en afhankelijk van het hout dat ze aan het verwerken waren, een klep konden omschakelen tussen de witte en de rode container (stofkleur, niet container kleur Wink
Zo zullen ze nu ook proberen het rood zaagsel in pellets te draaien, zolang ze er afnemers voor vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydi apr 20, 2010 6:22 pm

Was vandaag in de colruyt en ben een oogje op de pellets gaan werpen, en ik denk da ze zot aan het worden zijn bij colruyt..........een gewoon zakske 4,69 € en per 15 was het MAAR hum hum, 4,08 €....einde van stookseizoen zeker ?????
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydo jun 17, 2010 5:33 pm

Winkeletiket vermeld vandaag "pellets worden tijdelijk uit assortiment genomen " dus uitverkocht is niet meer verkrijgbaar tot .....einde zomer
Maar de prijs was nog steeds 4,39€ en per 15 , 4,08€
Terug naar boven Ga naar beneden
patricvds
Pelletje
Pelletje
patricvds


Man Aantal berichten : 34
Leeftijd : 64
Registration date : 26-08-09

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydo jun 17, 2010 8:37 pm

heb contact gehad met colruyt en de pellets komen terug in de winkel eind september
dat is wel heeel laat om te verkopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydo jun 17, 2010 10:51 pm

Dag allemal, wij hadden ook rode heiz pellets. Klachten brief geschreven naar de rode telefoon. Vlug antwoord terug, de leverancier ging contact opnemen met ons. Na drie maand, nog niets. Heb dan naar de aankoper gebeld, 5 minuten later de leverancier aan de lijn. Ons rode pellets waren al op, dat vond hij vervelend. Daar ik in colruyt werk, kon ik hem meegeven dat er genoeg getuigen waren van onze aankoop. Besluit: we krijgen een halve pallet gratis van de leverancier.
Wil wel nog eens contact opnemen met de aankoper en haar meegeven dat het voor ons voordeliger is om onze voorraad in de zomer op te doen. De prijzen liggen dan ook lager, denk ik? Klopt dit ?
Geef jullie tips door en ik kan ze bundelen en doorsturen. Groeten, Christel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyvr jun 18, 2010 2:19 am

Wat betreft voordeliger in de zomer ..........ge hebt gelijk !!
Maar die rode pellets heb ik ook gehad ....daar heb ik geen enkel probleem mee gehad , ze branden evengoed , ik zou zelfs zeggen dat ze meer warmte geven .

Had jij problemen met de rode pellets , slakvorming ofzo ????
Terug naar boven Ga naar beneden
patricvds
Pelletje
Pelletje
patricvds


Man Aantal berichten : 34
Leeftijd : 64
Registration date : 26-08-09

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyvr jun 18, 2010 6:53 pm

Christel

kunt der nie voor zorgen dat de pellets vlugger beschikbaar zijn want eind september is aan de late kant
mvg patric
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyza jun 19, 2010 8:37 pm

Hallo, de rode pellets waren volgens de kwaliteitsnormen niet in orde. We hadden veel meer aanslag op de ruit en slakvorming.
Maandag ga ik telefonisch contact opnemen met de aankoopster en haar de vraag stellen om de pellets vroeger aan te leveren. Ga ook vermelden dat ze in de zomer goedkoper zijn. Denk dat de leverancier dit niet heeft meegegeven. Ze hebben nog maar 1 verkoopseizoen achter de rug en geen ervaring hiermee. Hoe meer informatie we kunnen geven, hoe beter voor ons. Meer nieuws maandag, allen nog een prettig warm weekend !!
Christel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyma jun 21, 2010 8:48 pm

Hallo, heb de aankoopster gebeld. Ze hebben de pellets van makro onderworpen aan een test en de din norm die op hun zakken staat komt niet overeen met wat erin zit. Ook de verkoop in de zomer gaan ze bekijken. Zal wel niet meer voor dit jaar zijn. Ze gaat de site ook eens bekijken en hier wat proberen op te steken. We moeten dit jaar geduld hebben, maar wie weet volgend jaar !!!!!!
Nu nog de prijs en we zijn vertrokken. Christel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydi jun 22, 2010 9:06 am

Ik hoop dat je deze beschuldiging tegen de "Makro pellets" kan bewijzen met een testrapport want zomaar iets op een forum plaatsen lijkt mij verregaand !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydi jun 22, 2010 9:26 am

dany10 schreef:
Hallo, heb de aankoopster gebeld. Ze hebben de pellets van makro onderworpen aan een test en de din norm die op hun zakken staat komt niet overeen met wat erin zit. Ook de verkoop in de zomer gaan ze bekijken. Zal wel niet meer voor dit jaar zijn. Ze gaat de site ook eens bekijken en hier wat proberen op te steken. We moeten dit jaar geduld hebben, maar wie weet volgend jaar !!!!!!
Nu nog de prijs en we zijn vertrokken. Christel.


Hier is waarschijnlijk een schrijffout in het spel van Danny10

Is het MAKRO of COLRUYT waarschijnlijk COLRUYT !! met MAKRO zit je in verkeerd topic!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydo sep 02, 2010 7:57 pm

ze worden niet meer aangekocht door colruyt
Terug naar boven Ga naar beneden
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 341
Registration date : 26-11-09

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyza sep 18, 2010 12:56 pm

heiz profi verdwijnt uit het assortiment colruyt nog een 20tal zakken te koop in colruyt kuurne.Er wordt een ander merk in de plaats voorzien de naam ben ik vergeten wel van belgische makelij.maandag zet ik de naam en de prijs op het forum.het ook din plus
Terug naar boven Ga naar beneden
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyza sep 18, 2010 7:10 pm

Ik ben benieuwd, alvast bedankt !

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyzo sep 19, 2010 8:58 am

ik wil graag weten welk merk en ook aan welke prijs.


_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 341
Registration date : 26-11-09

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyzo sep 19, 2010 3:55 pm

Steven schreef:
ik wil graag weten welk merk en ook aan welke prijs.

ok morgen kijk ik wel,ik hou jullie op de hoogte ik werk daar
Terug naar boven Ga naar beneden
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 341
Registration date : 26-11-09

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyma sep 20, 2010 4:43 pm

kvkkvkkvk schreef:
Steven schreef:
ik wil graag weten welk merk en ook aan welke prijs.

ok morgen kijk ik wel,ik hou jullie op de hoogte ik werk daar
sorry alles opgeschreven briefje vergeten.Heb ook de aankoper gebeld die was niet aanwezig.ik heb gebeld omdat ik niets teugvind op de zakken wie ze produceert.Staan nog niet in de winkel,wel in het magazijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
kvkkvkkvk
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
kvkkvkkvk


Man Aantal berichten : 341
Registration date : 26-11-09

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyma sep 20, 2010 11:26 pm

kvkkvkkvk schreef:
kvkkvkkvk schreef:
ok morgen kijk ik wel,ik hou jullie op de hoogte ik werk daar
sorry alles opgeschreven briefje vergeten.Heb ook de aankoper gebeld die was niet aanwezig.ik heb gebeld omdat ik niets teugvind op de zakken wie ze produceert.Staan nog niet in de winkel,wel in het magazijn.
onder de naam van calor pack din plus nr.7a066 prijs zelfde als heinzprofi daarom gebeld naar aankoper.verder nieuws volgt.zoals reeds gemeld aankoper niet aanwezig.Zien er uit zoals mandi pellets.Maar dit is enkel mijn mening.Ik bel eerstdaags de aankoper op dan laat ik het weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptyma sep 20, 2010 11:47 pm

din plus nr. 7a066 is inderdaad MANDI Smile

maar dan is 4.39 prijs van heizprofi veel te veel,
mandi koop je voor 4 euro gemiddeld per zak en zelfs minder

maar aan de rode telefoon gaan ze natuurlijk zeggen dat het
calor is vermoed ik, en dus geen vergelijkprijzen beschikbaar....


Laatst aangepast door erwin123 op di sep 21, 2010 12:27 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydi sep 21, 2010 12:10 am

wat is nu de prijs?

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32127
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Emptydi sep 21, 2010 12:29 am

laatst bekende prijs van heizprofi was voor de zomer 4.39,
als het nu mandi is is dit vrij duur.

aanvaarden ze ecocheques in colruyt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: pellets Heizprofi   pellets Heizprofi - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pellets Heizprofi
Terug naar boven 
Pagina 14 van 17Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kenmerken Heizprofi pellets
» REMY pellets en VALBOVAL pellets, Cuincy (59553)
» NRW pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Info merken pellets :: Heizprofi-
Ga naar: