Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 33 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 32 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 
steven
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 
pedro
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 
krusty
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 
Fleur
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 
ss
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 
jeanhup
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 
Philip
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 
Annejanne
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 
Maryline
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_lcapKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_voting_barKostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 I_vote_rcap 

 

 Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel

Ga naar beneden 
+47
MARC HAELMAN
Mauritsius
droned
Soul
opajust
Luc Peeters
wvema
eura
marc1955
Toon-Viviana
don diego
rudy.devroey
Toon
vinnus1
willy1100
piet
alainvanackere
Annejanne
pellbox
Sele
harrielok
egno
ponneke
JotieVC
Johnny Derveaux
Ikzelf
redcap
grossard.rob
Greenhorn
MCZ SUITE AIR
krusty
colleken
Keteltje
Geert
nick1
Fleur
Hans52
turkoois
francky
ss
martindesplenter
peter van den Branden
player
kempenaar
pedro
steven
Jef
51 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende
AuteurBericht
pedro
Admin



Aantal berichten : 4766
Registration date : 18-12-08

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptyma 28 okt 2013 - 15:20

Correcte prijs,zeker als de schouw ook uitgekuist is!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptyma 28 okt 2013 - 20:51

en ook nog een pallet pellets  zak voor zak netjes binnengelegd volgend jaar mogen ze terug komen, pellet kachel start nu ook veel sneller op dan in begin ik verhuisd was en kennis maakte met pellets volgens mannen van ecovlam had hij waarschijnlijk nooit deftig onderhoud gehad van vorige gebruiker die hier woonde
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: onderhoud   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptydo 13 feb 2014 - 22:57

@ colleken (bericht 137)

Wie doet er bij jou het onderhoud ,Paul De Smet uit Nederhasselt ?
Terug naar boven Ga naar beneden
egno
Pelletje
Pelletje
egno


Man Aantal berichten : 24
Registration date : 30-12-13

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptyvr 14 feb 2014 - 17:32

Was vandaag bij mijn verkoper in Maasmechelen van mijn Pellka deze heeft reeds een onderhoud genoteerd voor in mei ,
kachel eruit en alles deftig kuisen buiten kostprijs 80 euro
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: onderhoud   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptydo 3 apr 2014 - 14:01

Heb vorig jaar een onderhoud laten doen door de installateur. Na een klein half uur was alles gedaan volgens deze brave mens en was ik 120 euro armer. Dit jaar zal ik zelf wel het onderhoud doen, aangezien er volgens de installateur toch niks kan komen aan een Edilkamin Polaris...

Terug naar boven Ga naar beneden
harrielok
verkoper
harrielok


Man Aantal berichten : 790
Registration date : 08-11-12

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptydo 3 apr 2014 - 14:40

Goed reinigen van een pelletkachel duurt al snel 1,5 tot 2 uur

_________________
Vanaf september 2013 Saey Kali Mini CV.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pelletkachelheerenveen.nl
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptydo 3 apr 2014 - 14:46

Volgens wat ik hier op het forum kon afleiden, is dit inderdaad het geval dat het wat meer tijd in beslag neemt dan 30 min. De installateur heeft de kachel ook niet uit elkaar gedraaid, enkel het onderste paneel afgedraaid en die ruimte proper geblazen en de stofzuiger gebruikt om de opslagruimte van de pellets proper te maken. Al de rest die hij deed, doe ik ook in een wekelijks onderhoud.

Moet wel zeggen dat hij tijd genomen heeft om de instellingen op mijn pelletkachel zo te zetten dat ik minder zou verbruiken en dat de kachel minder lawaai zou maken. Heb toch het gevoel dat dit fatsoenlijk gedaan is, want het verbruik is verminderd evenals de decibels :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptydi 22 apr 2014 - 9:44

bij ons zal het jaarlijks onderhoud +/- 150€ kosten
hebben ook 5 jaar garantie gekregen
bij flumenfire
mvg meelboer
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptydi 22 apr 2014 - 20:29

Wij moeten 125 Euro gaan betalen voor het jaarlijks onderhoud (piazetta mp973),
weet wel niet wat er juist gereinigd wordt, aangezien het de eerste maal is dat een onderhoud moet gebeuren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptywo 7 mei 2014 - 19:40

Ik heb een offerte voor een Rave80 van Nordic Fire met ruim 3600 branduren en de verwachting is dat het 1,5 a 2 uur werk is (1 man) en de kosten tussen 150 en 200 euro. Installateur is Deyle.nl in Noord-Holland.

Ik ga hem wel op de vingers kijken want de volgende keer doe ik het zelf...
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptywo 7 mei 2014 - 19:54

een tip van fleur uit een ander topic, die iedereen zou moeten doorgeven aan vrienden/familie die ook een pelletkachel overwegen:

voor een bestelbon te tekenen voor de kachel, vraag expliciet aan de verkoper om de kostprijs van het eerste onderhoud te vermelden in de schriftelijke offerte.

wie dan schrikt van het vermelde bedrag: ga op een ander. als de bestelbon getekend is is het te laat....

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptywo 14 mei 2014 - 12:00

Hey iedereen, vrienden van mij hebben in september 2013 een inbouw pellet kachel van MCZ gekocht en laten plaatsen. Gisteren was ik er op bezoek, werd er mij verteld dat ze de verkoper gecontacteerd hebben voor "een geratel in de ventilatie". Reactie van de verkoper, die ratel komt doordat er nog geen groot onderhoud gebeurd is, kostprijs 170€. Ik vind eerlijk gezegd die uitleg wel wat met zijn haar getrokken, nog maar te zwijgen van de prijs. Mijn vrienden zeiden ook , ze is nog in garantie dus spelen we liever op veilig en dan kunnen nu ook eens zelf zien wat een groot onderhoud eigenlijk allemaal inhoud.
Terug naar boven Ga naar beneden
nick1
Pelletkachel
Pelletkachel
nick1


Man Aantal berichten : 837
Leeftijd : 62
Registration date : 22-11-11

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptywo 9 jul 2014 - 18:22

Groot onderhoud vandaag uitgevoerd door Interbo-Lacroix. Vorig jaar was het schitterend weer en werd de kachel buiten volledig uiteengehaald, uitgeblazen en gestofzuigd. Was me deze ochtend aan 't af vragen hoe ze in hemelsnaam de kachel met zo'n rotweer zouden reinigen. Waren zorgen voor niks...kachel werd naar buiten gevoerd op de laadklep van de camion gezet en binnenin de camion weer grondig gereinigd. Ook de schouw werd geveegd (in de kletsende regen). Topwerk, 135 euro met plezier betaald en net op tijd want de kachel staat hier vandaag terug gezellig te snorren dankzij de weergoden. Stookseizoen begint wel erg vroeg  Crying or Very sad  .

_________________
Piazzetta P955 (11/01/2012)
MCZ Cute (2014)


Laatst aangepast door nick1 op wo 9 jul 2014 - 18:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : typfout)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sele
Pelletje
Pelletje
Sele


Man Aantal berichten : 38
Registration date : 25-11-12

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: onderhoud   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptyza 23 aug 2014 - 22:21

ik zie dat er veel hun kachel buiten laten kuisen,
ik zie ze de mijne zo nog maar niet naar buiten brengen omdat het een van de grootste is dat er zijn,
kuisen ze die ook niet binnen? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptyzo 24 aug 2014 - 19:44

ze steken er een duiveltje onder en rollen die zo buiten. Het is ook mogelijk om de kachel binnen te kuisen
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31747
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptyzo 24 aug 2014 - 23:12

binnen of buiten dat maakt niet zoveel uit, zolang het kuisen van de rookgasventilator en zijn kamering maar inbegrepen is.


Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 2w4jvd1

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: onderhoud mcz boxtherm   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptywo 27 aug 2014 - 19:59

Onderhoud MCZ Boxtherm is gebeurd bij mn schoonvader door Broucke, 210€ lichter en niet tevreden van de prijs Laughing

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Sele
Pelletje
Pelletje
Sele


Man Aantal berichten : 38
Registration date : 25-11-12

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: onderhoud   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptydo 25 sep 2014 - 14:28

moet de bak waar ik de pellets in doe volledig leeg zijn voor een onderhoud?
Terug naar boven Ga naar beneden
Annejanne
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
Annejanne


Vrouw Aantal berichten : 1387
Registration date : 05-07-09

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptydo 25 sep 2014 - 14:36

Hier werd de voorraadbak steeds volledig leeggehaald.

_________________
Edilkamin Iris Plus speksteen
Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
Terug naar boven Ga naar beneden
alainvanackere
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
alainvanackere


Man Aantal berichten : 217
Leeftijd : 55
Registration date : 08-05-13

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptydo 25 sep 2014 - 17:24

Dag Sele,

pellet reservoir geleegd zodat alle rest van stof en kruimel eens eruit is

ik schep het meeste eruit en dan stofzuigen

_________________
Mcz Mercury 8kw sedert 17 april 2017

Domo power + pellets
Olimps
Huismerk pellets
Eco line pellets 3.65 €
ERDA Pellets


Laatst aangepast door alainvanackere op do 25 sep 2014 - 17:42; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.stafke.be
harrielok
verkoper
harrielok


Man Aantal berichten : 790
Registration date : 08-11-12

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptyvr 26 sep 2014 - 17:09

Sele

Dat scheelt gewicht met het verplaatsen en de pelletvoorradbak kan goed uitgezogen worden
ontdoen van het stof van de pellets wat zich ophoopt in de bak

_________________
Vanaf september 2013 Saey Kali Mini CV.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pelletkachelheerenveen.nl
Sele
Pelletje
Pelletje
Sele


Man Aantal berichten : 38
Registration date : 25-11-12

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptyma 29 sep 2014 - 18:27

vandaag onderhoud laten doen.
148euro,en er moet blijkbaar bij de vescovie gemma niets open langs de achterkant,alles kan langs voor gedaan worden.wel handig Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptywo 22 okt 2014 - 12:50

Vandaag rekening betaald bij Vandebosch Hoeselt voor het reinigen van EdilKamin Tiny incl rookkanaal.
1 persoon 2.5h werk met hulp van mij om hem buiten te sleuren. 150 euro.
Terug naar boven Ga naar beneden
harrielok
verkoper
harrielok


Man Aantal berichten : 790
Registration date : 08-11-12

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptywo 22 okt 2014 - 13:45

Dat is een nette prijs

_________________
Vanaf september 2013 Saey Kali Mini CV.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.pelletkachelheerenveen.nl
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4766
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptywo 22 okt 2014 - 17:39

ALs dit incl de flexibel is,is dit idd een schappelijke prijs!

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
piet
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
piet


Man Aantal berichten : 250
Registration date : 23-11-11

Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: kostprijs onderhoud   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Emptyma 10 nov 2014 - 20:49

Jaarlijks onderhoud.
"Volledig schoongemaakt" kan veel omvatten Rolling Eyes Rolling Eyes , wordt alles dan gereinigd of alleen summier gestofzuigd.
Zou van tevoren altijd vragen wat er wordt gedaan, heb zelf slechte ervaring met mijn verkoper.
Groetjes
Piet

_________________
Nordic Fire ILVAR 7
houtpellets AVEVE -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel   Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kostprijs jaarlijks onderhoud pelletkachel
Terug naar boven 
Pagina 8 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ecovlam, Wortegem-Petegem (9790)
» Zelf jaarlijks onderhoud doen
» Jaarlijks (?) onderhoud Belga Stove

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Installatie en onderhoud-
Ga naar: