Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 15 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 15 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    paar problemen edilkamin marea


    Gast
    Gast


    paar problemen edilkamin marea - Pagina 3 Empty Re: paar problemen edilkamin marea

    Bericht van Gast do sep 16, 2010 10:55 am

    Hoi SS,

    bedankt, ik weet nu met zekerheid dat ik niet de enige ben die deze mening heeft.

    Super positieve reacties en super negatieve reacties op een forum moet je steeds met de nodige voorzichtigheid behandelen.

    Gr

    spartherm,
    Anonymous
    Gast
    Gast


    paar problemen edilkamin marea - Pagina 3 Empty Re: paar problemen edilkamin marea

    Bericht van Gast do sep 16, 2010 11:00 am

    Zeer juist opgemerkt, de laatste tijd gaan sommigen nogal tekeer op het forum en daar heeft niemand wat aan vind ik ook!
    Mocht wel efkens gezegd worden.
    Groeten,
    ss
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    paar problemen edilkamin marea - Pagina 3 Empty Re: paar problemen edilkamin marea

    Bericht van steven do sep 16, 2010 11:52 am

    Laten we stoppen met dit wel-niet spelletje.

    Laat het ons terug hebben over pellets. Daarbij het probleem is ondertussen opgelost.



    Mvg,


    Steven


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    paar problemen edilkamin marea - Pagina 3 Empty Re: paar problemen edilkamin marea

    Bericht van Gast do sep 16, 2010 12:41 pm

    spartherm schreef:Spyder,

    Hier moet een reden voor zijn waarom blijkbaar deze firma U heeft laten vallen. En die ken jij beter als de forumleden. Trouwens dit heeft hier gestaan en is uitgewist.
    Ik weet het nog maar ik heb het recht niet dat hier neer te schrijven.

    Trouwens je hebt bij het aanmelden op dit forum aangegeven dat je van een andere gemeente bent
    dan hetgene wat nu zichtbaar is "Bilzen". U verkoper herkende uw probleem en heeft gepast gereageerd hierop via dit forum.

    Wat je daar deed was ook niet netjes en volgens de regels van dit forum.

    Voor mijn part mag dit topic gesloten worden. Maar die beslissing ligt bij de moderators.

    Het wordt stilletjes tijd dat je stopt met ons forum te bevuilen en blijkbaar uit de reacties te lezen ben ik niet alleen met deze mening.

    spartherm,


    Ik zat hier vroeger ook toen ik nog in houthalen woonde maar ben verhuist naar belgie , niet alle mensen passen dit direct aan ...

    je mag me altijd via PB mailen wat ik geschreven heb...

    ik weet dat ik direct uit de hoek kom en ben dan ook niet iemand die uren rond de pot zal draaien.

    Het mag hier idd gesloten worden want het gaat volgende week normaal gezien opgelost geraken !
    Ik ga hier verder ook niet meer over de problemen in het verleden ingaan daar het euvel eindelijk zal opgelost worden !


    Gesponsorde inhoud


    paar problemen edilkamin marea - Pagina 3 Empty Re: paar problemen edilkamin marea

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo sep 29, 2024 4:15 am