getest of toch niet Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 102 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 101 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 
steven
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 
pedro
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 
krusty
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 
Fleur
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 
ss
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 
jeanhup
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 
Philip
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 
Annejanne
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 
Maryline
getest of toch niet I_vote_lcapgetest of toch niet I_voting_bargetest of toch niet I_vote_rcap 

 

 getest of toch niet

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 7:12

meer en meer personen kondigen zich aan op het forum die problemen hebben met de opstart van hun nieuwe pelletkachel.
tegenwoordig zijn deze toestellen her en der te koop ,met of zonder kennis van zaken.
men kan ze aanschaffen zonder plaatsing van bevoegd installateur.
de nieuwe kachel die ik heb gekocht had gebrand ,was getest en afgesteld in het fabriek (bijgevoegd dokument)en werdt vervolgens volledig ingepakt voor verzending.bij indienststelling werkte de kachel perfekt zonder verdere afstelling !!
ik vraag mij af of dit bij alle toestellen zo is of wie dan de afstelling moet doen in dergelijke gevallen ?
valt dit onder de garantie ?
in hoeverre reikt de garantie op plaatsingsfouten of schouwproblemen bij slechtwerkende kachel?
is het niet aan te raden toch dit alles via een erkend vakman te laten uitvoeren?
graag jullie mening








gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 8:07

Hier geinstalleerd en opgestart en klaar was kees!
Mijn kachel was wel niet 'schoongebrand' zoals de uwe Fleur,met een dag of 2koppijn als gevolg,ma vo de rest geen prob!!!
Als de kachel nie goe afgesteld is zal dit wel onder de garantie vallen é,trouwens zolang de kachel in garantie is,betaal ik niks,voor eender welk probleem of mankement! Wink

En ik denk dat het is zoals met alle toestellen,laten uitvoeren door een erkend vakman(MET goede naam EN goede service) om narigheden achteraf te voorkomen.

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 9:09

pedro schreef:
Hier geinstalleerd en opgestart en klaar was kees!
Mijn kachel was wel niet 'schoongebrand' zoals de uwe Fleur,met een dag of 2koppijn als gevolg,ma vo de rest geen prob!!!
Als de kachel nie goe afgesteld is zal dit wel onder de garantie vallen é,trouwens zolang de kachel in garantie is,betaal ik niks,voor eender welk probleem of mankement! Wink

En ik denk dat het is zoals met alle toestellen,laten uitvoeren door een erkend vakman(MET goede naam EN goede service) om narigheden achteraf te voorkomen.


schoongebrand zouden ik het niet durven noemen pedro,ik heb ook nog een dag met die verfgeur of hoe je het ook noemt geplaagd gezeten.
de kachel had misschien in het fabriek maar een 1 uurtje gebrand om die af te stellen want dat was merkbaar aan de pellets die nog aanwezig waren in de voorraadtank en de kleur van branden binnenin.
maar wat ik mij afvraag is : je komt thuis van een grootwarenhuis met een kachel die in super promotie stond,je installeert die zelf,maar die werkt niet naar behoren,je doet de verantwoordelijke komen van die winkelketen om nazicht,maar je hebt geen PAPIER VAN PLAATSING OF AANSLUITING .
WIE BETAALD HIER ??? of valt dit ook onder garantie




gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 9:29

Veelal vallen de stukken onder garantie, maar niet de werkuren. Hoewel de meeste daar niet moeilijk over doen. Het zal niet de winkelverantwoordelijke zijn, maar iemand zijn die van de kachelfabriek komt.
Ik ben onze kachel zelf gaan halen, alles aangesloten en gestart. Nooit problemen mee gehad.
Trouwens, hoe kan men in de fabriek de kachel al juist afstellen? Hebben ze daar ook Badger geprobeerd? Is de schouw en schouwtrek daar hetzelfde als bij u thuis? Is de lucht in Italië misschien veel droger en brand de kachel daar dan hetzelfde?
Teveel variabelen om te kunnen zeggen dat de kachel reeds goed afgesteld staat. De afstelling is zo gezet dat de kachel onder normale omstandigheden goed brand. Verder heeft die kachel gebrand als test. Niet meer, niet minder.
(my two cents)

Prettige feestdagen,
Uthrex
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 9:51

Wanneer je een kachel koopt in een grootwarenhuis of DHZ(bijv Gamma) dan gaan ze zich na de verkoop dr niks meer van aantrekn en moet je beroep doen op de service dienst van het merk zelf.Veel van die pipos van DHZ weten nie waarover ze praten als ze een pelletkachel verkopen,laat staan dat zij het probleem komen bekijken.Ik herinner me nog dat je in de Gamma een soort van onderhoudscontract kon afsluiten van een 250e per jaar

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 9:54

Uthrex schreef:
Veelal vallen de stukken onder garantie, maar niet de werkuren. Hoewel de meeste daar niet moeilijk over doen. Het zal niet de winkelverantwoordelijke zijn, maar iemand zijn die van de kachelfabriek komt.
Ik ben onze kachel zelf gaan halen, alles aangesloten en gestart. Nooit problemen mee gehad.
Trouwens, hoe kan men in de fabriek de kachel al juist afstellen? Hebben ze daar ook Badger geprobeerd? Is de schouw en schouwtrek daar hetzelfde als bij u thuis? Is de lucht in Italië misschien veel droger en brand de kachel daar dan hetzelfde?
Teveel variabelen om te kunnen zeggen dat de kachel reeds goed afgesteld staat. De afstelling is zo gezet dat de kachel onder normale omstandigheden goed brand. Verder heeft die kachel gebrand als test. Niet meer, niet minder.
(my two cents)

Prettige feestdagen,
Uthrex


badger zullen ze allicht niet gebruiken maar ze hebben zeker een soort die eerstgenoemde evenaart.(naam ontglipt mij)
zou het dan niet aangewezen zijn dat we een duidelijke handleiding zouden meegestuurd krijgen over die parameters om die zelf naar believen te veranderen bij gebruik van soorten pellets of bij eventuele onregelmatigheden,want om die gegevens los te krijgen van een installateur,ja ik weet er van mee te spreken hoor.



gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 9:59

Als ze te veel parameters en paswoorden meegeven Fleur,is er kans dat sommigen het helemaal gaan ver...... é Laughing

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 11:26

't Is de huidige gang van zaken om "prijs" te kopen. Het alternatief is "service" kopen maar dan bolt het forum op van "te duur", "dieven", enz.
Koop een fiets via internet als je iets van fietsen afweet, koop een kachel en installeer hem zelf als je er iets van afweet op het moment van de aankoop (en niet als het ni goe gaat).
Wijk je van deze simpele regels af dan draai je maar zelf op voor de gevolgen.
Ook al gelezen op een forum : kachel meegebracht van Italië en hier moeten betalen voor een herstelling ! Dat wordt dan ook opgeklopt en uiteindelijk is de Belgische dealer nog de schuldige ook. Shocked

IK WIST WAT IK KOCHT

Beste wensen 2010 aan alle forummers, en hou het positief !
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 11:53

je krijgt nooit maar waar voor uw geld zeggen wij hier Laughing

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 12:39

pedro schreef:
je krijgt nooit maar waar voor uw geld zeggen wij hier Laughing



juist pedro ,maar waar
moest ik hier alle mistevreden klanten die op het forum zitten op een rijtje zetten .............
t is ook geen gewoon kacheltje hè ,hebben dit vele verkopers niet onderschat???





gr fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 14:22

ik heb mijn pellet kachel 1.5 jaar geleden aangekocht bij paul de smet in ophasselt (ninove) heb hem zelf geplaatst
de dag daarna is er een technieker geweest om de juiste parrameters in te stellen ,
had hem gevraagd wijnig verbruik en veel warmte
ben er zeer tevreden over,heb nu 5500 kg pellets verstookt en vandaag zelf groot onderhoud gedaan, simpel
zou zeggen wie een kachel wil kopen kijk daar eens ,je bent er zeker niet bedrogen ,ik heb 2491 euro betaald en heb er 75 zakken plospan gratis bijgekregen,en gratis bestelwagen waarmee u ze kan naar huis brengen
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4778
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Emptydo 31 dec 2009 - 15:02

Ja Fleur,

als de verkopers zien dat pelletkachels 'in trek' gaan beginnen worden,gaan ze natuurlijk op de kar springen,en dr gaan altijd wel cowboys tss zitten die er geen kaas van gegeten hebn. Laughing
Zelfde verhaal van de zonnepanelen,alhoewel het daar nog erger is,es kijken hoeveel 'installatuers' er over 5j nog bestaan.....

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





getest of toch niet Empty
BerichtOnderwerp: Re: getest of toch niet   getest of toch niet Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
getest of toch niet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dit kan toch niet ?
» Continu op 21°c of toch maar niet?
»  Piveteau pellets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Algemeen + pelletkachels-
Ga naar: