Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 10 gasten

pauwels


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


5 plaatsers

    waarom een ruit in onze pelletkachel


    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Aantal berichten : 1426
    Registration date : 15-03-09

    waarom een ruit in onze pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: waarom een ruit in onze pelletkachel

    Bericht van Philip wo jan 06, 2010 9:34 pm

    fleur schreef:gata negro

    een lambdasonde is toch een sonde die in de uitlaat zit ,ik weet niet wat het verband zou zijn met een ruit al dan niet.
    waarom staan er zoveel houtkachels te branden zonder venster.ik zou denken voor het onderhoud.
    het zou toch niet ondenkelijk zijn een kachel te maken met een mooi uitzicht zonder ruit? onderhoud aan die ruit heb je niet,als ze dan nog zorgen dat er maar om de 14 dagen eens een asbak moet geledigd worden ,kan de kachel steeds blijven doorbranden.ik vindt het zelfs een ongezonde bedoening met die stofzuiger in huis en die fijne stofdeeltjes ,daar moet ik ook nog iets op vinden.
    nu zal ik nog meer kritiek op men dak krijgen zeker???????

    maar k ga me terug in men mand leggen










    gr fleur

    hahahaha fleur kom uit mand
    ikke doe simpel weg dit; ik open het schuifraam
    zet de stofzuiger buiten en schuif raam dicht tot tegen de stofzuiger darm ^^
    madam content moest er stof doorkomen vliegt het buiten en niet binne. das dus het geluk van mijn alles zuiger met een darm van 3 meter ^^
    ennne huis drekt verlucht zo en alles ruikt weer lekker fris in samenwerking van de bruine zeep geur ^^

    mare das weer oftopic
    Anonymous
    Gast
    Gast


    waarom een ruit in onze pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: waarom een ruit in onze pelletkachel

    Bericht van Gast wo jan 06, 2010 9:56 pm

    philip

    echt on-topic is dit niet ,het houd allemaal verband met elkaar,onderhoud van de ruit en binnenwerk,moet allebei gebeuren en vrouwen zijn er zeer gevoelig voor.
    zoals jij je stofzuiger kan buiten zetten is een zeer goede en veilige plaats,ik zit al vlug met de veranda op 6 meter afstand,dus niet zo een goede optie.
    ik had eigenlijk gedacht moest er een zuigsysteem in men kachel zitten die de kachel automatisch reinigt kan die het stof gemakkelijk in men kruipruimte onder de kachel blazen.dit kan nergens kwaad voor dat daar het stof zou terecht komen.
    doordat ik met een inbouwkachel zit is de plaats bijna nihil om nog een ventilator bij te plaatsen,maar toch vindt ik wel een oplossing.
    want zeg nu eerlijk dat stof is geen as zoals een houtkachel vindt ik en je moest er bij zijn geweest toen die zak eens scheurde.
    zelfde van die ruit ,die kuis je zomaar niet hè,bij mij duurt dat een uur .



    gr fleur
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    waarom een ruit in onze pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: waarom een ruit in onze pelletkachel

    Bericht van Philip wo jan 06, 2010 10:07 pm

    nja das echt poeder dat stof
    mare een uur voor je ruitje te kuisen??
    ikke ben nu niet bepaald de freak om elke dag dat glas te kuisen
    smorgens brand kachel al en savonds als we thuiskomen ook ,dus in de week met deze temperaturen
    word het glas maar 1x per week gereinigd Embarassed doch als ik ruitje kuis op zaterdag is dit slechts 2 minuten werk
    ff met vochtig schuursponsje waar wij mannen normaal den afwas mee doen (krast niet )
    dan met propje keuken papier proper wrijven

    enne die stofzuiger ikke al es aan gedacht de zak en de filters deraf te doen
    bespaart me werk en stof vliegt buiten hahahahahahaha of zoude me buren reclameren dan denk je
    lacher


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    waarom een ruit in onze pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: waarom een ruit in onze pelletkachel

    Bericht van Gast wo jan 06, 2010 10:20 pm

    Philip schreef:nja das echt poeder dat stof
    mare een uur voor je ruitje te kuisen??
    ikke ben nu niet bepaald de freak om elke dag dat glas te kuisen
    smorgens brand kachel al en savonds als we thuiskomen ook ,dus in de week met deze temperaturen
    word het glas maar 1x per week gereinigd Embarassed doch als ik ruitje kuis op zaterdag is dit slechts 2 minuten werk
    ff met vochtig schuursponsje waar wij mannen normaal den afwas mee doen (krast niet )
    dan met propje keuken papier proper wrijven

    enne die stofzuiger ikke al es aan gedacht de zak en de filters deraf te doen
    bespaart me werk en stof vliegt buiten hahahahahahaha of zoude me buren reclameren dan denk je
    lacher



    philip


    een goede tip ; blaast dat stof in een emmer water of kuip ,dat stof zal bovendrijven en als je gedaan hebt giet je deze in je tuin (is meststof)

    men ruitje kuisen (zou van de vrouw elke dag moeten --fleur zit onder de sloef)
    1 kachel afleggen -duurt een halfuur voor die stilvalt -------kuisen,vlug stofzuigen,opstarten----ja ik ben er een uurtje mee bezig
    of doe jij dat zoals een vluggertje misschien??




    gr fleur
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    waarom een ruit in onze pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: waarom een ruit in onze pelletkachel

    Bericht van Philip wo jan 06, 2010 10:29 pm

    nja als je zo rekent ben ikke ook 30 a45 minuten bezig echter ikke kuis kacheltje voor die opstart scheelt een tijdje wachte tot die koud genoeg is


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  

    Gesponsorde inhoud


    waarom een ruit in onze pelletkachel - Pagina 2 Empty Re: waarom een ruit in onze pelletkachel

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 6:48 pm