hallo
welke pellets zijn het beste voor een rika memo?
iemand hier ervaring mee?
alvast bedant
welke pellets zijn het beste voor een rika memo?
iemand hier ervaring mee?
alvast bedant
Er zijn in totaal 24 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 22 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
puk schreef:Ik heb een rika topo en stook er mandi pellets in, ze brand nu 3 weken en heb slechts 2 keer het venstertje gepoetst, ze branden dus zeer proper, ook weinig assen, van aankoeken heb ik geen last omdat deze rika kachel een kantel brandpotje heeft die de assen breken en opruimen.
heb ook die mandi pellets maar veel assen,en om de 2 dagen venster kuisen + potje leegmakenpuk schreef:Ik heb een rika topo en stook er mandi pellets in, ze brand nu 3 weken en heb slechts 2 keer het venstertje gepoetst, ze branden dus zeer proper, ook weinig assen, van aankoeken heb ik geen last omdat deze rika kachel een kantel brandpotje heeft die de assen breken en opruimen.
Hoe je dat doet?? geen instellingen veranderen, en ze afwisselend laten branden, In dit seizoen brand ze slechts op 30% en ga om de paar uur even op 70% dan brand ze alles mooi proper.cantodea schreef:puk schreef:Ik heb een rika topo en stook er mandi pellets in, ze brand nu 3 weken en heb slechts 2 keer het venstertje gepoetst, ze branden dus zeer proper, ook weinig assen, van aankoeken heb ik geen last omdat deze rika kachel een kantel brandpotje heeft die de assen breken en opruimen.
2 keer in 3 weken?? Dat is wel heel erg weinig. Hoe doe je dat?