Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 43 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 43 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten

    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten Empty Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten

    Bericht van ann zo sep 05, 2010 7:30 pm

    Wie een gratis ingangskaart wenst te bekomen, mag mij een pm sturen met volledige naam en adres. Ik stuur jullie dan kaarten op.
    Mvg,
    Ann
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten Empty Re: Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten

    Bericht van Gast wo sep 22, 2010 11:30 am

    Dag Ann,

    Ik ben geïnterresseerd in 2 vrijkaarten. Mijn vriendini & ik wilden op zaterdag 9 oktober de beurs te bezoeken. Heeft u nog vrijkaarten??

    U kan mij ook antwoorden op [Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]

    Alvast bedankt

    Hans
    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten Empty Re: Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten

    Bericht van ann wo sep 22, 2010 10:28 pm

    Alle kaarten die aangevraagd werden, werden volgens mij inmiddels verstuurd.
    Indien er iemand toch zijn kaarten niet zou ontvangen hebben, laat het me dan zeker weten. Het aantal aanvragen was vrij hoog. Ik hoop dan ook dat ik niemand over het hoofd zag.
    ann
    ann
    Pelletkacheltje
    Pelletkacheltje


    Vrouw Aantal berichten : 285
    Leeftijd : 57
    Registration date : 25-01-10

    Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten Empty Re: Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten

    Bericht van ann do okt 07, 2010 6:48 pm

    Ik hoop dat iedereen die de kaarten vroeg ze inmiddels ontving.

    Gelieve er vanaf nu geen meer aan te vragen aangezien mijn voorraad kaarten zo goed als op is.


    Gesponsorde inhoud


    Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten Empty Re: Bis-beurs 9-17 oktober Flanders Expo Gent - gratis kaarten

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu wo mei 08, 2024 3:02 am