De Edilkamin Polaris (12kw). Binnen drie weken wordt hij geleverd en geplaatst.
Ondertussen een voorraad pellets indoen... Misschien verschillende soorten uittesten?
Er zijn in totaal 29 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 29 gasten
Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Luk schreef:Na rijp overleg eindelijk een keuze gemaakt. Hopelijk niet de verkeerde...
De Edilkamin Polaris (12kw). Binnen drie weken wordt hij geleverd en geplaatst.
Ondertussen een voorraad pellets indoen... Misschien verschillende soorten uittesten?
Opp. = 77 vierk. m. (208 kub. m.)erwin123 schreef:hoe groot is de oppervlakte voor die 12kw, het is normaal dat hij blijft verwarmen, als de temp bereikt is dan gaat hij op vermogen 1 branden maar gaat nooit helemaal uit
ss schreef:Dit mag wettelijk niet!!!! Je mag niet met een horizontale buis door de muur naar buiten eindigen bij het verbranden van vaste brandstoffen (gas wel)!!!
Installateur begaat hier grove fout! Er moet een verticale dubbelwandige buis op aangesloten worden! En vergeet de regenkap niet
Groeten,
ss
Ik heb niks van Edilkamin dus ik zou niet weten wat ze waarom aanraden. Het lijkt echter niks met de officiële voorschriften te maken te hebben.ss schreef:Mr Vandenbosch, daar kan ik mee leven. Spijtig dat niet alle pelletkachelverdelers even correct zijn. Jean, je bent toch akkoord dat volgens de schema's Edilkamin de horizontale uitlaat afraadt!? We spreken niet van al dan niet bovendaks, maar van een pijpje van 30cm horizontaal door de muur, zelfs zonder regenkap.