Mijn bedoeling is niet jullie forum af te breken want ik heb hier al zeer veel informatie gevonden en het is voor elke starter en gebruiker leuk om ervaringen te horen en te delen, tips te geven en verder geholpen te worden indien je problemen hebt. Daarover dus niks dan goeds
Waar ik wel een probleem mee heb is dat er weinig of geen commentaar komt als iemand een vraag stelt over een minder bekend merk. Ik heb het gevoel dat hier enkel de duurdere en bekendere merken aandacht krijgen. Ik ben hier topics tegen gekomen waar geen enkel antwoord op gegeven is. Om mezelf als voorbeeld te geven, toen ik in eerste instantie niet wist welk merk ik zou nemen of waar ik moest gaan zoeken, kwam er vrij veel reactie. Toen ik begon over Flumenfire en Karmek werd het plots stil. Zelfde verhaal nu ik een kachel heb gekocht van Phebo Stufe, amper reactie, geen reactie van admin of mod. Dus de mensen die niet de "grote" merken kopen worden beetje in de kou gezet. Oke over de onbekende (goedkopere) merken is er misschien niet zoveel info voorradig. Maar is dit forum er dan ook niet om deze mee op te volgen, zodat er in de toekomst misschien ook andere mensen, die er geen paar duizend euro kunnen tegen aangooien, ook een pelletkachel kunnen kopen, die volgens mij zeker niet minder waardig zal zijn.
We zoeken toch ook allemaal naar de goedkoopste pellets, stofzuigers, .... en dat delen we wel allemaal, waarom dan ook niet de kachels want daar begint het toch volgens mij.
Voila dit moest ik effe kwijt
Nogmaals verder niets dan goed over dit forum, enkel nog een kleine opmerking, voor mijn gevoel mag er eens grote kuis gehouden worden in de topics want ben hier topics tegengekomen waar vb aanbiedingen in staan van 2008 die al lang voorbij zijn, maar dit als vrouwzijnde terzijde
Groetjes
Kristel