In de andere topics is dat enkel mogelijk als geregistreerd lid van het pelletforum.
Mvg,
Steven
Er zijn in totaal 51 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 50 gasten
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Steven schreef:Iedereen die niet geregistreerd is, kan hier vragen stellen, opmerkingen maken of antwoorden geven.
In de andere topics is dat enkel mogelijk als geregistreerd lid van het pelletforum.
Mvg,
Steven
fleur schreef:wel ,kga dan maar de eerste afvuren zeker
welke temperatuur zou het zijn in de vuurkorf bij vol speed kachel??
ge weet dt ik iets heb met temperaturen hè mannen
gr fleur
Uthrex schreef:Maar maak er aub geen chit chat van. En vergeet niet dat geregistreerde leden nog altijd het genoegen hebben om topics te starten in een meer passend deel van het forum.
Met dank,
Uthrex
Uthrex schreef:Keuvelen doe je beter in het chit chat gedeelte
Andere, meer serieuze vragen stel je liefst in het passende forum gedeelte. Al was het maar om het overzichtelijk te houden.
Dit deel is er speciaal gekomen opdat 'gasten' toch nog iets zouden kunnen vragen op dit forum. Op de rest kunnen ze enkel nog lezen, niets meer schrijven. Vandaar de vraag dat geregistreerde leden zich beter wenden tot het juiste deel.
Voilà. Niet meer of minder, geen gekke dingen achter zoeken.
Mvg,
Uthrex
citroage schreef:Beste allemaal,
Wij hadden een vraag.
Wij hebben sinds 1 nov 2010 in ons nieuwe huis een pelletkachel!Geweldig.
Alleen, is het normaal dat hij 1 zak pellets per dag verbruikt?
Ik weet dat het vriest enzo, maar zo gaat onze pallet met pellets er snel door.
Hij brand de gehele dag.
Met vriendelijke groet
Yolanda
citroage schreef:Ik weet dat het vriest enzo, maar zo gaat onze pallet met pellets er snel door.
Hij brand de gehele dag.
Met vriendelijke groet
Yolanda
citroage schreef:Beste allemaal,
Wij hadden een vraag.
Wij hebben sinds 1 nov 2010 in ons nieuwe huis een pelletkachel!Geweldig.
Alleen, is het normaal dat hij 1 zak pellets per dag verbruikt?
Ik weet dat het vriest enzo, maar zo gaat onze pallet met pellets er snel door.
Hij brand de gehele dag.
Met vriendelijke groet
Yolanda