Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 10 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 9 gasten

SICCO


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    Even voorstellen

    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Empty Even voorstellen

    Bericht van Gast za okt 30, 2010 2:15 pm

    Ik ben sinds gisteren nieuw op dit forum. Ik verwarm mijn werkplaats met een houtkachel, die wil ik vervangen door een pelletkachel. Dit om ook 's nachts de kachel te kunnen laten branden. Wat mij nu verbaasd is dat je op dit forum eerst vijf berichten moet plaatsen om informatie te krijgen. Ik wil best mijn ervaringen delen maar dan moet ik toch eerst een keuze kunnen maken, maar daar heb ik informatie voor nodig! Dit lijkt mij achter je eigen staart aan rennen Laughing
    In ieder geval heb ik nu één bericht geplaatst, nog vier te gaan.

    Kees
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van Gast za okt 30, 2010 2:32 pm

    Ik heb zo lang niet moeten wachten eer ik info kreeg hoor, dus dat komt wel goed. Veel lezen, veel zoeken en dan uitmaken wat voor jou belangrijk is, want dat is voor iedereen net iets anders denk ik. Ik ben sinds donderdag een zeer tevreden pelletstoker, ik heb hier eerst bijna alles gelezen, zelf opgezocht en dan toch gekozen voor een merk en model waar niemand hier tot op heden ervaring mee had. Dus volg je gevoel. Veel succes ermee.

    Groetjes
    Kristel
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van erwin za okt 30, 2010 3:16 pm

    om info te krijgen hoef je geen 5 berichten te plaatsen hoor, dat geld alleen om een handleiding te krijgen Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van Gast za okt 30, 2010 3:24 pm

    Tja, en soms heb je die snel nodig..... Let er in ieder geval op dat je die er bij krijgt.....
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van Gast za okt 30, 2010 3:27 pm

    Maar je kan het beste je info van dit forum halen en NIET bij een dealer, de goede uitgezonderd!
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van Philip za okt 30, 2010 3:48 pm

    stel je vraag en hulp zal wel komen van een van de verkopers of anderen die ervaring hebben met bv een kachel van je keuze

    dus die 5 berichten is om hulp te krijgen is een verkeerde interpredinges hoor ^^


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van steven za okt 30, 2010 8:11 pm

    die 5 berichten zijn er enkel voor de handleidingen


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van Gast wo nov 03, 2010 5:04 pm

    hallo ik ben ook sinds gisteren op het forum en heb al zeer veel geleerd maar toch vind ik een belangrijk onderdeel niet.Hier is hij dan. Ik hoor zeer veel over het zuinig zijn van het stoken met pellets en de besparingen maar ik lees weinig over het elektrisch verbruik van de kachels. Ik heb juist een edilkamin iris plus gekocht en weet dat ze goed warmt en ze zeggen dat je veel gaat sparen qua verstook maar hoe zit het met de elektriciteits rekening , heeft iemand dat als uitgerekent.Tsani
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van Gast wo nov 03, 2010 5:29 pm

    beste
    ik kan hierbij zeggen dat je pc evenveel verbruikt of je pelletkachel
    mvg jl
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van Gast wo nov 03, 2010 6:08 pm

    Sommige pelletkachels zijn zelfs zuiniger dan je pc kan ik eraan toevoegen.... amai
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van Gast wo nov 03, 2010 6:16 pm

    tsani schreef:hallo ik ben ook sinds gisteren op het forum en heb al zeer veel geleerd maar toch vind ik een belangrijk onderdeel niet.Hier is hij dan. Ik hoor zeer veel over het zuinig zijn van het stoken met pellets en de besparingen maar ik lees weinig over het elektrisch verbruik van de kachels. Ik heb juist een edilkamin iris plus gekocht en weet dat ze goed warmt en ze zeggen dat je veel gaat sparen qua verstook maar hoe zit het met de elektriciteits rekening , heeft iemand dat als uitgerekent.Tsani


    Volgens de gebruiksaanwijzing liggen alle MCZ kachels aan gemiddeld 130 WATT per uur
    Als je kachel gedurend in ECOstand staat zoals nu, zal dat natuurlijk een pak lager liggen en in de opstartfase zal het wel meer zijn of bij eventuele koude winter.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31565
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van erwin wo nov 03, 2010 7:38 pm

    de iris verbruikt gemiddeld 150W,
    de opstart 400W dit is een paar minuten tot de gloeikaars uitgaat

    Gesponsorde inhoud


    Even voorstellen Empty Re: Even voorstellen

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr mei 17, 2024 1:42 pm