Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 25 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 24 gasten

knoepken


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    blablabla over van alles en nog wat

    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 12:34 pm

    Uiting van vrije mening, zullen ze toch weinig tegen kunnen uitrichten denk ik...
    Nog niet te snel panikeren! Ik heb persoonlijk geen weet van dergelijke juridische ingrepen... En op ieder forum is weleens een aanklacht tegen de een of andere firma te vinden... Het zou natuurlijk beter zijn als bedrogen klanten zich eens "juridisch" tegen hun keren!
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 12:41 pm

    ik hoop dan dat ze vermassen niet als advocaat hebben ,anders staan we hier allemaal voor jocolor en veegt ie het ganse forum van tafel amai



    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 1:03 pm

    We zorgen op onze beurt voor betere psychiaters!!!
    Geen GPPER raakt aan ons pelletforum

    Slijp de sabels!!! heel kwaad duivel heel kwaad niet goed dansend vuur
    lol!
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 1:12 pm

    mijn vriendin zegt dat ook altijd......... bloot gat ...... tof



    gr fleur
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 1:23 pm

    als wikileaks nog niet van het net gehaald is, wat zou GPP dan het pelletforum van het net halen.
    Blijkbaar is mijnheer GPP zwaar geïrriteerd omdat iemand hem de waarheid zegt.
    Was ook al zo toen ik mijn klachten met hem deelde. Ben speciaal van Sint-Maria-Lierde naar Poperinge moeten rijden om een antwoord te krijgen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 3:39 pm

    Hum, spijtig, GPP zal wel niet belangrijk genoeg zijn voor wikileaks lachen
    TENZIJ WE DE STAATSVEILIGHEID INSCHAKELEN??? wat? zot Verkoop van Staatsgevaarlijke pellets!? lacher lacher lacher


    Laatst aangepast door ss op za nov 06, 2010 3:44 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : tikfout/toevoeging)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 4:21 pm

    let maar op, ss.

    Straks krijg je ook nog plospan op je dak met je BOYCOT DE PLOSPAN PELLETS !!! :p

    Of nieuwe topic openen : wie te boycotten en we stellen een zwarte lijst op, die we door Fleur laten afhandelen.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 4:27 pm

    Jozef, da's nu echt een FANTASTISCH idee blijven lachen
    steven
    steven
    Moderator


    Man Aantal berichten : 5473
    Leeftijd : 48
    Registration date : 29-10-08

    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van steven za nov 06, 2010 4:59 pm

    we vragen aan Fleur en Krusty om een recensie te schrijven over alle pellethandelaars.

    Die twee samen gaan er zeker een mooie proza van maken duivel


    _________________
    Edilkamin Pellbox SCF
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 5:05 pm

    Mij nog niet doen werken hé !!! Ik ben juist terug van 3 dagen Londen!!
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 5:06 pm

    De voorstellen worden gewoon beter en beter!!!! amai lacher
    Het pelletforum RECENSIETEAM

    Dat gaat een KNAL bom geven

    Krusty en Fleur worden "legendarisch"...

    lacher lacher lacher
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 5:09 pm

    Heu Krusty, pellets getest en/of gekocht gekocht in Londen???? sunny
    Groeten,
    ss
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 5:31 pm

    alleen een snoepreisje !
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 5:43 pm

    Ouwe snoeper Smile
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 5:50 pm

    ss schreef:Ouwe snoeper Smile


    ik dacht eerder ouwe poeper rollen rollen
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 10:15 pm

    fleur schreef:mijn vriendin zegt dat ook altijd......... bloot gat ...... tof



    gr fleur

    Raadsel van gisteren is opgelost geek
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 10:27 pm

    fleur schreef:
    ss schreef:Ouwe snoeper Smile


    ik dacht eerder ouwe poeper rollen rollen



    En Fleur , liegt ze dan of liegt ze niet als ze dat tegen U zegt ??? bloot gat
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 10:44 pm

    een mens mag hier ook al niet meer lesbis zijn ......... Sad Sad
    Anonymous
    Gast
    Gast


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gast za nov 06, 2010 10:53 pm

    Nu voelt ge U zeker misbegrepen !!T'is tegenwoordig een hype......zich misbegrepen voelen......
    Ik stel voor een forumstilte in te voeren tot Kerstmis!!!! en opletten voor vliegende taarten lol!

    Gesponsorde inhoud


    blablabla over van alles en nog wat Empty Re: blablabla over van alles en nog wat

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu di mei 07, 2024 5:17 pm