hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 23 gebruikers online :: 2 Geregistreerd, 0 verborgen en 21 gasten

Luc, povi1

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_lcaphoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_voting_barhoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?

Ga naar beneden 
+10
Maggy
Keteltje
nick1
Philip
Block
pedro
steven
krista
Geert
theco
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Keteltje
Pellet
Pellet



Aantal berichten : 55
Registration date : 15-01-12

hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Emptydi maa 06, 2012 4:01 pm

Gisteren uit nieuwsgierigheid ook eens het volledige reservoir van mijn pelletketel leeggestookt. Ik merkte dat de worm op het laatste zelfs het stof mee opvoerde. Ik denk dus ook dat 1X per jaar bij het einde van het stookseizoen zal volstaan.Ik merkte wel dat hij met het stof niet zoveel warmte meer ontwikkelde, maar hij bleef toch branden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maggy
Pellet
Pellet
Maggy


Vrouw Aantal berichten : 134
Registration date : 19-05-10

hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Emptywo maa 14, 2012 2:49 pm

Jullie hebben maar geluk dan. Het pelletreservoir van de Artel is niet zo slim gevormd. Toen ik pas het jaarlijks onderhoud deed, lagen links en rechts naast het wormwiel bergen stof. Daarin zaten nog veel van de gele pellets die we het eerste jaar stookten. Het stof was dezelfde kleur, in onze huidige pellets zit vrijwel geen stof.
In onze gebruiksaanwijzing staat ook duidelijk dat bij het onderhoud het reservoir leeggestookt en gestofzuigd moet worden.

Ons wormwiel is tweemaal geblokkeerd geraakt. Wij scheppen de pellets erin met een beker. Tot twee maal toe hebben we de beker erin laten zitten. Een ezel stoot zich in 't gemeen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Emptyzo sep 23, 2012 1:40 pm

Ik heb een edilkamin moon en heb het pelletreservoir nog nooit gekuist. Dit lijk me ook moeilijk bij deze kachel en tot nu toe heeft het voor geen problemen gezorgd.








Terug naar boven Ga naar beneden
karamanliali
Pelletje
Pelletje
karamanliali


Man Aantal berichten : 34
Registration date : 20-03-11

hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 9:47 pm

Ik wou mijn iris plus willen kuisen maar ik kom niet eens bij,
want er zit draden bescherming op en ik krijg die niet eruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 32175
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 9:54 pm

met voorzichtig buigen gaat dat eruit

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
krusty
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
krusty


Man Aantal berichten : 4488
Leeftijd : 74
Registration date : 19-11-11

hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Emptyma okt 15, 2012 10:12 pm

Nog nooit gestofzuigd(t) en van in den beginne het rooster verwijderd !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Emptydi okt 16, 2012 10:56 am

1 keer per jaar haal ik de bak leeg en stofzuig hem schoon. Dit omdat de worm al eens vastgelopen was.Klein stukje ijzer.
Dus voor mij .........zekerheid voor alles.
Groetjes allemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Emptydi okt 16, 2012 2:04 pm

Hier is de voorraadbak dit jaar voor de eerste maal uitgezogen met de stofzuiger, en wat daar inzat was eigenlijk niet de moeite. En dit na 3 stookseizoenen. Maar het zal zeker geen kwaad kunnen als je dat jaarlijks eens uitzuigt.

Groetjes, Benny 67
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Emptydi okt 16, 2012 2:45 pm

Jaarlijks, baat het niet, het schaadt niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?   hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hoe vaak kuisen jullie de pellet-toevoer bak?
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» pellet toevoer
» Pellet toevoer verminderen
» pellet toevoer palladio scozia

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Installatie en onderhoud-
Ga naar: