Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 41 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 39 gasten

SICCO


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    ff voorstellen

    Anonymous
    Gast
    Gast


    ff voorstellen Empty ff voorstellen

    Bericht van Gast wo dec 01, 2010 5:58 pm

    hallo
    ben nieuw hier en ga mij ook pelletkachel aanschaffen ,ben al een paar weken aan het volgen hier op dit forum en ik zie dat er veel info te verzamelen is nu sta ik op punt een adler elite 85 te kopen en zou graag jullie mening of ervaring horen, het is bepaalt om een ruimte van ong 50m mee te verwarmen mijn hoofdverwarming is cv en ben het beu om mijn centen aan die mazout te geven

    grtjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ff voorstellen Empty Re: ff voorstellen

    Bericht van Gast wo dec 01, 2010 6:29 pm

    hallo joske

    van harte welkom op het forum
    de keuze die je gemaakt hebt met de adler is een goede keuze
    ik heb zelf de adler eco 6 en deze geeft goed warmte en zit simpel in elkaar.
    goede prijs kwaliteitsverhouding,jammer genoeg heb ik hem te klein gekocht dus heb ik deze ingeruild en ben nog in afwachting van mijn nieuwe olimpia splendid.

    waar wilt u de kachel kopen bij welke verdeler?
    in aubel zit namelijk een hele goeie jean hupperets
    deze man is heel goed op de hoogte en je wordt altijd heel correct behandeld
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ff voorstellen Empty Re: ff voorstellen

    Bericht van Gast wo dec 01, 2010 9:59 pm

    hallo

    ja het is de bedoeling om bij jean te bestellen ,hoor hier toch goede commentaar heb vandaag een mail gestuurd maar heb nog niets van gehoord zal wel druk zijn met deze dagen ,hebben ze in aubel ook een toonzaal?

    grtjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ff voorstellen Empty Re: ff voorstellen

    Bericht van Gast wo dec 01, 2010 10:04 pm

    volgens mij wel want ik moet er binnenkort ook naartoe om mijn kachel om te ruilen en dan zullen we het zien,ik hoop deze week nog maar de nieuwe moet nog binnen komen.
    ik heb jean nog nooit gezien contact hebben we alleen gehad per telefoon en per mail en dan is het ziezo al een fijne en correcte vent. tof
    Anonymous
    Gast
    Gast


    ff voorstellen Empty Re: ff voorstellen

    Bericht van Gast za dec 04, 2010 1:43 pm

    hallo, mijn naam is sabine, heb sinds mei 2010 een pelletkachel thermorossi ecotherm 7000. Zijn er nog mensen, met dezelfde kachel? en welke ervaringen hebben jullie hiermee? Bij mij verloopt het niet vlotjes, zeker nu niet met deze koude.
    Groetjes

    Gesponsorde inhoud


    ff voorstellen Empty Re: ff voorstellen

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 06, 2024 10:43 pm