Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 18 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 18 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


+2
ann
boxke
6 plaatsers

    even deftig voorstellen


    Gast
    Gast


    even deftig voorstellen - Pagina 2 Empty Re: even deftig voorstellen

    Bericht van Gast za jan 08, 2011 6:51 pm

    ssabine schreef:
    erwin123 schreef:

    hoeveel verbruik je nu sabine
    en weet je wat het probleem was ook, anderen kunnen er misschien uit leren

    De afstand bediening mag niet plat liggen, want zo kan je geen correcte themperatuur meting hebben, volgens hen had ik ook geen goede pellets, ben intussen, wat andere pellets gaan gebruiken en inderdaad, het ligt wel veel aan de soort dat je gebruikt en ik denk ook dat de ene kachel de andere niet is. Maar het belangrijkste was, dat ik niet de kachel direkt op auto mocht zetten, met andere woorden, ik moet er nog mee leren werken.
    En ik kom nu uit met een verbruik van ongeveer 1 zak per dag, maar dan wel van s'morgens tot s'avonds.
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31513
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    even deftig voorstellen - Pagina 2 Empty Re: even deftig voorstellen

    Bericht van erwin za jan 08, 2011 8:04 pm

    ssabine schreef:
    ssabine schreef:

    De afstand bediening mag niet plat liggen, want zo kan je geen correcte themperatuur meting hebben, volgens hen had ik ook geen goede pellets, ben intussen, wat andere pellets gaan gebruiken en inderdaad, het ligt wel veel aan de soort dat je gebruikt en ik denk ook dat de ene kachel de andere niet is. Maar het belangrijkste was, dat ik niet de kachel direkt op auto mocht zetten, met andere woorden, ik moet er nog mee leren werken.
    En ik kom nu uit met een verbruik van ongeveer 1 zak per dag, maar dan wel van s'morgens tot s'avonds.

    een goede uitleg toch nog gekregen van de installateur dan
    tof


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr mei 03, 2024 4:24 am