beste medepelletstokers
langs deze weg wil ik ook mijn leverancier eens in de zon zetten.
afgelopen april kocht ik bij onze jeanhup een adler eco6,was er zeer content mee.
totdat het een paar weken geleden begon te vriezen en waaien,kwam ik er rap achter dat deze te klein was voor mij.
wat nu? jean zei geen probleem die ruilen we in hij is een half jaar oud dan 10% eraf en dan een nieuwe naar keuze.
geweldig toch? waar hoor je dat nou nog?
ik heb gekocht en vanmiddag in gebruik genomen,een olimpia splendid iride90 van 9kw.
deze brand als de hel en ben er zeer tevreden over,en geeft warmte genoeg.
deze kachel is zeer stil en degelijk uitgevoerd ben er zeer gelukkig mee.
dus jean
nogmaals van harte bedankt voor de uitstekende service want dat mag zeer zeker ook wel eens gezegd zijn vind ik.
met vriendelijke groet
toon
langs deze weg wil ik ook mijn leverancier eens in de zon zetten.
afgelopen april kocht ik bij onze jeanhup een adler eco6,was er zeer content mee.
totdat het een paar weken geleden begon te vriezen en waaien,kwam ik er rap achter dat deze te klein was voor mij.
wat nu? jean zei geen probleem die ruilen we in hij is een half jaar oud dan 10% eraf en dan een nieuwe naar keuze.
geweldig toch? waar hoor je dat nou nog?
ik heb gekocht en vanmiddag in gebruik genomen,een olimpia splendid iride90 van 9kw.
deze brand als de hel en ben er zeer tevreden over,en geeft warmte genoeg.
deze kachel is zeer stil en degelijk uitgevoerd ben er zeer gelukkig mee.
dus jean
nogmaals van harte bedankt voor de uitstekende service want dat mag zeer zeker ook wel eens gezegd zijn vind ik.
met vriendelijke groet
toon