Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 9 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    pelletkachel Edilkamin

    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Edilkamin Empty pelletkachel Edilkamin

    Bericht van Gast za dec 11, 2010 6:20 pm

    In februari 2010 hebben wij een Edilkamin pellet kachel gekocht. Al bij al hebben wij de kachel 5 maanden gebruikt tot nu. Geen probleem om te verwarmen, maar ...... de ventilator is al stuk sinds zaterdag 4/12/2010. Tot nu toe hebben wij geen nieuws wanneer Girrets (naverkoopdienst Edilkamin) de ventilator komt vervangen. Intussn maar verwarmen met electriciteit. Interessant he zo een kachel !!!!!
    ZaurusUser
    ZaurusUser
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 141
    Leeftijd : 56
    Registration date : 28-12-09

    pelletkachel Edilkamin Empty Re: pelletkachel Edilkamin

    Bericht van ZaurusUser za dec 11, 2010 6:36 pm

    Even bellen naar de verkoper om een datum af te spreken ? Als die nog ver in de toekomst ligt, zou ik een vervangtoestel vragen.
    Ze zouden in deze koude dagen een service binnen de 24u kunnen bieden, dan zou er pas mond aan mond reclame voor hen gemaakt worden.
    Over mijn verkoper heb ik op dat vlak geen klagen (en ik heb in het begin nogal wat miserie gehad, maar ben steeds onmiddellijk geholpen geweest).

    Good luck,
    W.


    _________________
    Rika Topo
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Edilkamin Empty pelletkachel Edilkamin

    Bericht van Gast za dec 11, 2010 7:36 pm

    Spijtig genoeg is onze verkoper zo geen goeie verkoper als die van u, want telkens als bel om nieuws te horen zegt hij "ik weet het niet, ik bel straks terug" maar helaas ik wacht nog altijd op zijn telefoontje. Van service gesproken !!!!
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    pelletkachel Edilkamin Empty Re: pelletkachel Edilkamin

    Bericht van Philip za dec 11, 2010 7:39 pm

    hmm niet bellen gewoon ter plaatse gan vragen in alle kalmte dat krijg je heus veel meer gedaan


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Edilkamin Empty Re: pelletkachel Edilkamin

    Bericht van Gast za dec 11, 2010 7:41 pm

    hallo waar gekocht
    Philip
    Philip
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Man Aantal berichten : 1426
    Leeftijd : 52
    Registration date : 15-03-09

    pelletkachel Edilkamin Empty Re: pelletkachel Edilkamin

    Bericht van Philip za dec 11, 2010 7:43 pm

    Dina & Marc schreef:In februari 2010 hebben wij een Edilkamin pellet kachel gekocht. Al bij al hebben wij de kachel 5 maanden gebruikt tot nu. Geen probleem om te verwarmen, maar ...... de ventilator is al stuk sinds zaterdag 4/12/2010. Tot nu toe hebben wij geen nieuws wanneer Girrets (naverkoopdienst Edilkamin) de ventilator komt vervangen. Intussn maar verwarmen met electriciteit. Interessant he zo een kachel !!!!!

    zal bij Pierre Girretz zijn

    verwonderd me wel ene beetje

    trouwens interessant he zo een kachel ? ik den da dina & mark nog nooit ergens problemen mee gehad hebben, is sneu maar techniek kan nu eenmaal stukgaan en je zal er maar mee zitten


    Laatst aangepast door Philip op za dec 11, 2010 7:46 pm; in totaal 1 keer bewerkt


    _________________
    Rika como vanaf 24/03/15  
    avatar
    kempenaar
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 126
    Leeftijd : 76
    Registration date : 21-01-09

    pelletkachel Edilkamin Empty Re: pelletkachel Edilkamin

    Bericht van kempenaar za dec 11, 2010 8:03 pm

    Zoals reeds gemeld op het forum heb ik hetzelfde probleem(ventilator)
    Ik ben ntusog steeds wachtende op een nieuwe ventilator Ondertussen heb ik mijn meterstanden moeten opgeven en verwacht zowel van gas als electriciteit een ferme rekening confused
    Anonymous
    Gast
    Gast


    pelletkachel Edilkamin Empty Re: pelletkachel Edilkamin

    Bericht van Gast za dec 11, 2010 8:28 pm

    vannochtend werkte mijn ventilator ook niet .ik heb dan een koude test gedaan waarbij je alles appart kunt testen.en hij werkte ook niet heb dan maar de kachel zo laten branden zonder ventilator.en plots na +-15min schiet de zelfreiniging in gang en de ventilator begint te draaien en werkt nu weer perfect.begrijpe wie begrijpe kan? iris plus speksteen.mvg pelletje

    Gesponsorde inhoud


    pelletkachel Edilkamin Empty Re: pelletkachel Edilkamin

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 19, 2024 5:30 pm