Hij is wederom uitgevallen; Bijgevolg de kachel op off geplaatst.
IK moet erbij vertellen dat dit reeds de tweede ventilator die geplaatst werd
Blijkbaar is dat het zwakke punt van dit toestel
Wie geeft mij raad????
kempenaar schreef:Sorry dat was niet het geval bij Uw collega
vandebosch schreef:Beste,
Dit is nochtans de normale gang van zaken. Deze onderdelen vallen onder een fabrieksgarantie dus zijn ook ten koste van de fabrikant/importeur en niet ten koste van ons als installateur. De firma waar U mee in zee ging zal zeker nog een aankoopfactuur en creditnota van dit onderdeel hebben waarmee hij een nieuw onderdeel kan bekomen bij de importeur. Normaal mag dit dus geen probleem geven. Hij geeft gewoon op dat het een onderdeel in garantie betreft, krijgt een factuur en wanneer hij het onderdeel terug bezorgt ontvangt hij een creditnota van het desbetreffende onderdeel. Na die periode van 2 jaar is natuurlijk een ander verhaal.
Groeten,
Vandebosch
zorro76 schreef:heb mijne iris plus eens opengevezen en de ventilator eens van dichterbij bekeken als je hem een draaitje meegeeft in de richting dat hij zou moeten draaien blijft hij lichtjes meedraaien de ganse tijd ,maar helaas niet genoeg om warmte uit te stralen als daarentegen een draaitje in de verkeerde richting heeft draait die op volle toeren maar geeft dan helaas geen warmte amper 2 maanden oud
Zorro,zorro76 schreef:jazeker die blijft draaien op de snelheid dat die zou moeten.en in de richting dat die zou moeten draaien ,met wat hulp blijft die ook draaien zij het zeer traag.
zorro76 schreef:jazeker heb vandaag gebeld naar mortier in middelkerke nog nooit voorgehad zeggen ze daar .nu in 2 maanden tijd ventilator kapot en een andere motor +reductie.nu moet ik wel zeggen een goede verkoper die bereid is van me te helpen spijtig genoeg kunnen zij niet komen daar het nog garantie is en dus nogmaals moet wachten tot de fabriek langskomt.laat ons hopen dat ik na deze dan gespaard zal blijven van verder onheil.groetjes aan den pedro
erwin123 schreef:zorro76 schreef:jazeker heb vandaag gebeld naar mortier in middelkerke nog nooit voorgehad zeggen ze daar .nu in 2 maanden tijd ventilator kapot en een andere motor +reductie.nu moet ik wel zeggen een goede verkoper die bereid is van me te helpen spijtig genoeg kunnen zij niet komen daar het nog garantie is en dus nogmaals moet wachten tot de fabriek langskomt.laat ons hopen dat ik na deze dan gespaard zal blijven van verder onheil.groetjes aan den pedro
bij garantie moet je echt niet wachten op de importeur,
de installateur kan dit eveneens vervangen en het stuk terugkrijgen van de fabriek
ook belangrijk, na vervanging van een defect onderdeel herbegint hierop de garantietermijn van 2 jaar