Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 27 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 25 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    opmerking rika topo draadloze voeler

    Anonymous
    Gast
    Gast


    opmerking rika topo draadloze voeler Empty opmerking rika topo draadloze voeler

    Bericht van Gast wo 22 dec 2010 - 22:37

    Hallo rika topo stokers Laughing
    Even een opmerking over de draadloze ruimte voeler.
    Sinds april dit jaar ben verwarm ik met de rika topo waarvan ik super content ben, en mijn stookwijze is door de dag of s'avonds branden op heat of easy en s'nachts op room om een gegarandeerde min temp te houden.
    Echter de laatste dagen als ik s'morgens opstond knipperde de display, was de tekst onleesbaar erop en de kachel was uit.En koud binnen.En trok ik de spanning er even af en starte ze terug op op heat waarna ze zonder meer brande.
    Na de 3 de dag was ik het beu,en ben verder gaan zoeken, waarbij ik ook de batterijen van de voeler vervangen heb, het probleem is nu opgelost.
    Dus de batterijen die meegeleverd waren hebben van april tot december dienst gedaan, een goed 3/4 de jaar.

    Samengevat, hol of bel niet gelijk naar je verdeler indien de display begint te knipperen en controleer eerst de batterijen van de ruimte voeler, ze zullen rond de 8 maanden plat zijn, afhankelijk natuurlijk van de gebruikte batterijen.
    mvg Puk, die bij deze warme feestdagen toewenst aan iedereen.


    Laatst aangepast door puk op wo 22 dec 2010 - 22:40; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : spelfouten)

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu za 28 sep 2024 - 14:13