Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 13 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


    piazetta p 965

    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta p 965 Empty piazetta p 965

    Bericht van Gast zo dec 26, 2010 6:26 pm

    hallo ik ben in het bezit van een piazetta p 965 thermo pelletkachel met cv . ben er zeer tevreden over . normaal hangen er 5 radiators aan , dan is de watertemperutuur 61°
    soms hangen er 6 radiators aan en dan is mijn watertemperatuur 57°. deze kachel heeft een vermogen van 19kw . mijn vorige was de piazetta P960 thermo van 12kw . deze was onvoldoende om ons huis te verwarmen . ik denk dat ik ongeveer 2 palletten pellets zal opstoken . stook momenteel de mandi pellets van brico . mijn ruit blijft goed proper . heb ook al olimp pellets gebrand en deze waren ook goed . en de beste van de test waren de german pellets van aveve . deze zijn iets duurder maar zeker het proberen waard . heb mijn kachel gekocht bij persempre in lizele dorp Smile bij jeff . ben zeeeeer tevreden over mijn kachel
    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta p 965 Empty P958

    Bericht van Gast zo dec 26, 2010 6:43 pm

    Surprised Stoker,

    Ben over 2maanden ook met het stoken van pellets begonnen met mijn piazzetta p958.
    Ook ik ben tevreden over de werking van zo'n kachel.
    Moet je gelijk geven dat de pellets van Aveve de meeste warmte geven .
    Gemeten aan de uitblaasmond +/- 10° meer dan de andere.
    Op hoeveel staat de onderdruk in de schouw bij U.

    Grtz

    kampvuur Roger
    avatar
    gaspar1000
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 117
    Leeftijd : 69
    Registration date : 14-02-09

    piazetta p 965 Empty Re: piazetta p 965

    Bericht van gaspar1000 zo dec 26, 2010 10:32 pm

    Roger,

    Waar kan je dat aflezen die druk, ik heb een Piazzetta p162.

    Geert.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta p 965 Empty Onderdruk

    Bericht van Gast ma dec 27, 2010 4:23 pm

    gaspar1000 schreef:Roger,

    Waar kan je dat aflezen die druk, ik heb een Piazzetta p162.

    Geert.

    Gaspar,
    deze kun je aflezen als je een digitale vacummeter hebt, deze moet je aansluiten achterzijde kachel en dan in de juiste programma's gaan .

    grtz Shocked
    avatar
    gaspar1000
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 117
    Leeftijd : 69
    Registration date : 14-02-09

    piazetta p 965 Empty Re: piazetta p 965

    Bericht van gaspar1000 ma dec 27, 2010 7:54 pm



    Gaspar,
    deze kun je aflezen als je een digitale vacummeter hebt, deze moet je aansluiten achterzijde kachel en dan in de juiste programma's gaan .

    grtz Shocked [/quote]

    Roger,

    Die heb ik niet.

    Geert.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta p 965 Empty Vacummeter

    Bericht van Gast ma dec 27, 2010 9:00 pm

    Geert,

    Zonder vacummeter kun je alleen de voeding van de pellets afregelen ,voor de luchtregeling heb je wel een vacummeter nodig. Anders trek je de warmte te veel door de schouw.

    Twisted Evil
    avatar
    gaspar1000
    Pellet
    Pellet


    Man Aantal berichten : 117
    Leeftijd : 69
    Registration date : 14-02-09

    piazetta p 965 Empty Re: piazetta p 965

    Bericht van gaspar1000 ma dec 27, 2010 9:16 pm

    rogerdeclercq schreef:Geert,

    Zonder vacummeter kun je alleen de voeding van de pellets afregelen ,voor de luchtregeling heb je wel een vacummeter nodig. Anders trek je de warmte te veel door de schouw.

    Twisted Evil

    Roger,

    Bedankt voor de info.

    Geert.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta p 965 Empty Re: piazetta p 965

    Bericht van Gast zo feb 20, 2011 12:45 am

    Beste stoker !
    Blij te lezen dat er toch nog tevreden klanten zijn. Wij hebben namelijk dezelfde kachel zoals U, maar zijn helemaal niet tevreden. Bij ons hangen er 9 radiatoren aan, en onze minimum themperatuur is 24 à 25° C doorheen het hele huis, wat natuurlijk veel te warm is.
    Mag ik U vragen of dat een installateur uit het Antwerpse was ? die de aansluiting en afstelling heeft geregeld ? Want wij verbruiken op de hoogste stand minder pellets dan op de laagste, wat natuurlijk niet logisch is. Op nauwelijks 6 weken was ons eerste pallet pellets al op, terwijl we pas s'avonds de kachel aanzetten.
    Groetjes
    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta p 965 Empty Re: piazetta p 965

    Bericht van Gast vr feb 25, 2011 3:54 pm

    Agnes
    Mijn kachel is afgesteld door persempre van in lizele dorp. Heb ook gevraagd om de parameters van kachel in mijn bezit te krijgen dan kan je zelf de instellingen uitproberen. De afstelling is zeeer belangrijk, zeker in verband met verbruik en warmteafgifte
    Anonymous
    Gast
    Gast


    piazetta p 965 Empty Re: piazetta p 965

    Bericht van Gast vr feb 25, 2011 8:42 pm

    Beste Stoker,
    Dan heeft u meer geluk gehad dan ons. De kachel werd aangesloten en afgesteld (?) door een 'erkende technieker van Piazzetta', aangeduid door Per Sempre. Krijgen van niemand een afdoend antwoord op de vraag waar het schoentje wringt. Niet van de verkoper, niet van de installateur, en niet van per sempre. We hebben sinds 20 januari 2011, niemand meer gehoord of gezien. Dus u begrijpt dat wij helemaal niet tevreden kunnen zijn. Voor 6000 euro mag alles wel in orde gebracht worden, zonder dat ge daar zelf aan moet gaan sleutelen hé. Want als ge iets fout doet is ook de garantie wel over en uit. Het is gewoon verkocht, betaald, en trek er uwe plan maar mee.
    Groetjes

    Gesponsorde inhoud


    piazetta p 965 Empty Re: piazetta p 965

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 6:37 pm