van Gast vr 1 apr 2011 - 0:20
Waarom altijd zitten neuten over de kleine man in de straat die zijn spaar en zuurverdiende centjes wil verzilveren en terzelvertijd investeert in de toekomst en ook een beetje groen denkt !!
Eigen schuld , dikke bult .....nietwaar Mv Van den Bossche Freya!!! Ge moest maar beter uw bed opgemaakt hebben!
Maar ja ze heeft haar jobken gekregen via papa ....die ging indertijd ook de ministeries eens op punt zetten, het resultaat was er dan ook naar , nog een grotere chaos dan het al was !! Het enige dat ze waarschijnlijk goed kan is op hare rug liggen !!
Langs de andere kant vind ik het zeer kleingeestig de dag van vandaag van de zogezegde tegenstanders van zonnepanelen....de jaloersheid druipt er zo af! Ik kan er alleen maar op reageren door te zeggen : Wat belet jullie om er ook te leggen !!
Als je het niet kunt betalen , neem dan een groene lening.....dan heb je niet alleen de GSC's maar ook de factuur 3 jaar in de belastingen EN de groene lening voor 10 jaar in de belastingen EN 20 jaar gratis electriciteit.
Maar ja , zonnepanelen liggen vast op het dak , maar een milieuverpestende roestbak van 20.000 € die na 10 jaar geen centiem meer waard is, dat zullen sommige wel liever hebben al was het maar om mee te pronken en rond te rijden in de gemeente als gefrustreerde macho die hun roestbak beschouwen als verlengstuk van hun piemel!!
Oh god,t'is triestig gesteld , zoveel jaloezie omdat de ene een beetje beter boert in het leven dan de andere !!!
Er zijn hier in belgie grotere problemen waar die antizonnepanelen zouden moeten protesteren omdat ze uitgezogen en bedrogen worden , en die kosten veeeeeeel meer dan 72 € per jaar .
Namelijk die bende parasieten die zichzelf "De saxen coburg" noemen en die ons Vlamingen als stront beschouwen. Ze kweken als muizen in het meel , thuis en op een ander . Bastaard delfine en die andere die in Amerika woont )die ook uit de staatskas (poepfonds) graaien , staatskas die ook gespijst word door jullie en die vele miljoenen euries bedraagt per jaar ......daar hoor ik jullie nooit iets over zeggen , nee dat mag niet van de belgiscisten zeker,dat is taboe !!!!
Wij worden bestolen en uitgezogen sedert 1830 door een bende parasieten, een familie nietsnutten die niks te zeggen heeft , ik vraag me af "hoe lang moeten we dit nog tolereren voor we die ganse nest uitzuigers hier gaan verbannen van ons grondgebied desnoods,manu military !
En zo kunnen we nog verder gaan........5 regeringen .....ja 5 regeringen voor een landje een voorschoot groot, leg da maar eens uit in het buitenland !!!Te gek om los te lopen.
Ik moet maar één regering hebben ...een Vlaamse en de rest is bulshit!!
Een Vlaamse regering met een president aan het hoofd , die kan weggestemd worden door verkiezingen als men er niet tevreden over is .......dat dames en heren ....dat is democratie !!
Ik heb hier ook nog nooit iemand horen klagen over de gigantische onkosten van het kerkpatrimonium en de daarbijhorende pedofiele zwartrokken die ook uit de staatskas graaien EN waar niemand nog naartoe gaat buiten die 16% allesbelievers.
Geef mij maar het duitse systeem waar je op je belastingbrief kan aankruisen waar je wil dat een percentage van je belastingsgeld naartoe gaat. En verder moeten die zwarte pedos maar gaan werken zoals een ander en willen ze een hobby(geloof)behoefenen na hun uren, voor mij geen probleem. Maar ze moeten zelf opdraaien voor de onkosten van hun hobby,of gaan schooien bij hun medegelovigen en niet parasiteren op de rug van de maatschappij.
Nog een probleem dat miljoenen kost en waar alleen maar binnenshuis mag over geklaagd worden want doe je , je mond open buitenshuis ben je direct als racist gebrandmerkt !! Dat is de massale toestroom van ilegalen waar niemand iets tegen doet, maar ja mohamed is groot en de moetoetoe is groter !
Het lijkt erop dat het hier alle dagen opendeurdag is, a ja wij zijn toch tolerant , zo menslievend, zo begaan met onze medemens.
Wij zijn zo tolerant en begaan met onze medemens dat we hen een hotelkamer en 500 € per dag geven en gratis geneeskundige zorgen en omdat de meeste dan nog te lui zijn om te werken mogen ze nog ook eens grabbelen in de OCMW pot. En iedereen is daarmee akkoord want steeds wordt er gekozen voor de partijen die dit veroorzaakt hebben !Wat zijn wij toch allemaal veel te braaf!!
Wij importeren alleen armoede en individus die niks bijdragen aan onze maatschappij die nooit gewerkt hebben en die NOOIT zullen werken !!.Dat zal ons later nog zuur opbreken!!Read my lips !!!
Geef mij maar het Australisch systeem , als je wil emigreren naar daar wordt je eerst gescreend en moet je een attest voorleggen dat je in het land van herkomst geen veroordeling hebt opgelopen EN/OF een beroep uitoefenen dat een tekort terplaatse vertoont EN dat bijdraagt aan de maatschapppij terplaatse,EN het bewijs leveren dat je over een bepaalt kapitaal beschikt zodat je niet hoeft aan te kloppen bij diverse instanties voor steun zoals hier gebeurt te pas en te onpas!! Niet voldoen aan de regels dan kom je er gewoon niet in , zo simpel is dat en je wordt ONMIDDELIJK met de eerste vlieger teruggestuurd, en niet eerst enkele jaren laten lanterfanten zoals hier gebeurt!!
Familiehereniging .....nog zo een lachspelleken, ge laat er 1 binnen en 10 jaar later zit gans de family hier binnen, ouders,broers, zuster, bomma, bompa, maak maar een onderscheid......moeilijk hé....want ze heten allemaal mohamed!!!en ze kweken OOK gelijk de muizen in het meel!!Dit kan niet blijven duren want het gaat van kwaad naar erger . Binnenkort bent je een rariteit als je nog niet overvallen of bestolen bent !
Binnenkort nog een lading lybiers en andere noord afrikanen, want ze worden daar sedert gisteren op Lampedusa allemaal weggeborsteld....voor de voorstanders van de mislukte multikul , neem er een koppel in huis , iedereen heeft toch nog ergens een kamer vrij met bed voor die arme gelukzoekers!!
Maar er is hoop op komst.....binnenkort verkiezingen met als resultaat , splitsing BHV, scheiding van de walonscochongs, en van mij krijgen ze bruxelles gratis, mijn hoofdstad wordt dan Antwerpen.Als we er maar vanaf zijn.
Moesten onze voorouders(grootouders) dat allemaal weten en beseffen dat ze 2 x 4 jaar gevochten hebben en tot in hun middel in de modder gestaan hebben voor ONZE vrijheid en voor ONZE welstand en dat wij ( onze machthebbers) dat allemaal aan het verkloten zijn, ze zouden zich omdraaien in hun graf en bitter wenen .!!
En zo kan ik nog uren doorgaan.........maar ""Wat baten kaars en bril als de stoemerik(ken) niet zien en wil""
Dus beste mensen niet zitten zagen over 72 € per jaar MAAR over de echte wantoestanden waar je , je ganse leven zult voor betalen en ook jullie kinderen zullen het gelach betalen, en het zal een beetje meer zijn dan 72 € per jaar.