elektriciteit weer duurder Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 19 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 
steven
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 
pedro
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 
krusty
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 
Fleur
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 
ss
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 
jeanhup
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 
Philip
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 
Annejanne
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 
Maryline
elektriciteit weer duurder I_vote_lcapelektriciteit weer duurder I_voting_barelektriciteit weer duurder I_vote_rcap 

 

 elektriciteit weer duurder

Ga naar beneden 
+26
alain
erwin
Maryline
grossard.rob
nick1
Soul
bertus
krusty
Mauritsius
ponneke
Groene Ridder
evert.clonen
Fleur
ZaurusUser
Philip
Péétje Brik
francky
Geert
Uthrex
ss
peter van den Branden
pedro
Jef
flair
cuypersmarc
knoepken
30 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende
AuteurBericht
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptywo maa 16, 2011 10:54 pm

Elektriciteit duurder door beslissing Merkel over kerncentrales?

Vlaams minister-president Kris Peeters (CD&V) vreest dat de elektriciteitsprijs voor de Vlamingen zal stijgen door de beslissing van Duits bondskanselier Angela Merkel om in Duitsland zeven kerncentrales voor zeker drie maanden te sluiten na de aardbeving in Japan.
Dat heeft hij woensdag in het Vlaams parlement gezegd in antwoord op een vraag van Bart Martens (sp.a).
Merkel wil alle Duitse kernreactoren die voor het einde van 1980 in gebruik zijn genomen, grondig laten inspecteren. Zeven installaties worden daarom gedurende minstens drie maanden gesloten.

De federale ministers Annemie Turtelboom en Paul Magnette opperden al kritiek op de Duitse beslissing. Merkel had die beslissing in Europees overleg moeten nemen. Als ook andere Europese landen zo'n beslissingen nemen, komt de energiebevoorrading in Europa mogelijk in gedrang, zo klonk de kritiek.

Kolencentrales

Vlaams minister-president Kris Peeters van zijn kant vreest dat de beslissing van Merkel de elektriciteitsprijs in Vlaanderen zal doen stijgen. "Mijn inschatting is dat Duitsland nu de kolencentrales verder actief zal inzetten, met alle effecten van dien, waaronder een effect op de prijs", stelde Peeters.

"Hopelijk zal Frankrijk niet zelf een aantal kerncentrales op non-actief zetten, want dan hebben we, gezien de import van elektriciteit uit Frankrijk, zeker een probleem", aldus nog Peeters.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptywo maa 16, 2011 11:12 pm

dus ze gaan ons weer s pluimen en alle middeltjes zijn goed, belgie importeert zelfs geen stroom uit duitsland volgens panorama vorige week duivel

Als het over betalen gaat wordt de Vlaming altijd als eerste vernoemd, niet de Belgen en alzeker niet de Walen. Surprised


_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
knoepken
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
avatar


Man Aantal berichten : 206
Leeftijd : 73
Registration date : 14-12-08

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 17, 2011 3:00 pm

Lap ,de witteboordkriminelen zijn weer in actie getreden.Jan modaal zal wel betalen en wie niet kan n', budjetmeterke van eandis???
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 17, 2011 3:14 pm

knoepken schreef:
Lap ,de witteboordkriminelen zijn weer in actie getreden.Jan modaal zal wel betalen en wie niet kan n', budjetmeterke van eandis???

peeters spreekt alleen over vlaanderen, in wallonie krijgen ze hem miss gratis Shocked

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
cuypersmarc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
cuypersmarc


Man Aantal berichten : 274
Leeftijd : 60
Registration date : 29-11-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 1:08 pm

net op tijd mijn kachel geinstaleerd denk ik, ik ben eens benieuwd hoeveel ik kan uitsparen met 3 accumulatiekachels van 5kw ieders op stand 0ff.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 1:22 pm

Ik heb gisteren mijn meterstanden doorgegeven aan Electrabel, hopelijk krijg ik vlug goed nieuws en trek een leuk bedragje terug, al zullen ze hier niet rap mee zijn Smile

Groetjes
Kristel
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 2:10 pm

kristel schreef:
Ik heb gisteren mijn meterstanden doorgegeven aan Electrabel, hopelijk krijg ik vlug goed nieuws en trek een leuk bedragje terug, al zullen ze hier niet rap mee zijn Smile

Groetjes
Kristel

misschien denken ze wel kristel heeft zich vergist bij het opschrijven feest

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
cuypersmarc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
cuypersmarc


Man Aantal berichten : 274
Leeftijd : 60
Registration date : 29-11-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 2:54 pm

of rechtstreeks afgetapt van de paal,
Terug naar boven Ga naar beneden
flair
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
flair


Man Aantal berichten : 225
Registration date : 12-03-11

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 2:59 pm

en nu gaat ook nog eens de distributie stijgen met 10 % , kwestie van de groene (overgesubsidieerde) stroomcertificaten te kunnen betalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 3:08 pm

cuypersmarc schreef:
of rechtstreeks afgetapt van de paal,

marc je zou dat voor minder doen, vandaag in de krant:

Elektriciteit in Limburg voorlopig niet duurder

In de meeste Vlaamse gemeenten wordt elektriciteit vanaf morgen duurder. Netbeheerder Eandis heeft van de energiewaakhond Creg de goedkeuring gekregen om de stroomprijs voor een gezin met ongeveer 72 euro per jaar te verhogen. In Limburg verandert er voorlopig niets. De Limburgse gemeenten zijn namelijk aangesloten bij Infrax en deze netbeheerder heeft geen verhoging van zijn tarieven aangevraagd.

Eandis motiveert de prijsverhoging door de gestegen kosten voor groenestroomcertificaten voor zonnepanelen. Eandis is een gemengd bedrijf met 239 gemeenten en stroomproducent Electrabel als aandeelhouders. Infrax is een zuiver netbedrijf met alleen gemeenten als aandeelhouders.

Ook Infrax voelt naar eigen zeggen de gestegen kosten voor groenestroomcertificaten, maar het bedrijf had die kosten vooraf beter ingeschat. Infrax heeft al sinds jaar en dag hogere distributienettarieven dan Eandis. Vanaf morgen liggen die overal ongeveer op hetzelfde niveau. Deze tarieven liggen in principe vast tot einde 2013.

Maar Eandis zal zijn tarieven dus wel verhogen. Van een modaal gezin wordt de jaarlijkse stroomfactuur van 645 euro dan met 72 euro opgetrokken, of een stijging met 11 procent. Zonder de tussentijdse verhoging dreigde de factuur in 2013 te bruusk te stijgen, stelt men bij de Creg.

"Maat vol"

Niet alleen Vlaamse gezinnen zullen meer moeten betalen, ook bedrijven zijn niet te spreken over de prijsverhoging. Febeliec, de federatie van industriële energieverbruikers, meldt in een reactie op de beslissing van de Creg dat "de maat meer dan vol is voor de industrie".

"De elektriciteitskost zal in Vlaanderen opnieuw toenemen, dit in een periode dat onze prijzen reeds hoger zijn dan in onze buurlanden", klinkt het.

"Dat kan een bedrijf tienduizenden euro's meer kosten, en dit bovenop alle reeds bestaande heffingen en meerkosten. Het geheel van de door de overheid opgelegde lasten neemt overigens de laatste jaren systematisch toe en is een van de belangrijkste redenen waarom onze elektriciteitsprijzen sneller stijgen dan in onze buurlanden", aldus de federatie.

Febeliec wil dat de overheid zo snel mogelijk maatregelen neemt om de meerkosten voor de verbruikers in te perken.




_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 4:54 pm

erwin123 schreef:
kristel schreef:
Ik heb gisteren mijn meterstanden doorgegeven aan Electrabel, hopelijk krijg ik vlug goed nieuws en trek een leuk bedragje terug, al zullen ze hier niet rap mee zijn Smile

Groetjes
Kristel

misschien denken ze wel kristel heeft zich vergist bij het opschrijven feest

awel ja die bedenking heb ik me ook al gemaakt, het is iets minder dan de helft van vorig jaar, maar als ze me niet geloven moeten ze maar komen kijken
Terug naar boven Ga naar beneden
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 8:21 pm

[quote="erwin123"]

Eandis motiveert de prijsverhoging door de gestegen kosten voor groenestroomcertificaten voor zonnepanelen. Eandis is een gemengd bedrijf met 239 gemeenten en stroomproducent Electrabel als aandeelhouders. Infrax is een zuiver netbedrijf met alleen gemeenten als aandeelhouders.
[/quote

Men spreekt steeds maar over zonnepanelen in zijn geheel terwijl slechts 6% van de Belgische zonnepanelen van particuliere zijn.
En dit terwijl het net de grote bedrijven zijn (en vooral electrabel)die met miljoenen aan GSC gaan lopen.
Ik durf nog amper te zeggen dat ik zonnepanelen op mijn dak liggen heb terwijl ik dit toch enkel met een groene gedachte gedaan heb.
Buiten de GSC en natuurlijk de gratis stroom haal ik geen enkel fiscaalvoordeel uit mijn installatie.
In tegenstelling tot de meeste gaat het ook ongv 10jaar duren eer ik mijn kostprijs hier terug heb uit gehaald en dan nog onder voorwaarde dat alles blijft zoals het nu is.
Top 10 van zonneparken: Katoennatie (24250 kWp = 11 miljoen Euro GSC/jr), Enfinity (18180kWp = +8miljoen Euro GSC/jr, Electrabel Lier (ism schepen Mechelen Caroline Gennez en Ivarem 4300kWp = 2miljoen Euro GSC/jr), al de rest van de top10 nog eens 14000kWp = 6,3milj Euro GSC/jr. Totaal 30 miljoen Euro aan GSC's PER JAAR! Aan bedrijven, niet particulieren! En dan enkel nog de top 10! terwijl de grote bedrijven hun neus optrekken en niks extra moeten betalen aan de kost die zij veroorzaken!
Dat ze er dit in het vervolg is bij schrijven in de kranten vooraleer men GSC met zonnepanelen veralgemeend.
Eerst worden ze de hemel in geprezen en nu doen ze net of er een enge ziekte door word veroorzaakt.

Wat hadden die pipo's in brussel eigenlijk verwacht dat de grote hier geen misbruik zouden van maken:
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.]


_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 9:46 pm

Gisteren nog telefoon gehad van mijn electriciteitsleereancier NUON,om te vragen of ik mijn contract niet met 3jaar wilde verlengen,3j elektriciteit aan een vaste prijs.Maar als ik het goed begrijp is het toch de distributiekost die omhoog gaat?Dus een prijsstijging zou bij NUON toch ook van toepassing zijn,zelfs al heb je een 'vast' contract .Of zie ik het verkeerd???

Grtz,
Pedro

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 9:56 pm

Pedro, een leverancier kan alleen maar een vaste prijs per kWh geven en al de andere truukjes zijn voor de meeëters en in procent op uw verbruik.
Het straffe is dat wie zonnepanelen heeft waarschijnlijk die opslag nauwelijks zal zien op zijn factuur want 10% op 0 verbruik = ???
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 10:01 pm

Hobbymachine,
dus een vaste prijs op KwH zal wel kloppen,maar de rest zal wel goe omhoog gaan...
Ik heb ook zonnepanelen hoor,maar door een beperkt dakopp zijn ze maar goed voor 1/3 van mn verbruik,maja,tis beter dan niks e

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 10:37 pm

pedro schreef:
Gisteren nog telefoon gehad van mijn electriciteitsleereancier NUON,om te vragen of ik mijn contract niet met 3jaar wilde verlengen,3j elektriciteit aan een vaste prijs.Maar als ik het goed begrijp is het toch de distributiekost die omhoog gaat?Dus een prijsstijging zou bij NUON toch ook van toepassing zijn,zelfs al heb je een 'vast' contract .Of zie ik het verkeerd???

Grtz,
Pedro

pedro op de site van nuon staat dit:

Wat bedoelt Nuon met een vaste/variabele prijs?
Een energieprijs bestaat uit verschillende componenten zoals de kost voor de energie (= energiekost), de distributie- en transportkosten, de wettelijke taksen, heffingen en toeslagen.

Nuon is één van de enige leveranciers in België die een vaste energiekost aanbiedt.
Met Fix 3 jaar kiest u voor een vaste energiekost gedurende de volledige looptijd van uw contract. Prijsschommelingen in de energiekost door indexatie worden u dus niet aangerekend.


het is dus een vaste energiekost maar geen vaste energieprijs,

No

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009


Laatst aangepast door erwin123 op do maa 31, 2011 10:43 pm; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
pedro
Admin
pedro


Man Aantal berichten : 4767
Leeftijd : 44
Registration date : 18-12-08

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 10:41 pm

tnx:-)

_________________
Ecoteck Sara inbouwcassette
MCZ Saturn
Eva Calor Elena
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptydo maa 31, 2011 11:24 pm

oppassen voor vallende opstakels op de zonnepanelen,
tegen dat de klokken terugkeren van rome,
ik denk niet dat ze EI-proof zijn

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]


_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptyvr apr 01, 2011 12:20 am

Waarom altijd zitten neuten over de kleine man in de straat die zijn spaar en zuurverdiende centjes wil verzilveren en terzelvertijd investeert in de toekomst en ook een beetje groen denkt !!

Eigen schuld , dikke bult .....nietwaar Mv Van den Bossche Freya!!! Ge moest maar beter uw bed opgemaakt hebben!
Maar ja ze heeft haar jobken gekregen via papa ....die ging indertijd ook de ministeries eens op punt zetten, het resultaat was er dan ook naar , nog een grotere chaos dan het al was !! Het enige dat ze waarschijnlijk goed kan is op hare rug liggen !!

Langs de andere kant vind ik het zeer kleingeestig de dag van vandaag van de zogezegde tegenstanders van zonnepanelen....de jaloersheid druipt er zo af! Ik kan er alleen maar op reageren door te zeggen : Wat belet jullie om er ook te leggen !!
Als je het niet kunt betalen , neem dan een groene lening.....dan heb je niet alleen de GSC's maar ook de factuur 3 jaar in de belastingen EN de groene lening voor 10 jaar in de belastingen EN 20 jaar gratis electriciteit.

Maar ja , zonnepanelen liggen vast op het dak , maar een milieuverpestende roestbak van 20.000 € die na 10 jaar geen centiem meer waard is, dat zullen sommige wel liever hebben al was het maar om mee te pronken en rond te rijden in de gemeente als gefrustreerde macho die hun roestbak beschouwen als verlengstuk van hun piemel!!

Oh god,t'is triestig gesteld , zoveel jaloezie omdat de ene een beetje beter boert in het leven dan de andere !!!

Er zijn hier in belgie grotere problemen waar die antizonnepanelen zouden moeten protesteren omdat ze uitgezogen en bedrogen worden , en die kosten veeeeeeel meer dan 72 € per jaar .
Namelijk die bende parasieten die zichzelf "De saxen coburg" noemen en die ons Vlamingen als stront beschouwen. Ze kweken als muizen in het meel , thuis en op een ander . Bastaard delfine en die andere die in Amerika woont )die ook uit de staatskas (poepfonds) graaien , staatskas die ook gespijst word door jullie en die vele miljoenen euries bedraagt per jaar ......daar hoor ik jullie nooit iets over zeggen , nee dat mag niet van de belgiscisten zeker,dat is taboe !!!!

Wij worden bestolen en uitgezogen sedert 1830 door een bende parasieten, een familie nietsnutten die niks te zeggen heeft , ik vraag me af "hoe lang moeten we dit nog tolereren voor we die ganse nest uitzuigers hier gaan verbannen van ons grondgebied desnoods,manu military !

En zo kunnen we nog verder gaan........5 regeringen .....ja 5 regeringen voor een landje een voorschoot groot, leg da maar eens uit in het buitenland !!!Te gek om los te lopen.

Ik moet maar één regering hebben ...een Vlaamse en de rest is bulshit!!
Een Vlaamse regering met een president aan het hoofd , die kan weggestemd worden door verkiezingen als men er niet tevreden over is .......dat dames en heren ....dat is democratie !!

Ik heb hier ook nog nooit iemand horen klagen over de gigantische onkosten van het kerkpatrimonium en de daarbijhorende pedofiele zwartrokken die ook uit de staatskas graaien EN waar niemand nog naartoe gaat buiten die 16% allesbelievers.
Geef mij maar het duitse systeem waar je op je belastingbrief kan aankruisen waar je wil dat een percentage van je belastingsgeld naartoe gaat. En verder moeten die zwarte pedos maar gaan werken zoals een ander en willen ze een hobby(geloof)behoefenen na hun uren, voor mij geen probleem. Maar ze moeten zelf opdraaien voor de onkosten van hun hobby,of gaan schooien bij hun medegelovigen en niet parasiteren op de rug van de maatschappij.

Nog een probleem dat miljoenen kost en waar alleen maar binnenshuis mag over geklaagd worden want doe je , je mond open buitenshuis ben je direct als racist gebrandmerkt !! Dat is de massale toestroom van ilegalen waar niemand iets tegen doet, maar ja mohamed is groot en de moetoetoe is groter !
Het lijkt erop dat het hier alle dagen opendeurdag is, a ja wij zijn toch tolerant , zo menslievend, zo begaan met onze medemens.
Wij zijn zo tolerant en begaan met onze medemens dat we hen een hotelkamer en 500 € per dag geven en gratis geneeskundige zorgen en omdat de meeste dan nog te lui zijn om te werken mogen ze nog ook eens grabbelen in de OCMW pot. En iedereen is daarmee akkoord want steeds wordt er gekozen voor de partijen die dit veroorzaakt hebben !Wat zijn wij toch allemaal veel te braaf!!
Wij importeren alleen armoede en individus die niks bijdragen aan onze maatschappij die nooit gewerkt hebben en die NOOIT zullen werken !!.Dat zal ons later nog zuur opbreken!!Read my lips !!!
Geef mij maar het Australisch systeem , als je wil emigreren naar daar wordt je eerst gescreend en moet je een attest voorleggen dat je in het land van herkomst geen veroordeling hebt opgelopen EN/OF een beroep uitoefenen dat een tekort terplaatse vertoont EN dat bijdraagt aan de maatschapppij terplaatse,EN het bewijs leveren dat je over een bepaalt kapitaal beschikt zodat je niet hoeft aan te kloppen bij diverse instanties voor steun zoals hier gebeurt te pas en te onpas!! Niet voldoen aan de regels dan kom je er gewoon niet in , zo simpel is dat en je wordt ONMIDDELIJK met de eerste vlieger teruggestuurd, en niet eerst enkele jaren laten lanterfanten zoals hier gebeurt!!

Familiehereniging .....nog zo een lachspelleken, ge laat er 1 binnen en 10 jaar later zit gans de family hier binnen, ouders,broers, zuster, bomma, bompa, maak maar een onderscheid......moeilijk hé....want ze heten allemaal mohamed!!!en ze kweken OOK gelijk de muizen in het meel!!Dit kan niet blijven duren want het gaat van kwaad naar erger . Binnenkort bent je een rariteit als je nog niet overvallen of bestolen bent !

Binnenkort nog een lading lybiers en andere noord afrikanen, want ze worden daar sedert gisteren op Lampedusa allemaal weggeborsteld....voor de voorstanders van de mislukte multikul , neem er een koppel in huis , iedereen heeft toch nog ergens een kamer vrij met bed voor die arme gelukzoekers!!

Maar er is hoop op komst.....binnenkort verkiezingen met als resultaat , splitsing BHV, scheiding van de walonscochongs, en van mij krijgen ze bruxelles gratis, mijn hoofdstad wordt dan Antwerpen.Als we er maar vanaf zijn.

Moesten onze voorouders(grootouders) dat allemaal weten en beseffen dat ze 2 x 4 jaar gevochten hebben en tot in hun middel in de modder gestaan hebben voor ONZE vrijheid en voor ONZE welstand en dat wij ( onze machthebbers) dat allemaal aan het verkloten zijn, ze zouden zich omdraaien in hun graf en bitter wenen .!!

En zo kan ik nog uren doorgaan.........maar ""Wat baten kaars en bril als de stoemerik(ken) niet zien en wil""

Dus beste mensen niet zitten zagen over 72 € per jaar MAAR over de echte wantoestanden waar je , je ganse leven zult voor betalen en ook jullie kinderen zullen het gelach betalen, en het zal een beetje meer zijn dan 72 € per jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptyvr apr 01, 2011 1:06 am

krusty ik geef u 100proc gelijk, ze weten gewoon in brussel dat we brave mensjes zijn en maar knikken, als er iemand rechtstaat die zijn nek uitsteekt word hij gewoon het leven zuur gemaakt door de walons. Het is zo en zal altijd zo blijven, jammer genoeg.

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptyvr apr 01, 2011 1:07 am

@Krusty

Helemaal mijn gedacht feest

_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20
Terug naar boven Ga naar beneden
cuypersmarc
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
cuypersmarc


Man Aantal berichten : 274
Leeftijd : 60
Registration date : 29-11-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptyvr apr 01, 2011 8:34 am

al goed dat den belgique een vrij en democratitsh land is , zolang je luistert en ja knikt. een kudde schapen die geslacht gaan worden dat zijn we, en het ergste is dat we het beseffen en er niets aan doen,(kunnen) doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
peter van den Branden
verkoper
peter van den Branden


Man Aantal berichten : 158
Leeftijd : 65
Registration date : 29-01-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptyvr apr 01, 2011 9:29 am

Wa zitte hier allemaal te zagen?????

Zoude liever in Japan wonen?????????
en nu nie zeveren over die kerncentrales want die staan hier ook
da is die mensen ook hun fout niet

72 euro is veel maar ik denk niet da ge daarvoor nen boterham minder moet eten
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
Gast
Gast
Anonymous



elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptyvr apr 01, 2011 10:21 am

Wij misschien ni Peter, maar er zullen er zeker zijn die dat voelen !
Japan er bijsleuren is nogal kort door de bocht want waar het over gaat heeft niks met kernenergie te maken maar met pure diefstal om hun aandeelhouders te kunnen uitbetalen.

Japan is overigens een prachtig land en de bewoners hebben een fantastische mentaliteit, mede door de jarenlange onderdrukking en indoctrinatie. Onzen Belziek kan daar een puntje aan zuigen.

Laat je gaan Krusty ... ik sta 100% achter je standpunten !
Terug naar boven Ga naar beneden
peter van den Branden
verkoper
peter van den Branden


Man Aantal berichten : 158
Leeftijd : 65
Registration date : 29-01-10

elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Emptyvr apr 01, 2011 10:45 am

Weet ik wel , en Krusty heeft gelijk maar wa zitten wij hier te zeuren over 72 euro

terwijl ginder nog +-20000 lijken liggen die nog niet gevonden zijn

en wat de komende jaren met al die straling van de kerncentrales???
Het is niet alleen elektrabel die dat doet !!
Ik ga volgende week voor de 2 de keer naar het vredegerecht om dat ik zogezegt mijn contract met
proximus niet heb uitgedaan en ik heb nooit een contract getekend!!!!!
Zij vragen 1500 euro schadevergoeding.De eerste keer dat dit voorkwam was de advokaat van proximus blijkbaar
mijn getekend contract vergeten(er waren die dag 38 zaken van proximus)
dus nog een keer terugkomen
besluit: het zijn allemaal bandieten (al dat min of meer een monopoli hebben )
en die worden inderdaad gesteund vanuit de politiek (in de beheerraad zit wel een of andere van welk kleur dan ook)

en toch ben ik content dat ik in Belgie woon
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
Gesponsorde inhoud





elektriciteit weer duurder Empty
BerichtOnderwerp: Re: elektriciteit weer duurder   elektriciteit weer duurder Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
elektriciteit weer duurder
Terug naar boven 
Pagina 1 van 14Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Statische elektriciteit
» Pelletkachel die zonder stroom werkt
» Dirck2 Mijn praatstoel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: