Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 17 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 15 gasten

krusty


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


3 plaatsers

    nieuw op het forum

    korando
    korando
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 21
    Registration date : 07-06-11

    nieuw op het forum Empty nieuw op het forum

    Bericht van korando wo jul 20, 2011 8:56 pm

    mijn naam is ludo en ben op het forum terecht gekomen met informatie te zoeken over pelletkachels , intussen heb ik er mij ééntje aangeschaft en het is een red primula geworden ( MCZ)ben momenteel op zoek naar welke pellets best voor de kachel geschikt zijn aan een fatsoenlijke prijs en heb al ondervonden dat er sjarletans onder de verdelers zitten , reclame maken aan 195 euro voor een pallet en als je informatie vraagt dan kosten ze 256 euro , die heeft voor mij voorgoed afgedaan .
    momenteel heb ik 3 soorten pellets lava, bioflam en woodpellets green energy , daar ik de kachel net heb kan ik me nog niet uitspreken over het resultaat
    grt ludo
    francky
    francky
    Pelletkachel
    Pelletkachel


    Man Aantal berichten : 633
    Registration date : 29-10-10

    nieuw op het forum Empty Re: nieuw op het forum

    Bericht van francky wo jul 20, 2011 9:45 pm

    korando schreef:mijn naam is ludo en ben op het forum terecht gekomen met informatie te zoeken over pelletkachels , intussen heb ik er mij ééntje aangeschaft en het is een red primula geworden ( MCZ)ben momenteel op zoek naar welke pellets best voor de kachel geschikt zijn aan een fatsoenlijke prijs en heb al ondervonden dat er sjarletans onder de verdelers zitten , reclame maken aan 195 euro voor een pallet en als je informatie vraagt dan kosten ze 256 euro , die heeft voor mij voorgoed afgedaan .
    momenteel heb ik 3 soorten pellets lava, bioflam en woodpellets green energy , daar ik de kachel net heb kan ik me nog niet uitspreken over het resultaat
    grt ludo

    Welkom op het forum Ludo.
    Veel lezen op het forum is de boodschap cheers ik vind van de drie soorten die je .. de bioflam de beste.
    en prijzen ??? die veranderen te pas en te onpas
    grt
    pedro
    pedro
    Admin


    Man Aantal berichten : 4752
    Leeftijd : 44
    Registration date : 18-12-08

    nieuw op het forum Empty Re: nieuw op het forum

    Bericht van pedro wo jul 20, 2011 10:23 pm

    Welkom Ludo!

    over een paar maandjes zal je al wa wijzer zijn als je begint met stoken:lol:

    grtz,
    Pedro


    _________________
    Ecoteck Sara inbouwcassette
    MCZ Saturn
    Eva Calor Elena
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuw op het forum Empty Re: nieuw op het forum

    Bericht van Gast do jul 21, 2011 11:11 am

    hallo ik ben W.H. = Herwig, maar deze naam was al gebruik door een ander forum lid, sinds bijna 14 dagen gelukkige bezitter van een Flumenfire Ametista (12kw), natuurlijk dat gelukkige moet nog blijken,wand we kunnen met dit weer (juli) nog niet door testen. Maar is wel veel belovend,alleen nog de fijn afstelling,dus ik op zoek en hierdoor ben ik op dit forum aan beland, waar ik dus al zeer veel bruikbare informatie heb kunnen lezen.

    Zo ben ik l heel wat wijzer over soorten hout pellets en waar te vinden aan redelijke prijs,kortom allemaal dank zij dit forum,

    Iemand ervaring met merk Flumenfire ?

    verder groeten aan alle forum leden en ook reeds welkom naar de toekomstige leden

    W.H. (Herwig)

    Gesponsorde inhoud


    nieuw op het forum Empty Re: nieuw op het forum

    Bericht van Gesponsorde inhoud

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu do mei 02, 2024 5:03 pm