Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 11 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 11 gasten

Geen


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    Nieuw op het forum

    sickofitall
    sickofitall
    Pelletje
    Pelletje


    Man Aantal berichten : 28
    Registration date : 06-01-12

    Nieuw op het forum Empty Nieuw op het forum

    Bericht van sickofitall vr jul 13, 2012 3:11 pm

    Hallo iedereen

    Ik ben niet zoooo nieuw op het forum, ik heb namelijk in januari begonnen met te analyseren hoeveel we konden besparen door te verwarmen met een pelletkachel (ipv met onze accumulatievuren op elektriciteit).
    Misschien herinnert er zich nog iemand mijn eerste post (verbruikskost per jaar).

    Uit mijn berekeningen haalde ik dat we ongeveer 300-400euro kunnen besparen per jaar (afhankelijk van het verbruik & de prijs per zak pellets).
    Ondertussen hebben wij, zo'n 2 weken geleden, onze pelletkachel laten plaatsen. Het is een MCZ Star geworden (met speksteen).
    Heel mooi.

    De eerste grote test zal voor komende winter zijn. We hebben er wel enkel zakken Badger pellets bijgekregen om wat uit te testen.
    Ik ben benieuwd naar ons verbruik Smile

    groeten!
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    Nieuw op het forum Empty Re: Nieuw op het forum

    Bericht van Annejanne vr jul 13, 2012 5:31 pm

    Proficiat met je aankoop! Je zal er heel zeker mee besparen, maar dat de winter toch nog maar lang op zich laat wachten......de zomer moet nog eerst komen sunny pelletje


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu vr mei 17, 2024 9:14 am