Pelletforum

Het forum over verwarmen met pellets

Voorstellen nieuwe leden

"De Tien Geboden”

Het pelletforum gebruiken:

Wie is er online?

Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 1 Geregistreerd, 1 verborgen en 24 gasten

Ikzelf


Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma 21 nov 2011 - 20:52.

Soortgelijke onderwerpen

Affiliates

Meest actieve berichtenplaatsers


2 plaatsers

    nieuwe installatie , parameters , adressen

    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gast za 30 jul 2011 - 20:25

    Huidige toestand :
    mazoutketel 36.000 kcal
    boiler 100l apart gestuurd via thermostaat

    huis : vorig jaar geisoleerd met spouwopvulling (7 cm) parels
    zoldervloer : geisoleerd met 10 cm isolatie wol(volledig)
    opp te verwarmen 169 m²

    Gezocht:
    Pelletketel (merk ?????)
    in gedachte
    Edilkamin Ottawa pelletketel 24 kw (gunstig in prijs en niet ver van verkoper,service)
    met buffervat (aangeraden)

    Iemand een idee of die 24 kw momenteel zullen voldoen na die isolatie.
    Iemand een aan te raden pelletketel verkoper met service in de buurt van lummen-limburg .
    Iemand die referenties kan geven in de buurt van hasselt- lummen over plaatsing.

    Veel vragen , de prijs zullen we ng maar buiten beschouwing laten. (maximum rond 7000 euro)

    Iemand een idee van merk of naam

    dank bij voorbaat

    Marcel
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van erwin za 30 jul 2011 - 22:39

    reynkust schreef:
    in gedachte
    Edilkamin Ottawa pelletketel 24 kw (gunstig in prijs en niet ver van verkoper,service)
    met buffervat (aangeraden)

    Iemand een idee of die 24 kw momenteel zullen voldoen na die isolatie.
    Iemand een aan te raden pelletketel verkoper met service in de buurt van lummen-limburg .
    Iemand die referenties kan geven in de buurt van hasselt- lummen over plaatsing.

    marcel informeer je eens bij frank martens van ecolutions in zepperen, zeker een aan te raden edilkamin installateur
    Annejanne
    Annejanne
    PELLETKACHEL!
    PELLETKACHEL!


    Vrouw Aantal berichten : 1387
    Registration date : 05-07-09

    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Annejanne za 30 jul 2011 - 23:01

    erwin123 schreef:
    reynkust schreef:
    in gedachte
    Edilkamin Ottawa pelletketel 24 kw (gunstig in prijs en niet ver van verkoper,service)
    met buffervat (aangeraden)

    Iemand een idee of die 24 kw momenteel zullen voldoen na die isolatie.
    Iemand een aan te raden pelletketel verkoper met service in de buurt van lummen-limburg .
    Iemand die referenties kan geven in de buurt van hasselt- lummen over plaatsing.

    marcel informeer je eens bij frank martens van ecolutions in zepperen, zeker een aan te raden edilkamin installateur

    Ben het volledig met je eens, Erwin123


    _________________
    Edilkamin Iris Plus speksteen
    Green Energy, Badger, Mandi, Plospan, Bioflam, Jekro, GK, Basic Plus, Perfect Flame
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gast za 8 okt 2011 - 21:42

    Vermogen 24 kw.
    Voldoende voor woning met een inhoud van 625 m3.(Volgens Frank Martens)

    Mijn woning is de helft en dat is ook wat ik aanbevolen kreeg, een vermogen van 12 KW pellet ketel.
    Prijs 2800 euro btw excl. zonder plaatsen.Vandaag (8/10/11) verkoper (www.attack-verwarming.be)
    dit is de oude naam van het bedrijf. Terug te vinden onder de naam Pro Heat op 2de hands.be
    Leek mij een ervaren stielman(na persoonlijk bezoek) vooral ook op verwarmen met hout ketels.Wat naar mijn mening nog voordeliger is en minder beïnvloedbaar aan prijsschommelingen dan pellets. Mij ouder ketel is eveneens 35 Kw mazout met 100 liter boiler. Mijn verbruik is 2000 en max. , bij harde winter 2500 liter verbruik mazout. Ik moet ook nog de beslissing nemen met wat ik ga kopen in ieder geval koop ik GEEN mazout meer. Een buffervat met ingebouwde boiler is zeker een noodzaak en dan nog eentje dat je kan aansluiten aan een zonne collector.Deze zomer heb ik er zelf een in elkaar geknutseld(iemand interesse hoe je het zelf kan maken stuur een PP) sunny Heb je al iets laten installeren?




    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gast zo 9 okt 2011 - 10:52

    Ja , peteros de kogel is door de kerk;

    Er komt een edilmamin ottawa 24 kw;(beste oplossing kwa vermogen en prijs)
    Niet te groot , en niet te duur.
    Besteld en zal geplaatst worden midden november.
    Afkomstig van Frank Martens.

    En nu binnekort maar stoken.

    grtjes,

    Marcel
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van erwin zo 9 okt 2011 - 15:01

    reynkust schreef:Ja , peteros de kogel is door de kerk;

    Er komt een edilmamin ottawa 24 kw;(beste oplossing kwa vermogen en prijs)
    Niet te groot , en niet te duur.
    Besteld en zal geplaatst worden midden november.
    Afkomstig van Frank Martens.

    En nu binnekort maar stoken.

    grtjes,

    Marcel

    met die ketel en die installateur zal je zeer tevreden zijn


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gast zo 9 okt 2011 - 16:00

    Hou me op de hoogte. Prijs ongeveer 4300 euro?
    Mijn verkoper beweert dat een 12 Kw voldoende is. Dus, prijs ketel en brander zonder buffervat 2800 euro.(btw excl zonder plaatsen)
    Graag het prijskaartje van jou installatie en natuurlijk de tevredenheid wat betreft het resultaat.Het is voor mij belangrijk want als ik een 12 Kw koop en het blijkt te weinig vermogen te hebben dan sta ik er ook maar mee.
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gast di 25 okt 2011 - 15:06

    Ik heb net voor die zelfde ketel met buffer offerte aangevraagd bij ene Meneer Heestermans, ik ben van W-VL. Hopelijk een sterke prijs en goeie verkoper voor dienst na verkoop en plaatsing.

    We zitten nl al jaren zonder verwarming en nee we wonen niet in een passief huis jammer-genoeg gewoon koud ... Iets met te veel maand aan einde van het loon en nu even een meevallertje waarmee ik dit graag zou verwezenlijken (en met dit nog tig anderen dingen).

    Komt deze eigenlijk in aanmerking voor "vlaamse verbeteringspremie" als er ook nog radiatoren moeten geplaatst worden? Leidingen liggen er al (maar naar twee kamers moeten ze nog doorgetrokken worden). t'Is toch ook weer 1000 euro die je kan terughalen ...


    Laatst aangepast door pietje sonshine precies op di 25 okt 2011 - 15:09; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : typo)
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gast ma 21 nov 2011 - 21:43

    Vandaag is mijn pelletketel geplaatst. Het is een Ottawo 24 van Edilkamin. Momenteel is het hier 23 graden in de living. Probleemloos geplaatst en afgeregeld. Goede service en plaatsing volgens planning. Een aanrader . Bedankt allebei vooor het geleverde werk.(door ecolutions geplaatst frank martens) . kampvuur kampvuur amai amai
    erwin
    erwin
    Admin


    Man Aantal berichten : 31486
    Leeftijd : 61
    Registration date : 15-02-10

    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van erwin ma 21 nov 2011 - 21:45

    reynkust schreef:Vandaag is mijn pelletketel geplaatst. Het is een Ottawo 24 van Edilkamin. Momenteel is het hier 23 graden in de living. Probleemloos geplaatst en afgeregeld. Goede service en plaatsing volgens planning. Een aanrader . Bedankt allebei vooor het geleverde werk.(door ecolutions geplaatst frank martens) . kampvuur kampvuur amai amai

    succes met de ketel, met deze installateur kan je op beide oren slapen


    _________________
    Edilkamin Mariu - okt 2009
    Italiana Camini Mariu - okt 2009
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gast wo 30 nov 2011 - 16:17

    hallo,iedereen
    heeft er iemand ervaring met hargassner,ben namelijk van plan om zo een cv ketel te laten plaatsen van ardea in aartrijke
    dit lijkt mij een bertouwbare firma maar ik ken het merk niet en vind ook heel wijnig info over kwalitijt,maar ik denk dat de instalateur wel eerlijk is het lijkt mij een zeer betrouwbare firma,het was ook een van de wijnige die direct en goed reageerde op mijn vraag voor een offerte,en geen vraag bleef onbeantwoord.wat niet kan gezegt worden van andere gekende merken mvg bart
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gast wo 30 nov 2011 - 19:51

    lecltijt schreef:hallo,iedereen
    heeft er iemand ervaring met hargassner,ben namelijk van plan om zo een cv ketel te laten plaatsen van ardea in aartrijke
    dit lijkt mij een bertouwbare firma maar ik ken het merk niet en vind ook heel wijnig info over kwalitijt,maar ik denk dat de instalateur wel eerlijk is het lijkt mij een zeer betrouwbare firma,het was ook een van de wijnige die direct en goed reageerde op mijn vraag voor een offerte,en geen vraag bleef onbeantwoord.wat niet kan gezegt worden van andere gekende merken mvg bart


    Beste Bart, ook wij hebben deze ketel overwogen. De man en de firma geven inderdaad een degelijke indruk. Hargassner is zeker in Oostenrijk 1 van de toonaangevende merken. Uiteindelijk hebben we voor een andere merk gekozen, maar dit vooral omwille van het feit dat deze verdeler hier vlak bij zit. Succes met je keuze. Gisse
    Anonymous
    Gast
    Gast


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gast vr 2 dec 2011 - 19:40

    hallo de kogel is al door de kerk zoals ze hier zeggen,de ketel is bestelt bij Ardea;wij denken dat dit de beste keuze is zeker prijs kwaliteit,ook ben ik er van overtuigd dat de verdeler een zeer goede keuze is, nog maar weinig zulke eerlijke en integere mensen tegen gekomen,hij staat 100 procent achter zijn produkt zonder afbreuk te doen aan de koncurentie.Hij is over alles zeer eerlijk geweest, zegt de voor en nadelen, maar kent zijn werk. hij is trouwen ook instalateur geweest en weet dus waar hij over spreekt.
    Nog een woordje over enkele merken,viessman toen ik belde naar de hoofd verdeler in roeselare werd ik goed geholpen en kreeg de uitleg die ik vroeg, ze stuurden ook snel info door .op mijn vraag naar instalaties in de buurt vertelden ze dat die er nog niet waren of toch zeer weinig .sorry viessman; maar dat is normaal als jullie instalateurs niet de moeite doen om eerlijke prijzen te hanteren ,en de klant aanzien als een citroen die ze eens lekker kunnen uit persen om en nieuw produkt te verkopen. dan lukt dit niet meer, zeker niet bij bewuste konsumenten.als een instalateur in waregem voor gelijkaardige instalatie bijna 75procent duurder is dan weet je het wel.
    Okofen,bij de invoerder Stroomop goed onthaalt geweest,simpatieke baas alle info gekregen van ludwig tot daar geen probleem ,ik heb 3 mails 2 telefoon en 1 sms gestuurt naar een instalateur in kuurne tot op heden nog niets van gehoord zelf niet de bevesteging dat hij deze ontvangen had nogthans via de telefoon bevestigde hij deze mail ontvangen te hebben, dus over de prijs valt niet de discuteren want die is er niet.Nochthans was het eerste contact met Stroomop goed gestart ,dus jammer dat ik deze niet kon vergelijken,maar als je als klant het gevoel hebt dat je overbodig bent dan haak je af. sorry
    ps;als de modorator vind dat dit bericht niet kan laat het mij maar weten of verwijder het maar,
    ps2 aan alle forum leden als je de aderessen wilt van deze vriendelijke verdelers , laat het mij weten ik stuur ze u door via mail want ik wil niemand beledigen .

    Gesponsorde inhoud


    nieuwe installatie , parameters , adressen Empty Re: nieuwe installatie , parameters , adressen

    Bericht van Gesponsorde inhoud


      Het is nu vr 26 apr 2024 - 18:53