Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 39 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 39 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 
steven
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 
pedro
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 
krusty
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 
Fleur
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 
ss
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 
jeanhup
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 
Philip
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 
Annejanne
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 
Maryline
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap 

 

 Reklame op het forum , JA of NEEN ???

Ga naar beneden 
+11
Uthrex
pellbox
francky
steven
erwin
petrah
albert
ann
povi1
Block
ss
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Bent U voor of tegen reklame op het forum ?
1°Ik verkies GEEN reklame op het forum
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcap44%Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap
 44% [ 23 ]
2°Ik verkies WEL ongelimitteerde reklame op het forum
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcap6%Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap
 6% [ 3 ]
3°Ik wil wel reklame op het forum onder strikte voorwaarden (VB. 1x per week)
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_lcap50%Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? I_vote_rcap
 50% [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 52
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 3:41 pm

Ik zet deze middag mijn pc open en wat krijg ik , van de 6 berichten zijn er 4 platte reklame en den dag is nog niet om !!.
Het loopt de laatste maand meer dan de spuigaten uit!

Doe zo voort heren als u het forum naar de kl**ten wilt maken.
Prijs u gelukkig dat ik niet uw admin of moderator ben, want ge vloog er allemaal af!!
Een goed jaar terug is alles begonnen toen de eerste zijn beginnen infiltreren.
Het begint allemaal als ge iets toelaat, jullie krijgen een eigen hoekje voor jullie gezever , en wat stel ik vast, na enkele maanden zie je OVERAL reklame opduiken

Op mijn echte brievenbus hangt een sticker "geen reklame" hier kan ik dat niet, ik kan alleen mijn profiel verwijderen om jullie gezever niet te moeten aanschouwen.Om dan te moeten verdwijnen zoals .....(kan niet op zijn naam komen , maar poste elke dag tussen 5 en 10 berichten waar we soms nog eens konden mee lachen , en dan ook onlangs verdween HOBBYMACHINE , telkens om dezelfde reden .....het forum is te commercieel geworden !!!!

Denken jullie nu echt dat jullie zoveel beter zijn dan de grootwarenhuizen op gebied van de pelletprijzen .
Sommigen maken het zo bont dat zij op 10 minuten tijd 3 dezelfde berichten zetten in 3 verschillende topics (wie schurft heeft zal moeten krabben)
Het valt me op dat jullie veel tijd spenderen op het forum, zou het niet beter deze tijd te spenderen aan het oplossen van de problemen van de klant , dat zou een veel betere reklame zijn (zij het dan mond aan mond) in plaats van wekelijks de brievenbussen vol te proppen of dagelijks zinloze berichten te posten , maar ja op het forum is het gratis reklame zeker .
En de wekelijkse papier verslindende reklame in de bus mag van de belastingen afgetrokken worden als zijnde onkosten. Het wordt hoogtijd dat de belastingsdienst daar ook eens paal en perk aansteld !!

Wat indertijd begon als een mooi initiatief om de mensen wegwijs te maken in de pellet en kachelwereld is uitgegroeit tot een grote reklamefolder

DAAROM, open ik een enqueteformulier "Ja of neen ,reklame op het forum!!want deze reklamestroom moet dringend gestopt worden indien admin/moderators niet willen dat dit forum ten onder gaat aan deze shit!!

Hadden jullie zich aan de regels gehouden dan was een enquete niet nodig geweest, maar het is zoals altijd dat een paar oetlullen het mee verpesten voor de anderen !

Ieder geregistreerd lid kan 1 x zijn stem uitbrengen en is niet beperkt in tijd (voorlopig)

En nu is 't aan jullie !!




Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 3:44 pm

Awel, de stem is uitgebracht, goed initiatief van Krusty.
Ik zou reklame toelaten maar inderdaad op strikte voorwaarden!
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Block
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Block


Aantal berichten : 407
Registration date : 01-01-09

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 3:53 pm

Moet kunnen, maar wel in de juiste categorie posten.

_________________
Premium pellets
26x180 Watt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 4:49 pm

100 % eens met krusty,
en krusty wees blij da ge in lierdekerke woont ,
en niet in limburg meer wil ik niet over kwijt ,
groetjes
Terug naar boven Ga naar beneden
povi1
Pellet
Pellet
povi1


Man Aantal berichten : 110
Leeftijd : 67
Registration date : 29-12-09

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 5:12 pm

heel goed idee van krusty . Als men reklame wilt maken van een moet men dit maar doen in de plaatselijke week of streekkrantjes ,maar niet op een forum vind ik . Teveel reklame word de dood van elk forum .
Terug naar boven Ga naar beneden
ann
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
ann


Vrouw Aantal berichten : 285
Leeftijd : 57
Registration date : 25-01-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 5:42 pm

Ik probeer er op te letten om het forum niet te misbruiken voor reclamedoeleinden (misschien heb ik er ooit onbewust eens tegen gezondigd, ik weet het nie) omdat ik net als pov1 vind dat wij andere kanalen hebben om onze koopwaar te verkopen.
Bovendien ben ik er voorstander van dat men niet zo anoniem lid zou mogen worden want ik vrees dat er nog steeds (al is het minder dan vroeger) verdoken verkopers opzitten om sluikreclame te maken of om anderen af te breken. En dat is jammer. Ook dit gaat het doel van het forum voorbij...
Mijn stem kan je dus al raden: reclame op het forum ? nee
Groetjes,
Ann
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.gsystems.be
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 6:23 pm

Voor mij mag correcte reklame in het topic van de verkopers. De Admin en moderators zouden er iets strenger moeten op letten dat het correct blijft.
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 6:33 pm

voor mij mag recklame in de juiste topic

@krusty als je en ik quote om jullie gezever niet te moeten aanschouwen, bij iedere mail dat je krijgt staat er duidelijk dat je de melding krijgt omdat je al eerder gereageerd hebt op een topic in dezelfde mail kan je je altijd uitschrijven

dus recklame kan op de juiste plaats ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 6:46 pm

Inderdaad jl "Op de juiste plaats " DAT is het probleem!
Of is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen!

Terug naar boven Ga naar beneden
albert
Pellet
Pellet
albert


Man Aantal berichten : 50
Leeftijd : 76
Registration date : 17-05-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 6:48 pm

goed idee

GEEN REKLAME OP HET FORUM!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
petrah
Pellet
Pellet
petrah


Aantal berichten : 154
Registration date : 25-08-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 7:07 pm

doelgerichte reclame is prima ,mits in de juiste rubriek , dan weet je ook dat het openlijke reclame is en geen sluikreclame , ik zou zeggen als er een mooie aanbieding van kachels of pellets is dan zijn wij tenslotte de juiste doelgroep , zo vind ik het ook prima als een forumlid een compliment geeft aan een leverancier , wekt toch vertrouwen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 7:15 pm

krusty schreef:
Inderdaad jl "Op de juiste plaats " DAT is het probleem!
Of is dat nu echt zo moeilijk om te begrijpen!


welnee krusty is niet moeilijk ;-) index ,algemeen ,afdeling verkopers :-)

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31745
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 9:51 pm

voor mij zo weinig mogelijk reclame, zoals krusty zegt, een goede installateur met tijd voor zijn klanten zal hier wel vanzelf openbaar gemaakt worden door desbetreffenden, dat is de beste reclame,

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 10:02 pm

op de afdeling verkoper kan het wel. op andere plaatsen niet.

we gaan er eens met de andere mods en admin over nadenken hoe we dit gaan aanpakken

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 10:05 pm

op de afdeling verkopers en verkooppunten moet het kunnen. Daar dit een meerwaarde is qua prijs. Op andere topics niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 10:08 pm

voor mij kan het mits niet te overdrijven, in de afdeling verkopers (waar het bericht van die nepgroepsaankoop eerst niet stond) en geen ruzie te maken met andere leden over de verkoop

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 10:47 pm

krusty schreef:
Ik zet deze middag mijn pc open en wat krijg ik , van de 6 berichten zijn er 4 platte reklame en den dag is nog niet om !!.
Het loopt de laatste maand meer dan de spuigaten uit!

Doe zo voort heren als u het forum naar de kl**ten wilt maken.
Prijs u gelukkig dat ik niet uw admin of moderator ben, want ge vloog er allemaal af!!
Een goed jaar terug is alles begonnen toen de eerste zijn beginnen infiltreren.
Het begint allemaal als ge iets toelaat, jullie krijgen een eigen hoekje voor jullie gezever , en wat stel ik vast, na enkele maanden zie je OVERAL reklame opduiken

Op mijn echte brievenbus hangt een sticker "geen reklame" hier kan ik dat niet, ik kan alleen mijn profiel verwijderen om jullie gezever niet te moeten aanschouwen.Om dan te moeten verdwijnen zoals .....(kan niet op zijn naam komen , maar poste elke dag tussen 5 en 10 berichten waar we soms nog eens konden mee lachen , en dan ook onlangs verdween HOBBYMACHINE , telkens om dezelfde reden .....het forum is te commercieel geworden !!!!

Denken jullie nu echt dat jullie zoveel beter zijn dan de grootwarenhuizen op gebied van de pelletprijzen .
Sommigen maken het zo bont dat zij op 10 minuten tijd 3 dezelfde berichten zetten in 3 verschillende topics (wie schurft heeft zal moeten krabben)
Het valt me op dat jullie veel tijd spenderen op het forum, zou het niet beter deze tijd te spenderen aan het oplossen van de problemen van de klant , dat zou een veel betere reklame zijn (zij het dan mond aan mond) in plaats van wekelijks de brievenbussen vol te proppen of dagelijks zinloze berichten te posten , maar ja op het forum is het gratis reklame zeker .
En de wekelijkse papier verslindende reklame in de bus mag van de belastingen afgetrokken worden als zijnde onkosten. Het wordt hoogtijd dat de belastingsdienst daar ook eens paal en perk aansteld !!

Wat indertijd begon als een mooi initiatief om de mensen wegwijs te maken in de pellet en kachelwereld is uitgegroeit tot een grote reklamefolder

DAAROM, open ik een enqueteformulier "Ja of neen ,reklame op het forum!!want deze reklamestroom moet dringend gestopt worden indien admin/moderators niet willen dat dit forum ten onder gaat aan deze shit!!

Hadden jullie zich aan de regels gehouden dan was een enquete niet nodig geweest, maar het is zoals altijd dat een paar oetlullen het mee verpesten voor de anderen !

Ieder geregistreerd lid kan 1 x zijn stem uitbrengen en is niet beperkt in tijd (voorlopig)

En nu is 't aan jullie !!





Ik sta voledig achter je Krusty.
Er zijn hier veel goede verkopers die veel aan het forum bijdragen om problemen op te losen.(ook veel andere de rest vul je maar zelf in...)
Wel vind ik dat er veel sluik reklame wordt gemaakt vandaar men oproep in een ander topic om de gemeente of provincie
In de avatar verplicht te maken....Laat ik over aan de mod.
Ook vind ik raar dat er van die echte forum mensen waren waar je nooit meer iets van hoort.
Denk daarbij aan die AAP weet zin naam niet meer en ook Hobbymacine die je nooit meer ziet op het forum ??? er moet toch wel iets zijn ?????
Aan de mod probeer toch eens een klein beetje meer stenger te zijn !!! of straks zijn het hier nog juist mensen die achter een gebruiksaanwijzing of prameter op zoek zijn en veder nooit nog iets van hoort .
grt francky

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 10:50 pm

De namen schieten mij te binnen!
Pellbox en fleur
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 10:52 pm

Heu,

pellbox is nog op het forum.

Jullie bedoelen waarschijnlijk ook Fleur

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
pellbox
Admin
pellbox


Man Aantal berichten : 785
Leeftijd : 48
Registration date : 28-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 10:52 pm

boe, hier ben ik!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyza sep 10, 2011 10:56 pm

Ha daar zit je , t' is lang geleden dat we van u nog iets gehoord hebben??
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyzo sep 11, 2011 9:52 am

In de verkoperszandbak mogen de verkopers zoveel zeveren als ze willen. Ze mogen reclame maken voor vanalles en nog wat. Ze mogen er elkaar zelfs afmaken als ze willen. Maar, wel onder enkele voorwaarden.
-We blijven beleefd.
-We spammen het forum niet onder.
-We onthouden ons van commentaren bij concullega's. (gebruik dan de pm functie)
-We roepen niet. (dus geen topic met alleen hoofdletters want daar krijg ik koppijn van).
-We geven eerlijke en correct info.

En nu wat anders. Diezelfde leuke voorwaarden gelden voor ALLE leden. Geef mij is 1 goede reden waarom jullie (bijna altijd die 3 à 4 dezelfde personen) elke topic moeten vervuilen met gezever en gezaag.
Als een verkoper een topic start vinden jullie het nodig om....
-over andere aankopen te beginnen
-reclame op het forum
-foute topic
-het kan niet, mag niet, het is niet goed, het is niet dit/dat blablabla

Terwijl het eigenlijk de bedoeling is dat er alleen een reactie wordt verwacht als je met die toestanden gaat meedoen.
Dus, jullie wensen dat er strenger wordt opgetreden? Mooi, maar dat is dan even geldig voor jullie.

En nog een kort afsluitertje.
'Die' admins zijn ook maar mensen. Net zoals de meeste mensen hebben 'die' ook familie, een al dan niet sociaal leven, een job, een ijskast die leeg geraakt, ...
Dus, 'die' admins zijn hier niet constant aanwezig. En als 'die' 1 dag niet onmiddellijk reageren is het hier weeral in de soep. Goe bezig (om maar een cliché) te vernoemen.
Gisteren ben ik een ganse dag onze noorderburen gaan verblijden met het leuke grommende geluid van de motor (Goes en omstreken is echt wel mooi). Kijk ik vandaag op het forum en is het _weer_ zo ver.
Lieve menschen, probeer is om uzelf in de hand te houden. 'Die' admins zullen u eeuwig (of tot zolang het hier nog bestaat) dankbaar zijn.

Tnx,
Uthrex (with his two cents)

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.


Laatst aangepast door Steven op zo sep 11, 2011 12:14 pm; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : noord of zuid? niet gemakkelijk hé)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyzo sep 11, 2011 10:04 am

Wat mij betreft prima stukje duidelijke regelgeving!

Ik ga er wel vanuit dat een onbedoeld foutje uit enthousiasme mild wordt behandeld.

Verder niets dan lof voor het forum en de forummers.
Terug naar boven Ga naar beneden
povi1
Pellet
Pellet
povi1


Man Aantal berichten : 110
Leeftijd : 67
Registration date : 29-12-09

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyzo sep 11, 2011 11:51 am

Gisteren ben ik een ganse dag onze zuiderburen gaan verblijden met het leuke grommende geluid van de motor (Goes en omstreken is echt wel mooi).
Zuiderburen ?? Ik dacht dat Goes ten Noorden van ons lag of is er nog ergens een Goes ? wat?
Terug naar boven Ga naar beneden
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Emptyzo sep 11, 2011 12:15 pm

Uthrex was nog niet goed wakkker blijkbaar. Ik heb het voor hem aangepast. Begint de leeftijd te spelen ? Razz Razz pig

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gesponsorde inhoud





Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reklame op het forum , JA of NEEN ???
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Reklame op mijn broodzak !
» reclame op het forum
» wegmisbruikers forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: