Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Hitskin_logo Hitskin.com

Dit is een voorbeeld van Hitskin.com
Installeer deze stijlGa terug naar de stijlenpagina



Het forum over verwarmen met pellets
 
IndexRegistrerenInloggen
Voorstellen nieuwe leden
"De Tien Geboden”
Het pelletforum gebruiken:
Navigatie
 Index
 Forumregels
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 34 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 34 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 278. Dit aantal is bereikt op ma nov 21, 2011 8:52 pm.
Soortgelijke onderwerpen
Affiliates
gratis forum

Meest actieve berichtenplaatsers
erwin
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
steven
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
pedro
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
krusty
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Fleur
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
ss
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
jeanhup
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Philip
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Annejanne
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 
Maryline
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcapReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_voting_barReklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap 

 

 Reklame op het forum , JA of NEEN ???

Ga naar beneden 
+11
Uthrex
pellbox
francky
steven
erwin
petrah
albert
ann
povi1
Block
ss
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Bent U voor of tegen reklame op het forum ?
1°Ik verkies GEEN reklame op het forum
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcap44%Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap
 44% [ 23 ]
2°Ik verkies WEL ongelimitteerde reklame op het forum
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcap6%Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap
 6% [ 3 ]
3°Ik wil wel reklame op het forum onder strikte voorwaarden (VB. 1x per week)
Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_lcap50%Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 I_vote_rcap
 50% [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 52
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
steven
Moderator



Aantal berichten : 5473
Registration date : 29-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyzo sep 11, 2011 12:15 pm

Uthrex was nog niet goed wakkker blijkbaar. Ik heb het voor hem aangepast. Begint de leeftijd te spelen ? Razz Razz pig
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 12:34 pm

Steven schreef:
Uthrex was nog niet goed wakkker blijkbaar. Ik heb het voor hem aangepast. Begint de leeftijd te spelen ? Razz Razz pig

Neeje, hij is met de motor gaan rijden enne, heel veel wind het voorbije weekend... Slechte helm en hersenen foetsie???
Maar er is hoop op genezing, hij begint ons alweer uit te maken voor ouwe zagen, ze groeien al terug aan vrees ik (zijn hersenen bedoel ik). lacher lacher lacher
Ofwel heeft ie een echt deprimerende natte rit gehad??? wat?
We zouden hem beter die motor afpakken en hem permanent met zijn neus op het forum zetten... Om ons allen in toom te houden... Doet ie toch zo graag... zot
Groeten,
ss duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 1:11 pm

Nee, geen reclame voor mij, ik heb een NEE/NEE sticker op mn bus, en ook daar verekken ze lezen, stoppen (als niemand kijkt) toch de bus vol. Laatst waren ze mn internet aan t fixxen, en terwijl we stonden te graven kwam er zo'n quad met een tas langs, ik zag m afstappen, ik riep: "HEEE!!! kun je niet lezen?!?!?" Verschrikt keek de man gauw de andere kant op, dook op zn mislukte tuf en spurte ervandoor....

Sindsdien eindelijk een lege bus.....maar zo ff wat roepen hier heeft geen zin, te anoniem, iemand kan zn reclame spugen en verdwijnen in de nacht......dus strikte regels, en wat mij betreft helemaal niet!
Terug naar boven Ga naar beneden
Uthrex
Pelletkachel
Pelletkachel
Uthrex


Man Aantal berichten : 904
Leeftijd : 55
Registration date : 29-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 5:14 pm

ss schreef:
Steven schreef:
Uthrex was nog niet goed wakkker blijkbaar. Ik heb het voor hem aangepast. Begint de leeftijd te spelen ? Razz Razz pig
Neeje, hij is met de motor gaan rijden enne, heel veel wind het voorbije weekend... Slechte helm en hersenen foetsie???
Maar er is hoop op genezing, hij begint ons alweer uit te maken voor ouwe zagen, ze groeien al terug aan vrees ik (zijn hersenen bedoel ik). Ofwel heeft ie een echt deprimerende natte rit gehad??? wat?
We zouden hem beter die motor afpakken en hem permanent met zijn neus op het forum zetten... Om ons allen in toom te houden... Doet ie toch zo graag... Groeten,
ss

Welke hersenen? Moest ik nog 2 gezonde hersencellen hebben zou ik die zeker niet gebruiken om hier rond te hangen.
En ik was langs het zuiden naar Holland gereden. Lol.
En voor de rest zijn jullie (die beruchte 3 à 4 dus) niet bekwaam om hier alleen los te laten. Bovendien word ik dik betaald om sommige in toom te houden. Zelfde geldt ook voor verkopers hé. Van sommige krijg ik nen dikke premie om andere .... Snapte.
Tsss

Uthrex (djeez)

ps: als het aan mij ligt, niks reklame meer... maar dat is zoals sluikstorters, die vinden ook altijd wel iets)

_________________
Remember time, when moto's were dangerous en sex was safe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 8:56 pm

Volgens mij kan reclame een meerwaarde bieden op het forum maar binnen een strikte omgeving en met het respecteren van bovengenoemde regels:

-We blijven beleefd.
-We spammen niet.
-We onthouden ons van commentaar over concullega's.
-We roepen niet.
-We geven eerlijke en correct info.

PS: de 3à4 en co zijn weer niet on topic met weinig respect als gevolg en veel...

Terug naar boven Ga naar beneden
erwin
Admin
erwin


Man Aantal berichten : 31754
Leeftijd : 62
Registration date : 15-02-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 9:46 pm

wie zijn die 3/4 musketiers eigelijk Shocked

_________________
Edilkamin Mariu - okt 2009
Italiana Camini Mariu - okt 2009
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 9:59 pm

ben ik ook eens benieuwt van

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 10:10 pm

ik ook
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 10:17 pm

[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Geert
Pelletkacheltje
Pelletkacheltje
Geert


Man Aantal berichten : 334
Leeftijd : 51
Registration date : 02-12-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 10:19 pm

das een goei krusty, sebiet krijgen we het over onze oren omdat we off-topic zijn

_________________
Thermorossi Ecotherm 7000(11/2008)
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 10:25 pm

Krusty dat ben jij zeker in de midden lol! en die die naast je zit meegebracht uit een van die verre landen zeker rollen rollen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyma sep 12, 2011 10:27 pm

Nee dat zijn moderators en admin!!! bloot gat lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptydi sep 13, 2011 8:54 am

Nu ben ik ook eens benieuwd....de beruchte 3/4.

Zijn het er nu 3 of 4......dus eigenlijk als ik het goed begrijp zijn het 3 die ALTIJD, en een 4e die SOMS?

Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptydi sep 13, 2011 11:35 am

Ja, soms... Wink
Met beleefde groeten...
Ik voel me niet aangesproken...
ss duivel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptydi sep 13, 2011 11:49 am

Als verkoper mag je geen concullega's aanvallen , kunnen we dit ook niet kunnen invoeren voor mede colpelletiers ? Er is al meer dan ellende genoeg in de wereld zonder mekaar aan te vallen of te beledigen , De wereld zal al ietsjes beter zijn , al is het dan online. Je moet ergens beginnen.
Of zie ik iets fout?
Dat heeft ook geen meerwaarde aan dit forum !

één voor alle , alle voor één. Dat is beter dan : géén voor alle , alles voor één .
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptydi sep 13, 2011 11:54 am

cosdep-pelletkachels.be schreef:
Als verkoper mag je geen concullega's aanvallen , kunnen we dit ook niet kunnen invoeren voor mede colpelletiers ? Er is al meer dan ellende genoeg in de wereld zonder mekaar aan te vallen of te beledigen , De wereld zal al ietsjes beter zijn , al is het dan online. Je moet ergens beginnen.
Of zie ik iets fout?
Dat heeft ook geen meerwaarde aan dit forum !

één voor alle , alle voor één. Dat is beter dan : géén voor alle , alles voor één .

Je ziet het verkeerd, het is hier de chit-chat, hier mag zowat alles en we vallen hier niemand aan, we maken alleen grappen... Hier viert HUMOR hoogtij! Zelfs den Uthrex knijpt hier zijn oogjes dicht...allez... als ie slaapt zijn ze altijd al dicht...
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptydi sep 13, 2011 2:19 pm

Dan ist goe , hier kan ik vrede mee nemen. dank ss voor te verduidelijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
francky
Pelletkachel
Pelletkachel
francky


Man Aantal berichten : 633
Registration date : 29-10-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptydi sep 13, 2011 2:29 pm

cosdep-pelletkachels.be schreef:
Dan ist goe , hier kan ik vrede mee nemen. dank ss voor te verduidelijken.

Wees Blij dat het hier nog mag ! anders moet ge naar de streekkrant gaan en dat kost geld rollen

_________________
Edelkamin funny 11kw
zibro carmen 11 kw
lava
Phono solar 30x195 5850 wp omvormer SMA 4600A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyza sep 17, 2011 7:39 pm

krusty schreef:
Ik zet deze middag mijn pc open en wat krijg ik , van de 6 berichten zijn er 4 platte reklame en den dag is nog niet om !!.
Het loopt de laatste maand meer dan de spuigaten uit!

Doe zo voort heren als u het forum naar de kl**ten wilt maken.
Prijs u gelukkig dat ik niet uw admin of moderator ben, want ge vloog er allemaal af!!
Een goed jaar terug is alles begonnen toen de eerste zijn beginnen infiltreren.
Het begint allemaal als ge iets toelaat, jullie krijgen een eigen hoekje voor jullie gezever , en wat stel ik vast, na enkele maanden zie je OVERAL reklame opduiken

Op mijn echte brievenbus hangt een sticker "geen reklame" hier kan ik dat niet, ik kan alleen mijn profiel verwijderen om jullie gezever niet te moeten aanschouwen.Om dan te moeten verdwijnen zoals .....(kan niet op zijn naam komen , maar poste elke dag tussen 5 en 10 berichten waar we soms nog eens konden mee lachen , en dan ook onlangs verdween HOBBYMACHINE , telkens om dezelfde reden .....het forum is te commercieel geworden !!!!

Denken jullie nu echt dat jullie zoveel beter zijn dan de grootwarenhuizen op gebied van de pelletprijzen .
Sommigen maken het zo bont dat zij op 10 minuten tijd 3 dezelfde berichten zetten in 3 verschillende topics (wie schurft heeft zal moeten krabben)
Het valt me op dat jullie veel tijd spenderen op het forum, zou het niet beter deze tijd te spenderen aan het oplossen van de problemen van de klant , dat zou een veel betere reklame zijn (zij het dan mond aan mond) in plaats van wekelijks de brievenbussen vol te proppen of dagelijks zinloze berichten te posten , maar ja op het forum is het gratis reklame zeker .
En de wekelijkse papier verslindende reklame in de bus mag van de belastingen afgetrokken worden als zijnde onkosten. Het wordt hoogtijd dat de belastingsdienst daar ook eens paal en perk aansteld !!

Wat indertijd begon als een mooi initiatief om de mensen wegwijs te maken in de pellet en kachelwereld is uitgegroeit tot een grote reklamefolder

DAAROM, open ik een enqueteformulier "Ja of neen ,reklame op het forum!!want deze reklamestroom moet dringend gestopt worden indien admin/moderators niet willen dat dit forum ten onder gaat aan deze shit!!

Hadden jullie zich aan de regels gehouden dan was een enquete niet nodig geweest, maar het is zoals altijd dat een paar oetlullen het mee verpesten voor de anderen !

Ieder geregistreerd lid kan 1 x zijn stem uitbrengen en is niet beperkt in tijd (voorlopig)

En nu is 't aan jullie !!




AKTIE WEG MET DIE ONZIN !!
Nieuwe leden die tegen reklame op het forum zijn , kunnen steeds hun anti-stem uitbrengen door naar boven te scrollen
Terug naar boven Ga naar beneden
superior
Starter
Starter
superior


Man Aantal berichten : 17
Registration date : 26-08-11

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyza sep 17, 2011 8:03 pm

hey all ,
Ik krijg het .... van als ik op tv al die reclame zie tussendoor tijdens een film dan is het naar de ... niet goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Jef
Pelletkachel
Pelletkachel
Jef


Man Aantal berichten : 618
Leeftijd : 67
Registration date : 31-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptyzo sep 18, 2011 12:46 am

In de juiste topics moet het juist wel kunnen scratch Hoe kan je anders van acties en dergelijke op de hoogte worden gehouden.
Ik vind het alleen soms laag hoe de ene de andere zijn topic probeert te verkl""ten.
En soms word er nogal hard op getreden tegen de 1ne terwijl een andere net weer alles mag zeggen.
En ook hier komen vertellen dat je tegen reclame bent terwijl iedereen weet dat je een verkoper bent is net zoveel reclame als andere alleen dan onder een verdoken vorm.

_________________
Iris plus Speksteen


26 zonnepanelen Suntech 205Wp = 5330Wp
1 Omvormer SMA 5000TL-20
Terug naar boven Ga naar beneden
ss
PELLETKACHEL!
PELLETKACHEL!
ss


Man Aantal berichten : 2085
Leeftijd : 70
Registration date : 22-11-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptywo sep 21, 2011 5:44 pm

49 stemmen op twee weken tijds, we kunnen deze enquête niet echt een succes noemen vrees ik. Wil dit dan zeggen dat het de meeste forumleden worst zal wezen of er al dan niet reklame op het forum is/komt???
Ik heb de indruk dat behalve uitzonderingen slechts weinigen met het forum begaan zijn, ik had hier toch meer van verwacht, samen met het gesloten topic van Steven voor tips inzake "verandering" valt de belangstelling/betrokkenheid van de leden toch wat tegen. Ofwel is mijn stelling,dat de zwijgende meerderheid heel content is met het huidige forum, klopt!?
Groeten,
ss
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
Anonymous



Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptywo sep 21, 2011 5:51 pm

Ik ben tegen reclame op het forum.
Je krijgt dan een strijd tussen handelaren.
Er is al reclame genoeg op intenet, radio en tv.

Wanneer iemand tevreden is over een verkoper, dat is geen reclame, en dat mag dan ook vermeld worden,denk ik.

Ik zie het forum als een informatie-bron over pelletkachels en alles wat ermee te maken heeft.

Groet Arjan.
Terug naar boven Ga naar beneden
peter van den Branden
verkoper
peter van den Branden


Man Aantal berichten : 158
Leeftijd : 65
Registration date : 29-01-10

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptywo sep 21, 2011 6:04 pm

Klopt niet ss,

Ik erger me aan sommige verkopers die al te veel willen slijmen en verdoken reclame maken

Ik lees hier op het forum nu reeds 3x dezelfde tekst maar telkens van een andere persoon

"Hun kachel werd geplaatst en na 3 pannes in een week kregen ze een nieuwe! Als dat geen service is ???"

en dat is zeer moeilijk te controleren door de mods

en nu ga ik het nog straffer maken maar het is vanaf dat deze persoon op het forum zit

dat het hier bergaf gaat want waar trekt men de lijn reclame of niet????????

Peter
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecotronic.be
steven
Moderator
steven


Man Aantal berichten : 5473
Leeftijd : 48
Registration date : 29-10-08

Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Emptywo sep 21, 2011 6:07 pm

Vanaf nu wordt alles wat van dicht of ver op reclame lijkt, verwijderd.

Er zijn nieuwe spelregels voor de verkopers.

Zie verkoperstopic.

_________________
Edilkamin Pellbox SCF
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.formmotion.com
Gesponsorde inhoud





Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Reklame op het forum , JA of NEEN ???   Reklame op het forum , JA of NEEN   ??? - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reklame op het forum , JA of NEEN ???
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Reklame op mijn broodzak !
» reclame op het forum
» wegmisbruikers forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Pelletforum :: Algemeen :: Chit Chat-
Ga naar: